Elengedem most már

azt, hogy keddig rendet tegyek a lakásban. Képtelenség az utolsó napokban ezt megtenni. Minden a feje tetején, ruhák és csomagolásra váró dolgok az utazáshoz, egy pár zokni itt, szakácskés ott....Mindenhol van valami, aminek nem ott kellene lenni. 
Felcseréltem a szabadságom, kedden leszek otthon (takarítani) egy napot és 28-án bemegyek dolgozni. Akkor úgy is elbúcsúztatunk egy nyugdíjba vonuló kolléganőt, így is úgy is bemennék. Keddig meg valahogy csak kihúzom, hogy mindenhol látom a kupit. Mondjuk eléggé vissza kell fogni magam, hogy ne visítsak kínomban, mert ugye nehezen viselem magam körül a káoszt, de túlélő üzemmódra kapcsoltam. Próbálok félig becsukott szemmel járni a lakásban nem észrevenni a port nem észrevenni, hogy a karácsonyi dekoráció az étkezőasztalon félretolva várja jobb sorsát nem észrevenni, hogy az előszobában egymás hegyén hátán vannak a cipők (amikből állítólag valami majd bekerül a kocsiba és utazik a férjemmel) és úgy egyáltalán. Nem észrevenni, hogy az egy héttel ezelőtt a közelgő ünnepre olyan nagy gonddal végignyalt lakás, ami szép volt és tiszta és illatos és díszes most már megfakult. Lesz ez még így se csak azért is!
Holnap nem leszünk itthon csak késő délután érünk haza, vasárnap sütök, főzök, hétfőn meg dolgozunk, úgy hogy fél lábbal is kibírom míg a rendes kerékvágásba vissza térünk.
A mosógép azért megy, idő kell míg megszáradnak a ruhák úgy hogy ezt ma mindenképpen elintézem.
Amúgy meg totál le vagyok ülve. Félkómásan ténykedem, reggel még tükörbe sem néztem ne lássam a fekete karikákat a szemem alatt (kolléganőm bezzeg észrevette :D) és az első kezembe kerülő ruhát húztam fel reggel. Nem voltam se nőies, se fitt csak lézengtem egész nap. Én nem tudom mitől van így, év végére totál leamortizálódom minden évben, de tényleg. Már a férjem is megjegyezte, hogy kezdjek valamit magammal (pl. menjek már el végre futni, mert akkor annyira pozitív és pörgős és fiatalos! voltam) mert ez így nem állapot. Igaza van egyébként, szóval nem sértődtem meg. Tudom én, hogy erőt kell venni magamon minden téren. 3 évig ment, magam is alig hiszem el. 3 éven keresztül futkostam, jöttem mentem, csináltam a dolgokat, közben még túléltem egy házfelújítást is, szóval na voltam ennél sokkal jobban is. Gyanítom meg fog ez változni amint szabadságon leszek. :)
Különben amikor itthon vagyunk örülök ennek az időnek. Olyan szép ahogy jövünk haza a falunkhoz tartó kis úton, minden fa és bokor zúzmarás és hófehér, előttünk magasodik a Tenkes és az is tiszta fehér és az egész olyan, mint egy mesebeli táj. Azért jó, hogy hétvégére állítólag plusz 10 fok is lehet, jó lenne már kicsit több időt tölteni kint.

Karácsonyra pedig megleptem magam egy könyvvel. Mi mással? Régóta szemeztem vele, jókat olvastam róla és szeretnék az ünnepek után (vagy már szabadság közben) visszatérni a lájtosabb étkezéshez. Könnyebb is lesz, ha nincs itthon a férjem aki ugye megrögzötten imádja a magyaros ételeket, meg az olyan dolgokat ami húsos, tésztás, szószos.
Szóval a Líra kiadó oldaláról rendeltem, kuponnal most még az akciós árból is lejött 450 ft, ráadásul ingyenes a szállítás. Összesen több mint ezer forinttal lett olcsóbb, mint máshol.  Ha valakit érdekel bármilyen könyv a kiadó oldaláról írjon van még beváltható kuponom december 31-ig ,szívesen elküldöm a kódot. :) És most már jól be is kell fejeznem a vásárlást, mert sokkal többet költöttem idén decemberben, mint amennyit akartam szóval megint csak megfogadom, hogy az egyik dolog amin jövőre biztosan változtatnom kell az az lesz, hogy tízszer is végig gondolom vajon szükség van e arra a dologra, amivel szemezek. Mondjuk az tuti, hogy ez a könyvekre nem fog vonatkozni.

Most pedig megyek és halál nyugalomban a kupleráj közepén megnézem a Válótársak legújabb részét, amiről tegnap lemaradtam. Hát így.



Megjegyzések

  1. Na, látod, így kell! Csak a tévére koncentrálj, ne a kupira! :-)

    VálaszTörlés
  2. Itt vigyorgok :D - mert... van nekem is lírás kuponom :), nézegettem is az oldalt, de nem rendeltem végülis... És mert lemaradtam a Válótársakról - esssszembe sem jutott csüt. este - és tegnap megnéztem online :D....
    És káosz, és no nőiesség, és rámszóltak, hogy hova fogyok (lefordítottam=de szarul nézel ki....). Egyébként ajánlhatnál valami tényleg szép albumot-könyvet, amit a barátnőmnek vehetnék karácsonyra.... tőle olyan jókat szoktam kapni, és én is szeretnék idén neki, de most nincs ötletem....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Krikszi, én a most megjelent Egy kis hazai Provence könyvet fogom ajándékozni lakberendezés iránt érdeklődő barátnőmnek. Szépnek tűnik a könyv, 204 oldal, rengeteg képpel.

      Törlés
    2. Megnézem, köszi. Egyébként ez egy jó ötlet, most fognak épülni, szóval ha van még ilyen könyvötlet, "jöhet" :)

      Törlés
    3. Petrik Adrienn könyvei. Nekem mindhárom megvan.

      Törlés
  3. Amit ajánlott Iveta bármelyiket én is szívesen adnám ajándékba, hiszen úgy is ismered Petrik Adrien könyveit. Abból az első a legjobb szerintem.

    Ma hajnalban torokfájásra ébredtem, nem is tudtam elvinni a gyereket suliba a férjem vitte, én meg most keltem fel, két kis pohár pálinka és pár elszopogatott negro után, most még is csak nekiállok picit rendet rakni magam körül, aztán nekiállok a bejgliknek. Káoszban én nem tudok konyházni :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése