Ma már kispéntek

kovtama | 5:37:00 |
ugye ismeritek ezt? A csütörtökre mondják. :) Hamar elszáll ez a hét, minden nyűgjével együtt. Hála az égnek. Ez a hét fájdalmasan nyünnyögős, fáradt, úgy hogy nem is baj ha lassan véget ér. Nem is aludtam valami jól, úgy hogy ha befejeztem ezt a pár sor pötyögését megyek is a zuhany alá, hátha kicsit jobb lesz. Éjfélkor az előszobában lévő időjárás jelzős óra kezdett el hirtelen magától pittyegni, arra ébredtem fel, baromi jó volt, aztán hajnalban meg a cica köhögött (este megesett rajta a szívem bejöhetett aludni) akkor meg arra. Úgy hogy inkább megint ötkor keltem, mert visszaaludni már nincs értelme. 
Tegnap még délután összekaptam a konyha nappali kettőst, már éppen ideje volt, éppen csak annyira, hogy úgy érezzem rend van, de azért a sarkokig nem mentem el. Tudjátok, ahol a papok táncolnak. : ) De már ettől  is jobb lett a közérzetem. Aztán megsütöttem vacsira a frissen töltött kolbászt, tegnap vettem, fiúk örültek torma, mustár is előkerült hozzá, friss kenyér. Kellenek az ilyen egyszerű ételek is, különben sincs kedvem mindig kitalálni az asztalra valót. 
Haladok a munkámmal is, lassan de előre. December 21-ig mindent meg kell csinálnom, utána már csak januárban megyek dolgozni, éljen. :) 
Ja és tegnap megérkezett a könyvcsomagom, ez lesz a karácsonyi ajándékom a férjemtől, így meg sem nézhettem. (de az értesítő levelet én kaptam, hogy kiszállították, úgy hogy tudom. :P )

Ez lesz:

kép innen
És a leírás:

"A híres toszkán és provence-i élményregényekkel vetekedő történet sodrását hatásosan adagolt sok-sok humorral, gasztronómiai kalanddal és életszeretettel fűszerezi a szerző, így aztán nekünk, olvasóknak nem marad más dolgunk, mint ismételten megmerítkezni a semmi mással össze nem téveszthető édesvízi mediterrán magával ragadó hangulatában és életérzésében. 
Egy kanadai magyar házaspár úgy dönt, hogy végleg letelepedik Balatonszépén, felújítja a megörökölt romos kúriát és megpróbál beilleszkedni a Balaton parti kis falu életébe. Ami ugyan sok munkával jár, de közben örömmel élik az életüket, új barátokat szereznek, és mindvégig arról ábrándoznak, hogy hamarosan újjászületik a ház, a kert, hogy a szőlőből, a borászkodásból, és a vendéglátásból fognak megélni... Felfedezik a legjobb helyeket a környéken: hol lehet a legfinomabb kecskesajtot, mézet vagy éppen erdei gombát venni – és hát a vendéglősökkel is behatóbb kapcsolatra tesznek szert. Közben újabb furcsaságok derülnek ki a Fenséges Rom és a birtok örökhagyójáról és annak titokzatos múltjáról..."


A könyvcsomagot pedig INNEN rendelhetitek meg akár saját részre, akár ajándéknak. Igen csak kedvezményes áron van és csupa jót írnak a regényekről azok, akik eddig olvasták. 
Ráadásul plusz egy könyvet választhat az, aki a kedvezményes csomagot rendeli, így négy könyvet kapunk és ami még plusz, hogy nincs postaköltség! Így a csomag ára 6970,-Ft mindenestől. Szerintem ez egy nagyon jó ár és ha valakinek még is csak a szívéhez nő a trilógia a negyedik könyvet még mindig elajándékozhatja. :P :D




2 megjegyzés:

  1. Nézegetem ám ezt a könyvcsomagot :)
    Egyébként meg azon gondolkodtam, hogy mitől volt ez a hét olyan, amilyen. De tényleg az, ahogy leírtad. Nyűgös, fáradt, felejtős....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne csak nézegesd, ha megteheted legyen ez a kari ajándék. Húsvétig majd kiolvassuk :D (mondjuk nekem először egy szemüveget kellene csináltatom, húzom halasztom,de nehéz az olvasás már anélkül. )

      Törlés