Feláldoztam magam

és ma bemegyek dolgozni egy kicsit. Amúgy is bementem volna ebéd körül, mert nyugdíjas búcsúztató van és így megcsinálok pár apróságot, hogy kolléganő simán tudjon a bérszámfejtéssel foglalkozni, mikor én még szabadságon leszek. A mai nap helyett majd januárban nem megyek egyet, szóval jó lesz ez úgy is. 
Kiskorú jön velem, ott fog ebédelni aztán picit búcsúzkodunk, majd elmegyünk veszünk friss kenyeret neki, gyerekpezsgőt szilveszterre, babérlevelet se felejtsem el, mert elfogyott és a lencsefőzéshez meg kell és a kutyusnak is kell ennivaló.
Mindennap felébredtem hajnalban, de nem voltam fáradt naná, hogy pont ma vagyok az. Nagyon meleg van most is kint az előbb kinéztem picit szóval biztos, hogy az összevissza időtől van ez most. Holnapra lefoglaltam a gyerek mozijegyét, egyedül ül be, ilyen sem volt még. Kicsit izgulok, de valahol csak el kell kezdeni nem?
Amikor ide leülök, akkor annyi minden kavarog egyébként a fejemben, hogy majd írok erről, meg arról és ezt se felejtsem el meg azt se, de itt ütögetem a billentyűzetet aztán meg már azt sem tudom, hogy mi volt az a sok fontos dolog, amit ide megakartam örökíteni.
 Talán, hogy elkezdett körvonalazódni az a sok apró kis változtatás a fejemben, amin változtatni szeretnék a jövő évben, talán az, hogy találtam egy klassz kis üveget, ahova majd megint elkezdhetek félrerakni EZ alapján, ahogy annak idején már egyszer megtettem. Van aki ezt hülyeségnek tartja, de én ezt egyszer megcsináltam és nálam jól működött, év végére egész jó kis összeget sikerült szinte észrevétlenül és nem nagy erőfeszítéssel spórolni, szóval szerintem ez megint jó lesz. Aztán meg a netes számlámon is van megtakarítási fül, oda is jó lenne ismét havonta egy bizonyos kisebb összeget átrakni, amolyan vésztartaléknak. Most elsősorban a spórolásra szeretném a hangsúlyt fektetnem, mert időnként azt hiszem, hogy elszalad velem a ló, főleg ami a könyvvásárlást illeti vagy amikor rossz kedvemben olyan is kerül a bevásárlókosaramba, amire amúgy ha jobban belegondolnék adott helyzetben nem is lenne szükségem. Ezt hívják amolyan kompenzáció szerű valaminek nem? Az élelmiszerekkel is így vagyok, muszáj lesz megerőltetnem magam és mindig listát készítenem és talán egy heti menütervet is megpróbálnom mindig gyártani, mert azon a téren is könnyebben menne minden azt hiszem. Mindig minden elfogyna és nem halmozódna időnként fel a spájzban, ha úgy megyek be a boltba, hogy elfelejtem vajon van e még itthon abból a dologból? Valami "spájzfüzetet" kellene bevezetnem, amibe mindig fel lehetne jegyezni a dolgokat, időnként megnézni miből mi van, így mindig követhető a dolog. Az egészségemért is tenni kell megint, jól elfelejtettem a mozgást ezt nagyon nagyon vissza kell vezetni a napjaimba ( ahhh, megint ismétlem magam , hányszor mondtam már ) úgy mint régen. Az ünnepek alatt is szembe jött velem a neten sorban, hogy a tavalyi karácsony napjain is voltam futni és amúgy meg nem is értem tudom, hogy az jó nekem, de képes vagyok még mindig tologatni, mikor régen alig vártam, hogy indulhassak. :/
Szóval csak ilyen apró változtatások, amik segítik előre vinni a dolgaimat és nem érezném időnként  bizonyos dolgokban egy csődtömegnek (főleg a mozgás terén) magamat.

Ui: a napokban találtam egy jó kis blogot, most EZT olvasgatom az elejétől és nézegetem a gyönyörű képeket, ha valakit érdekel. Megszerettem.

Megjegyzések

  1. Ezt a spórolós dolgot megnéztem, és meg fogom próbálni. (itt jegyezném meg, hogy ennyit változik az ember, vagy a nézőpontja, vagy nemtommi... határozottan emléxem, hogy amikor korábban említetted, egyszerűen nem fogott meg, mert azt éreztem, hogy nem tudom megcsinálni. Most meg azt érzem hogy igen... :D. Nahát.) A többi detto, rengeteg pazarlásunk van, és nem tudok spórolni, de már nagyon szeretnék.... mert rengeteg tervem lett így hirtelen :D.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Csődtömeg?
    Ez ugye csak vicc volt?
    Szép, okos, ügyes!
    Stb!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése