A kávé forró

a kezemben, a hajnali fejfájásom a gyógyszernek hála már alig érezhető, a lakásban végül rend lett és szép illatos tisztaság ez utóbbi a függönyök kimosásának köszönhető, aztán meg lett három darab diós bejgli, holnapig csak elég lesz az a kettő amit a férjem megehet, mi a gyerekkel annyira nem favorizáljuk ( a harmadikat szigorúan kintre szánom) aztán meg este felállítjuk a fát. Végre minden ruha és pléd és ágyterítő ki lett mosva, üres a szennyestartó hálleluja, nem kell kerülgetni semmit és a mai jó időben meg is szárad minden, el lehet pakolni. Aztán meg azt nem is mondtam, hogy Kiskorú pénteken végre picit újra önmaga volt tanulásban, két ötös és egy négyes beficegett az ellenőrzőbe, angol, fizika és irodalom és én ennek akkor annyira örültem, hogy majdnem elbőgtem magam. De tényleg. Tényleg úgy éreztem, még ha hülyeség is így belegondolva, mert nem ezen múlik, hogy ez az én kisfiam. Nem ezen múlik, de a gyomorgörcs ami volt bennem, hogy vajon hogy sikerül a napja egycsapásra elmúlott.  Végül mindig kisimulnak a dolgok.
Ma más vagyok, mint tegnap úgy érzem erőre kaptam. Használt a tegnapi pálinka és a rhinathiol keveréke :) mára nincs torokfájás, úgy hogy jobban vagyok. 
Ebédre brassói lesz, délután tanulás (12-en hiányoznak az osztályból és az iskolából is rengetegen, valami vírus terjeng, mi megúsztuk egy napos itthon léttel, koppkopp) és ajándékozás este. 
Bár mindennel végeztem,  kedden még is itthon maradok elszaladok bevásárolni, veszek egy rakat lila hagymát és a napot rászánom az ajándékok elkészítésének, megcsinálom a hagyma és a narancslekvárt már tudom is, hogy hol veszek hozzá kis csatos üvegeket.

Azt hiszem amikor időnként nyafogok, hogy futaházésidekellmennemésodaéseztkellmármegintelintéznemésaztésezabüdöskölyökésmitfőzzekésnemjutidősemmire, na akkor kell, hogy eszembe jusson: nagyon szerencsés vagyok, hogy olyan gondjaim lehetnek életem során mint:
  • a gyerek iskolába jár és időnként a "sírbavisz" :)
  • hogy van otthonunk (amit takaríthatok)
  • hogy szabadon elmehetek a boltba vásárolni (és ott megvehetem azt, amit szeretnék)
  • hogy olvashatok (és minden könyvet beszerezhetek)
  • hogy van ruhám(ruháink) amit moshatok
  • hogy vannak "gondjaim" és nem azzal kell foglalkoznom hova meneküljek az életem elől
  • hogy idén is várhatom a karácsonyt (és nem valahol elbújva, föld alatt vagy sátorban vagy éppen úton)
  • hogy teljesíthetem a gyerek kívánságait 
  • hogy olyan ételt rakhatok az asztalra, amilyet megkívánunk (és nem csomagot kapunk nagylelkű és tiszta szívű emberektől, kevés van belőlük)
  • hogy tiszta ágyneműk között, ágyban alhatunk 
  • hogy mindig v a n szabad akaratom és szabad döntésem és szabad véleményem, amit ki is mondhatok
Ilyen dolgok jutnak mostanában eszembe az ünnepeket várva.



Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. a vég kezdete? :) Amúgy lehet, hogy a két ünnep között elmegyek a kikába, ezer éve voltam és tetszenek a képek, amit csináltál :D

      Törlés
  2. :) detto. Mármint, ha nyígok is, tudom persze, hogy milyen jó dolgom van... Azért ez egy tökjó pozitív poszt volt :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert most éppen jól érzem magam :) Tényleg sokat segített, hogy mindenjóhavégejó állapotban vagyok :) Bár holnap este tíztől kb. kedd délig megint gyomorgörcsöm lesz, akkor lesz úton a férjem, remélem ott is mindenjóhavégejó lesz a végén. :)

      Törlés
  3. Köszi a listát, nem árt ezt felidézni magunkban néha. :-)
    Egyébként aki fizikából ötöst vagy négyest kap, az a szememben egy zseni, nekem borzasztóan nem ment annak idején, bár a tanár személyisége sem segített rajta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, nekem sem ment de a gyerek ötös belőle fogalmam sincs ezt hogy csinálja és még szereti is :D :D Van azért pár tantárgy, amivel még így vagyok, matek és kémia bleeeeee :(

      Törlés
  4. Nekem tegnap volt őrült migrénem....Jobbulást neked! Én a gyógyszerért voltam hálás,többek között,mert segített.Most 12 fok van,de állítólag jön a hideg.Vajon melyik front miatt fáj a fejünk?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csatlakozom a listádhoz...♥

      Törlés
    2. Én most jöttem be kintről, gyönyörű idő van mintha február lenne. Ma még jobb, mint tegnap igen. Holnapra már esőt mondanak, állítólag hidegebb lesz a jövő héten. :(

      Törlés
  5. Ez nagyon jó volt!!!
    Ezta listát én is gyakran sorolom magamban, ha valami "bajom" van. Nem árt relativizálni, segít a boldogságban! :)
    Köszi!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése