Szuper, hogy

kovtama | 7:56:00 |
fél négytől ébren vagyok. Persze idézőjelbe téve. Megint rosszul alszom, este fáradtan esem be az ágyba és el is alszom szinte azonnal, de hogy korán fekszem le azt eredményezi, hogy korán kelek fel. Kimerültek a készleteim, talán vitamin hiányom is van, mert olyan lassú vagyok, se erőm se energiám mostanság semmihez. Ezer dolgom van a munkahelyen, már írtam tudom és olyan lelkiismeret furdalásom van, hogy pénteken nem akarok dolgozni menni, mint még sosem volt talán. Végezni nem fogok vele pedig igyekszem, mert jövő hétre a nagyjával készen kell lennem és úgy érzem egy nap kiesés is még inkább hátráltatja ezt. Van két napom belehúzni a dolgokba. 
Nektek is megváltozott a blog felülete? Ma reggel itt új dolgok vártak és mennyire nem tetszik nekem. Szerintem sokkal nehezebb rajta kiigazodni, mint eddig és nem értem, ami jól működött azt miért kell átvariálni. Bár lehet csak én látom így.
Úgy írnék valami eget rengetőt vagy valami klasszat ide, de az az igazság, hogy nem igazán történik semmi. Sok mindent nem tudtam megvalósítani abból, amit elterveztem ez frusztrál is rendesen, mert ez is bizonyítja, hogy mennyire összevissza élek mostanában meg persze a lustaságomat is és a kimerültséget is. :(

5 megjegyzés:

  1. Figyi.... detto, de ezt nem is kell már talán mondanom.
    Viszont azt is tudom - és tudom, hogy te is tudod, szóval ééérted :D - , hogy muszáj tudatosan összeszedni magunkat, és muszáj tudatosan nekiállni annak is, amiről úgy érezzük, jajdenemmegy... nekem pl. a karácsonyi készülődés is - fejben sokminden van, de tologatom ide meg oda... tegnap már lehoztam egy doboz karácsonyi mindenfélét, mármint csengettyűk, szalagok, pomponok, angyalszárnyak, fa szívecskék, fenyőfák stb - hogy hátha inspirálódok, és akkor elkezdődik... elkezdődik bennem valami, ami kedvet hoz, és akkor már megy a többi is. Egy gyertyás díszt raktam össze, semmi plussz kreativitás, csak összeraktam pár dolgot, ami volt otthon, és kész - de picit lökött rajtam.
    Szerintem - legalábbis bízom benne - ha beindulunk itt a blogon is, lassan kedvet kapunk egymástól. Hm?:)
    Pénteken én is szabira készültem először - úgy volt, hogy gyerekkel kimehetek én is a bécsi adventi vásárra, de annyi gyerek jelentkezett, hogy inkább lemondtam a javukra, had menjenek. Így viszont csak hétfőn maradok itthon, bár sokat gondolkodtam, hogy ááá, de jó lenne a péntek mégis... na mindegy. Majd hétfőn belehúzok :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én eldöntöttem végül is mire ide beértem, hogy elmegyek. A férjemnek már mondtam, hogy menjen el otthonról anyósomhoz, tesójához, hogy ne legyen láb alatt,mert tudom, hogy csak mondaná a magáét, hogy mármeginttakarítok. Viszont én nem tudok úgy nekiállni adventezni, hogy ne rakjak rendet. Úgy hogy holnap után otthon leszek és mire mindent csillogvillog, talán már a kedvem is megjön, hogy hétvégére kidíszítsem a lakást.

      Törlés
  2. Kedvenc mondásom, aki keres, talál. Mindegy, hogy mit, de találni jó érzés. Szóval adja magadnak csak 1-2 óra olyan időt, amikor kikapcsolod az agyonhajtott agyadat. Menj valami csendes szép helyre (szerintem ez csak az erdő lehet) - és nézz ott körül. Keresd meg az apró szépségeket, szívd be jó mélyen a csodás, avarillatú levegőt. Aztán menj haza, és döntsd el, hogy ma ezt, holnap meg azt csinálod meg és MEG fogod tudni csinálni.Legalábbis nekem az efféle "gyógymód" mindig bejött.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!Fejben tartom és igyekszem is és igazad van ez jó módszer.:)

      Törlés
  3. Én is kiveszek most 4 nap szabit cs-p és h-k. A h-k Mankáé lesz mert szombaton műtik, ivartalaníttatjuk, de a cs-p az enyém! :)

    VálaszTörlés