Viszonylag sokat

kovtama | 6:37:00 |
aludtam, reggel fél ötig. Ez az előző napokhoz képest szuper és csak kétszer néztem rá az órára éjszaka. Húsz perc múlva ébresztem Kiskorút, elviszem a suliba, aztán beugrom a boltba. Veszek csirkecombokat, mert ebédre tejfölös csirkepaprikást tervezek tojásos nokedlivel. Eredetileg csak tojásos nokedlit gondoltam, aztán eszembe jutott, hogy egyszer a gyerek maradék pörköltet evett hozzá és ízlett neki, ezért gondoltam csinálok még egy tejfölös paprikást is. Uborkasalátát dobok össze még és készen van két napra az ebéd. 
Aztán pedig nekiállok az itthoni feladatoknak, bedobok egy adag mosást, addig kitakarítom a konyhát, átnézem a spájz tartalmát. Felakarom írni a jegyzetfüzetembe a kamra tartalmát, hogy tisztában legyek azzal mi van itthon ha majd decemberben a karácsonyi nagybevásárlást ejtem majd meg, mit kell vennem és miből van itthon bőven. Ezt már az ésszerűség és a spórolás miatt, mert mindig elfelejtem, hogy mit használtam el. Utána nappali, könyvespolc, kanapék elhúzgálása, portalanítás, ablakok, minden ami kell. Majd a gyerekszoba és a háló ugyan így.
Remélem ma még jó idő lesz, hogy kitudjak teregetni, nem baj ha a nap nem süt de a friss levegőn jó lenne, ha megszáradnának a ruhák estére.
Aztán jöhet a díszítgetés. :)
Most nem érzem fáradtnak magam, inkább türelmetlenség van bennem, hogy kezdődjön a nap. 
Délután fél háromra fodrászhoz viszem a fiatal urat, addig készen kell lennem. 
Szombatra foglaltam helyet moziba, délutáni program lesz egy utolsó, közös filmnézés mielőtt ketten leszünk.
Hétfőn pedig tanítási szünet, ennek most nagyon nagyon örülök. Ráfér a gyerekre is a pihenés.

4 megjegyzés:

  1. Nyami, meghoztad a kedvem ehhez a kajaösszeállításhoz, a közeljövőben én is készítek! olyan rég volt már nálunk...
    Tegnap elővakerásztam a díszeinket, mert hétvégén nem leszünk ugye itthon, és átnéztem, és javítottam, amit kellett. De még nem tettem ki, csak párat, majd vasárnap este.... lesznek a fények, ablakdíszek ilyesmi. Várom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ritkán csinálok paprikást nem is értem miért? Mondjuk én nem vagyok annyira oda az ilyen kajákért, ez inkább a fiúk miatt van, ők húst hússal, pörköltet pörkölttel ennék állandóan. A tojásos nokedlit sem nagyon eszem :) Nem is tudom mit fogok ebédelni, talán kisütök két szelet grill sajtot és uborkasalátát hozzá. Nem is értem mi a fenétől híztam meg és miért megy le olyan kevés, tényleg figyelek a kajára. :/ Tuti a rendszertelen életmód miatt van. Most várom, hogy száradjon a konyha, aztán folytatom tovább. :) A gyereknél meg a hálóban már nagyjából készen vagyok, még a függönyök vannak vissza és később a szekrényekben a ruhák összepakolása, de a bútorok már a helyén, felmosva, felporszívózva, portalanítva...férjem meg elment itthonról ilyenkor gyorsan haladok. :) Jó díszítést, de addig még biztos "beszélünk". :)

      Törlés
  2. A napokban ettem csirkepaprikást::))))Fincsi.Milyen jó ötlet a tojásos galuska mellé adni!
    A kamra....jaj,nálam mumus! Szegénynél mindig oda dobom be a cuccokat, ráfér egy nagy rendrakás.Holnap szerintem én azzal fogok kezdeni.

    VálaszTörlés
  3. A "tejfölös csirke" (mi így hívjuk) nagy kedvenc a családomban, mármint a szülői háznál, itt annyira nem szeretik. Vagyis de, megeszik, csak Ákos adagját ki kell venni, mielőtt ráöntöm a tejfölt. És én igazából az anyu által nevelt csirkéből szeretem nagyon, a boltiból annyira nem, ezért ilyenkor ritkábban csinálok, csak amikor anyutól kapunk csirkéket (vagy közösen nevelünk, és megtelik a mélyhűtő). Na, akkor gyakran van!

    VálaszTörlés