Igazi hideg

kovtama | 5:43:00 | |
fogadott reggel brrrrrrrrrrrrr. A nappali is lehűlt picit vagy csak azért érzem mert a jó meleg takaró alól bújtam ki éppen? Megnéztem 19 fok van, annyira azért nem vészes. Már pattog a tűz a cserépkályhában és kezemben a kávé. Vannak elmaradásaim, a ruhák már 4 napja lógnak a szárítón ideje lenne leszedni őket, de valahogy elmaradt. Tegnap chilis babot ütöttem össze a fiúknak, aztán kikérdeztem a leckét utána pedig visszamentem az időben és megnéztem két részt gimis korom egyik kedvenc sorozatából, ahhoz legalább nem kellett gondolkodni. Most már vége lehetne a selejtezés és leltár kavalkádjának a munkahelyemen, mert már hetek óta ezzel foglalkozom és a novemberi könyvelést még meg sem csináltam pedig két nap múlva már december. :/  Év végén és év elején feltornyosulnak az elintézendő dolgok ott is és itthon is. Fáradt vagyok. Csütörtökön jön az osztályfőnök családlátogatásra, pályaválasztással kapcsolatos és egyéb dolgok, gondolom a nemtanulnakeléggééshanyagokésnagyszájúakésszemtelenek  lesz a beszélgetés központi témája. Nagyon várom "tényleg", most amikor van egyéb jobb dolgom is. :/ Tegnap nem volt iskola, mennyire más volt a gyerek is! Lehetett vele bírni! Nem volt "felpörögve". Nem volt flegma és ilyenek. Bő másfél év az általános iskolából, nagyon várom a középiskolát ahol felnőttként fogják kezelni őket. Legalább is én ezt remélem.
Még meggondolom ezt a karácsonyi főzést is, lehet beszerzek egy két személyes vacsora tálat, itt van tőlünk 10 percre a megye egyik legjobb étterme, minden évben reklámozzák a karácsonyi fogásokat nagyon gondolkodom rajta, hogy kipróbáljuk. Hétvégén indul a bejgli projekt a férjem örömére. Nagyon felpörögtek az események, gyorsan telnek a napok csak kapkodom a fejem....



3 megjegyzés:

  1. Röpülnek.... tegnap gondolkodtam este azon, hogy vannak dolgok, amiket el kell engednem... mármint, itt az adventbe, ha nyugodt légkörben, nem zizegve akarom végigcsinálni. Ez van.... :(

    VálaszTörlés
  2. Ezt én is érzem, és mi is loholunk az események után.

    VálaszTörlés