Remélem a mai napom

kovtama | 19:34:00 |
jobb lesz a tegnapinál. Mindenesetre ma próbáltam a lehető legpozitívabban elindulni otthonról. Ráadásul még ki is pihentem magam, olyan mélyen aludtam, hogy egyszer sem ébredtem fel éjjel. Ritka.
Na itt tartottam reggel, mikor nem tudtam folytatni, mert dolgozni kezdtem. Haladtam előre, de még közel sem vagyok a végén, viszont legalább ma jobban éreztem magam a bőrömben.  Most meg itthon vagyok és ismét csak úgy elvagyok, mint a befőtt. Belekezdek ebbe, abba de igazán semmi nem megy. Főztem vacsorát, gyros húst, vettem sok zöldséget, csináltam egy fokhagymás tejfölt szósznak és hozzá tortilla lapot. Mindenki szereti, úgy hogy a vacsora már meg is volt, telepakoltuk a tortillát mindenféle jóval és feltekerve meg is ettük. Holnapra is marad.
Egész nap esik az eső, borult volt az idő reggeltől estig. Olvastam Zalában már esik a hó, fehér lett itt ott a táj. Állítólag idén igazi tél lesz, hát én nem várom. Illetve de igen, de csak akkor amikor itthon leszünk a téli szünetben. Különben a hátam közepére sem.
Nem tudom mit írhatnék, fáradt lettem így estére. De úgy igazából, alig tudom emelni a karom és ásítozom össze vissza.  Jön a hideg, talán ezért. Hétvégén még tízenfokok, most meg már egyre hidegebbet mondanak. Tuti ezt érzem. Nem is megy az írás sem, pedig amikor leültem ide  a gép elé annyi minden volt a fejemben. Most meg csak nézek ki a fejemből és pötyögöm a semmit. Azt hiszem be is fejezem, talán majd holnap....



3 megjegyzés:

  1. Valahol azt olvastam/hallottam, hogy enyhe lesz a tél. Ez persze nem jelenti azt, hogy ne lenne néha fagy, hó, de alapjában véve enyhe lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg mindenhol azt, hogy rengeteg hó fog esni és hideg lesz. De a te írásod jobban tetszik :D

      Törlés
    2. Legyen hó! léééégyszi... ha tél, akkor hó, és kész.
      Amúgy meg ugyanez - napok óta nem vettem elő a laptopot este, inkább olvasok, ha egyáltalán van arra időm. Bár lefekvés előtt így jó.

      Törlés