Este nyolckor

feküdtünk le aludni. És nem kínlódtam, nem forgolódtam, hogy csak fáradt vagyok de álmos nem, kb. 10 perc alatt beájultam. Szerintem gyerekkoromban volt ilyen utoljára. Kellett ez most nagyon. A korán fekvés miatt már hajnali 4-től fent vagyok. Már elmostam azt a két poharat a mosogatóból amit még este raktunk bele, már letörölgettem a nappaliban a polcokat unalmamban vagy inkább a kipihentségem miatt vagy mert egyszerűen hülye vagyok. Ezzel is kevesebb lesz hétvégére a tennivaló. Most meg itt ülök és pötyögöm a leginkább semmit és iszom a forró kávémat. Fejemben zakatolnak a tennivalók, ma rövid munkanapom lesz sok mindent eltudok majd intézni.
  •  Egy csomag érkezik a munkahelyemre, én rendeltem, de el kell juttatnom anyósomhoz, mert Kiskorúnak lesz (mamától nem várjuk el, hogy neten próbálkozzon vásárlással)
  • egy csomagért megyek, gyereknek rendeltem két nadrágot, remélem jó lesz. 
  • Kutyának bolhanyakörvet kell venni, utoljára augusztusban kapott, ideje már. 
  • Kenyeret és laktózmentes tejet kell csak a hétvégére venni, elsősorban Kiskorúnak mert én se tejet nem iszom se kenyeret nem eszem
  • Zselés szaloncukrot venni, mert azt még nem szereztem be. Mi több nem is kaptam már egy két helyen :/ Gyerek kedvence 
  • Sok sok lilahagyma a lekvárhoz, el ne felejtsem! Vasárnap főzés
  • Osztálytársának valami apróságot nézni, névkihúzás volt utolsó iskolai nap ajándékozás. Ez maradhat szombati program, úgy is megyünk Pécsre, lesz másfél szabad órám. Mondjuk fogalmam sincs mit vegyek 13 éves fiúnak, aki már nem kicsi, de még nem nagy. Esetleg valakinek valami ötlete??
Most hirtelen ennyi.  

Olyan jó csend van most. Kitártam az ablakot a konyhában, jöjjön be a friss levegő és ahogy ülök itt a nappaliban már itt is érezni ahogy cserélődik ki az elhasznált az újjal. Apró kis semmi örömök így reggel. :)


Megjegyzések

  1. Én tegnap hajnali ötkor a szárítót szedtem le... :-)
    Ha van bevált lilahagyma-recepted, megosztanád velem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a kettőt próbáltam ki és mind a kettő finom, bár én a fűszerezésnél szoktam variálni , több kevesebb méz, több kevesebb bors, kakukkfű stb. főzés közben kóstolgatok, hogy miből kell még bele. :)

      http://thegastroacrobat.blog.hu/2014/07/14/brutalisan_kiraly_hagymalekvar

      http://www.mindmegette.hu/pikans-karamellizalt-hagymalekvar.recept/

      Törlés
  2. Nem tudom, segít-e, én Minecraft kulcstartót vettem a kihúzott osztálytársnak, mert semmi mást ötletem nem volt, kb. ezt az egy dolgot tudom róla biztosan, hogy szeret Minecraftozni. Egy jó csokival pont belefért a 2.000 forintos megszabott keretbe.

    VálaszTörlés
  3. Nem vagyok feminista, bár időnként annak tünhetek.:) Mostanában én is arról álmodozom,hogy helyettem és azok helyett a nők helyett,akik otthon szeretnének készülődni az Ünnepre, a mi helyünkre álljanak be a férfiak. Akárhogyan is van,hogy nem csinálunk nagy felhajtást a Karácsonyból,enni kell és mivel mindenki itthon lesz, jó érzés és kötelesség is,hogy enni tudjunk adni a családunknak,amit megfőztünk, megsütöttünk. És ez nem kevés idő + előtte a bevásárlás.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése