Sikerült

annyira belehúznom, hogy majdnem 100%-ra készen van a munkám és még jövő hét szerdáig van időm a maradékot megcsinálni, ami már azt hiszem bőven elég lesz. Hurrá! Úgy hogy holnap tényleg szabin leszek, most már nem lelkifurdalással és remélem Kiskorú fodrászkodása is belefog férni, mert lassan belehet fonni a haját.  Utál (mit nem mostanában?) a fodrászszékben ücsörögni, mondjuk én sem szeretek igazán, de legalább karácsony előtt neki már nem kell menni. Szóval holnap nagytakarítok és függönyöket mosok és aztán szépen előveszem a díszeket a karácsonyi párnahuzatokat, piros takarót, friss fenyőágakat fogok levágni és vízbe téve nagy vázába rendezem és elkezdem a díszítést, hogy advent első napjára karácsonyi hangulat legyen. :) Most már a kedvem is kezd megjönni hozzá, visszaszámolunk, jövő héten már az adventi naptárt is fel lehet rakni, kis piros zsákok, rajta arany számokkal. És jövő hét végén én már bejglit fogok sütni, mert utána meg a férjem indul lassan és mindig visz magával, nálunk már karácsonyi illat lesz a konyhában. :) Lassan megnyugszom a sok hülyeség után és amikor végre itthon leszünk Kiskorúval nem gondolunk a kinti zajos világra csak az otthonunkban lévő megnyugtató csendességre és nyugalomra és minden mást elfelejtünk egy időre csak azokkal a dolgokkal foglalkozunk, amelyek minket vidámmá és boldoggá tesznek. 


Megjegyzések

  1. Na, jól van, ez a kovtama, akit én "ismerek". Örülök a pozitív posztodnak! Feldobtál vele! Örömteli készülődést kívánok neked! Oszd majd meg velünk, ha van kedved, a végeredményt képek formájában! Vasárnap követem a példádat, és mi is elkezdünk hangolódni. :-)

    VálaszTörlés
  2. Azt hogy bírjátok, hogy a férjed nincs otthon karácsonykor?
    Az én apukám tűzoltó volt és Előfordult, hogy szolgálatban volt az ünnepeken. De az borzalmas volt.

    VálaszTörlés
  3. 3szoros hipphipphurrááá Neked!!!)) Ügyes vagy, úgylátszik, hogy a kis "morgolódásod" nagyot lendített rajtad!))
    Élvezzétek ezt a szép időszakot együtt hármasban is, majd kettecskén is a fiaddal!)
    Kint a kertben, és a házon is fogsz díszíteni?

    VálaszTörlés
  4. De ügyes vagy!!!! Én is letörnék, ha a férjem karácsony előtt indulna el, de úgy látszik, te ezt már bírod, elfogadtad. A bejglisütés olyan jó dolog!!!! És miközben picit irigykedem, hoyg te már ilyen előre tartasz, egy kicsit meg örülök, hogy nálunk nincsenek függönyök.... :) :) :)
    Kellemes díszítgetést!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Jelentem, hogy takarítás nélkül is elő lehet szedni a téli dekort, ha úgy érezzük, hogy jót tenne a lelkünknek. Én egy részét ma reggel kipakoltam, hiszen a hétvégén már megkezdődik az Ádvent!!! Mivel ma otthon vagyok, van időm ilyen dolgokra is, szerencsére ♥

    VálaszTörlés
  6. Átjön a soraiból a megnyugvás.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése