Tegnap úgy felszívtam

kovtama | 5:35:00 | | |
magam ezzel a denyamvadtul érzem magam bejegyzéssel, hogy elhatároztam karácsonyig mindent beleadok, hogy kicsit változtassak a dolgaimon. Azt mondják 21 nap kell ahhoz, hogy valami szokássá váljon, ez meg még több is, úgy hogy lesz időm bőven ahhoz, hogy valamerre mozduljak végre. Elsőnek a bevásárláskor figyeltem oda megint rendesebben, nem úgy mint az utóbbi pár napban. Sok zöldséget és gyümölcsöt vettem, fagyasztott erdeit is, amiből holnap reggel egy friss banánnal smoothiet csinálok. Natur joghurtot, eritritet, mert már kevés van itthon. Vettem teljes kiőrlésű napraforgó magos kenyér lisztet, hétvégén sütök majd pár darab zsemlét belőle, amúgy minimálisra veszem a szénhidrátot. Még sosem sütöttem itthon pékárút majd Limara egyik receptje alapján próbálkozom vele. A túlzott szénhidrát fogyasztás is növeli a fáradékonyság érzetét, eltelít és álmossá tesz. Ezentúl összeszedem magam és itthon előző nap összekészítem a munkahelyi kajámat, bármilyen fáradt is leszek már estére, és nem csak úgy reggel egy gyors bevásárlással intézem el, mert akkor tuti olyan is beficeg a kosaramba, amit nem lehetne. Ha meg előre elkészítem nincs miért bemenni az üzletbe. Ez régen is ment, most is fog és kész. Ráadásul spórolok is ezzel, mert ott könnyen elcsábul az ember. Tuti, hogy fogok külön főzni magamnak, nem alkuszom meg ezentúl itthon az biztos! Egyszerűen azért, mert egészségesebben akarok étkezni ismét. Biztos, hogy az utóbbi időben a nem figyelés is bejátszik az állandó fáradtságomba. A többi meg csak ráadás lesz, ha változást fogok érezni a ruháimon. Valami vitamint még kell néznem, talán B6-ot, de C vitamint mindenképpen kell vennem.
És vettem hajfestéket is, pénteken korábban érünk haza felfrissítem a színét a hajamnak. Másban is elhatározásra jutottam. 
Spórolósabb leszek. Ez is jobban ment régebben. Az egyik fogadalmam erre az évre pont ez volt és hát nem sikerült 100%- ban ez sem, ez is biztos. Igen volt, hogy hirtelen felindulásból vettem meg dolgokat, főleg kozmetikai cikket vagy egy egy ruhát. Amiket aztán nem használtam. Az ok, hogy sikerült pár dolgot már eladnom vagy elajándékoznom, de ez mind csak kiadás, felesleges dolog, rossz szokás. :(
Muszáj összekapni magam, mert ezek a hülyeségek (pénzszórás, úgy vásárlás, hogy nem gondolom át) mind mind azért vannak, mert nem jól érzem magam és ezzel kompenzálom a saját bénaságom, a saját szerencsétlenségemet, az egy helyben topogásomat. Úgy is mondhatnám ez amolyan jutalmazás. Micsoda hülyeség!
Aztán meg, törlök pár blogot. Az olyan haszontalan blogot, amik semmi pluszt nem adnak. Valamiért elmentettem őket, pl. pont azért mert egy termékről olvastam benne és érdekelt, de nem futottam végig aztán most átnézve másról sem szól csak kb. mit vegyünk, mitől leszünk trendik, stb.stb. Szóval mehet a sok felesleges kacat a gépemről is, mert átláthatatlan és káosz van itt is.
Gondolom sokat fog lendíteni a közérzetemen, hogy ha ismét veszem a fáradtságot és saját magammal is törődni fogok nem csak arra figyelek, hogy a családban mindenkinek megcsináljak mindent kívánsága szerint, mindig készen álljak egy süti sütésére, mindig legyen időm mindenki másnak csak magamnak ne.  Ez az állandó fáradtság érzés az agyamra megy. (most is még ezt érzem, ahogy pötyögök nemsokára megyek is a zuhany alá remélem az helyrerak)
Már előkerestem a tornás videokat is, amíg nem jutok el futni addig itthon fogok tornázni. Kerestem pár jógásat, hátha az is használ fáradtság ellen.
Ma már szerda, Kiskorúnak a legkönnyebb nap a suliban, tegnap megengedtem a lógást nem tanultunk, rajz, ének, két torna, hittan, angol. Nem kellett. Én meg ma szeretném befejezni az egyik részét a munkámnak, mert hétfő óta rugózom rajta, legyen már vége ennek a résznek is. Az íróasztalomon (és körülöttem) rendet rakok, tele vagyok már listákkal, lekönyvelt számlákkal, régi tollakkal, papírfecnikkel, jegyzetekkel....káosz mindenhol. Ezzel fogom kezdeni ahogy beérek.
Na ez a bejegyzés kicsit Rubint Rékásra, életmódosra sikerült, gyorsan be is fejezem mielőtt valaki még menekülne innen. :) Egyébként pedig a legjobb az lenne, ha megint csak úgy egyszerűen tenném a dolgom, jól érezném magam, nem rugóznék semmin, mert a dolgok úgy is mindig elrendeződnek maguktól is. 
Remélem pár nap elteltével nem csak így fogom érezni magam:

Hanem így:

Ui: a kemény munka helyett viszont elég lesz a munka szó maga is. :P :)








15 megjegyzés:

  1. Túl sokat vállalsz. Egy kis aktív pihenés jót tenne! Kirándulás?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aktívan elmennék egy hétvégi wellnessre az az igazság! Az akadály nem a pénzen és az akaráson van, hanem a kutyuson :( Bár van egy hely ahova lehetne vinni, de nem tudom :/ Filózom rajta nagyon.

      Törlés
    2. Ha el lehet vinni, akkor ne gondolkozz! Jön az év végi hajrá. Szükséged lesz a tartalékaidra!
      Könnyebbnek fogod érezni utána a karácsonyi feladatokat.

      Törlés
  2. Hát baffus... :D ahogy olvastalak, istenbiz de nagyon, de teljesen, 100%-ban magamat láttam és úgy de úgy szégyelltem magam....! :D :D A kajás részt kivéve, mert azt nem tudom megcsinálni. De a többi....! és képzeld, tegnap nekiálltam-tunk tornázni... mert már úgy utálom a derekamon hullámzó úszógumit, boááá.... (de csak hujjogok miatta, tenni érte...? úgyhogy épp tegnap határoztam el, hogy tavaszig teszek érte valamit.... célozgattam is anyukámnak valamiféle szobabiciglire, mint karácsonyi ajándék...:D )
    És a napokban készítettem kölcségvetést, mert issszsonyat sokat költök indokolatlanul mindenféle szarságra, és ez nem jó - mondjuk pont most akarom megfogni a pénzt, karácsony előtt, hát... - de igyekszem pl. a karácsonyi vásárlást leredukálni, semmi felesleges, sallang ilyesmi - mármint innentől :D, mert ugye a múlt héten azért költekeztem.... De a nasikat-kajákat is pont ezért néztem át, szortíroztam a ruhákat is a napokban megint, szóval.... na, akkor próbáljuk meg ispirálni és támogatni egymást, mit szólsz? :) (nekem pl. jólesett ezt az írásod olvasni, mert valamennyire azért azt támasztja alá, hogy nem csak én vagyok így... okés, hogy ez neked talán nem vígasz :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Támogassuk!! Benne vagyok. Én ma, hogy befejeztem az irományt eskü jobban is lettem, sőt a reggeli zuhany is dobott egyet a hangulatomon:)Ez tök komoly,baffus ha reggel időben felkelek és beállhatok a forró víz alá sokkal jobb, komolyan. Ezt is bevezetem. :) A pénz aggaszt leginkább, tényleg rengeteg ment el pár hónap alatt, pedig még tavaly megfogadtam hogy nem költök feleslegesen. :/ Nekem a kaja leginkább akkor lesz száz százalék, ha ketten leszünk a gyerekkel, mert egyrészt ő eszik a suliban ebédet, nem kell mindig főznöm valamit, másrészt ő megeszi a fittnesssssszz kajákat is :D Szóval szerintem támogassuk egymást, úgy könnyebb !

      Törlés
  3. Hű!Ez igen!!!!!Jól teszed!!!!! Van egyébként olyan is,hogy az embernek gőze sincsen,hogy mitől olyan fáradt. De van,amikor tudjuk.
    A mindenféle takarítás jót tesz mindenképpen, én is rajta vagyok az ügyön.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lakásra is ráférne, én nem tudom hétvégén olyan szép rend van, aztán így hét közepére meg már alig látszik belőle valami.Hiába, két pasi...:)

      Törlés
  4. Ó, nekem is jól jött így ahogy van az egész:) Nagyjából rám is igaz, én is eszek megint kenyérfélét sajnos és ezért a mérleget kerülöm is. Érzem, hogy híztam:( Tornázni tornázok, de ez már kevés a testemnek sajna. A minden napra csomagolni rendes ételt magamnak is! dolog, nagyon rám férne, de rettentő nagy erőfeszítést igényel. Mindenkinek főzök, csomagolok és a magamé elmarad, mire hazaérek majd kiesik a szemem és zabálok... Szóval köszi, hogy megírtad ezt a jó kis bejegyzést:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont így, ahogy te. Mindenkinek megcsinálom a reggelit, az uzsonnát,a teáját stb.stb. aztán azt veszem észre, hogy a magamé már megint elmaradt! Ugrás a boltba, mikor otthon is lenne miből hozni...ezt akarom elkerülni. A torna helyett sokkal hatékonyabb lenne a futás, de az most nem fog összejönni,viszont szabi alatt arra is kerítek időt. :)

      Törlés
  5. Hm, közben gondolkodtam a kaján... az egyik nagy gond, hogy sok péksütit eszünk :( - mindig megfogadom, hogy sütök, és inkább azt viszünk, de aztán mégiscsak boltban vásárolt lesz... és míg korábban heti egyszer mondjuk, most bizony többször is... látszik is :(.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, itt van útközben egy pékség, sokszor megállunk ott, ha a gyerek inkább azt akar. Aztán meg az illatok miatt ugye nekem is beficeg ez az. :/

      Törlés
  6. Ötletként javasolom Tüskésrét - futópálya nagyonszép inspiráló környezetben /én 1, vagy 2 kört szoktam menni/nem sétálva/, valamint a jó kis tornaeszközök előtte, és utána, nagyon jó.

    Ügyes vagy, és formába hozod magadat, hogy ne legyél fáradt!) Drukkolok Neked, hogy sikerüljön minden amit elterveztél!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom,voltam is ott párszor futni, meg a gyerek vizisízni. Szeretjük. De leginkább Harkány és Siklós között szeretek, az oda vissza pont 6km és az pont jó. Lenne ugyebár :D ha most is mennék :D

      Köszi a drukkot!! Igyekszem, vigasztalom magam hogy mindjárt itt a karácsony.

      Törlés
  7. Még nem döntöttem el, hogy felpörgettél vagy stresszeltél a soraiddal... :D
    Én talán leginkább az elcsendesülésre vágyom, de most, hogy végigvettük az este, programok adódnak sorra, meg a munkámban is eléggé összejött minden, és rövid határidősek, így még pörögnöm kell egy ideig.

    VálaszTörlés
  8. Ez de jó, én tegnap kattantam, hogy elég volt. :)
    Mar csak a kivitelezés van hátra. Tervek vannak. A pékség nálunk a sarkon. Tudom milyen. :D
    Sok szerencsét!

    VálaszTörlés