Az, hogy hétköznap

kovtama | 6:08:00 |
nem nagyon tudok aludni egy dolog. De hogy hétvégén is ez van már bosszant. Pláne, hogy direkt éjfélkor feküdtem le. Fent vagyok már egy fél órája, blogokat olvastam volt elmaradásom. Most meg itt pötyögök. És igazán még mondanivalóm sincs, mert éjszaka mi történhet alvás közben? Mondjuk jó ez a csend, a cserépkályha mellett üldögélek, tűzforró, megittam az első kávémat is. Először a tévével próbálkoztam, hátha találok benne valami kósza filmet, valami értelmeset, de a gagyi horroron és a teleshoppos reklámokon kívül semmi nincs, úgy hogy mint olyan sokszor most is csak a fekete képernyő néz vissza rám. 
Marad egy egy rész a kedvenc netes sorozataimból amíg a család felébred vagy pinteresten nézelődöm. 
A férjemnek a jövő hét lesz az utolsó itthoni téli hete, legközelebb már a tavasszal érkezik. Idén többet lesz kint, mert későn lesz húsvét, bő 4 és fél hónapig leszünk ketten a gyerekkel.Sok.

5 megjegyzés:

  1. Óóóó, igen, ez nagyon sok így külön... :-( lehet, hogy a közeli elválás is rányomja a bélyegét a hangulatodra?

    VálaszTörlés
  2. Lehet persze. Amíg nem ér ki épségben ilyen zizi vagyok. Teljesen mindegy, hogy még itthon van, én már most aggódom. :) Leginkább azért szurkolok, hogy ne akkor legyen hó, köd, ónos eső mikor úton van.

    VálaszTörlés
  3. Kimerült vagy? Én akkor nem tudok aludni, meg, ha problémák vannak. Igen, az aggódás az sem lesz kevés.Nagy a vállalástok.

    VálaszTörlés
  4. :( hú, az nagyon sok. Végiggondoltam, én hogy bírnám. Most könnyen mondom, hogy : sehogy. Nem akarnám. De tudom, hogy benne lenni egy szituban, egy kényszermegoldásban, az teljesen más. Azt meg hiába mondjuk, hogy ne aggódj :), ez van. De az tényleg nagy hülyeség - én is szoktam ilyet csinálni amúgy - hogy "elrontom" a jelen helyzetet azzal, hogy a jövőre gondolok, amikor meg valami más lesz... na, ilyenkor van az a közhely, hogy tessék a jelenben élni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huh, az tényleg sok... Biztos, hogy ez a várakozó álláspont van az alvatlanság mögött is. Szerintem ezt nem is lehet igazán jól kezelni, már nem az van, mint 3 hete és nincs az, ami lesz 2 hét múlva, ez a köztesség talán a legrosszabb...

      Törlés