Hát nem mondom, hogy

kovtama | 5:30:00 | |
én voltam tegnap a dolgozók mintaképe, hiába igyekeztem valahogy alig haladtam. Hétfő is volt, meg már az embernek leginkább a szabadságon jár az esze, ugye szóval csinálgattam ezt azt, de csak úgy lazán. Ma egyedül leszek 11-ig és azt tervezem, hogy ha beérek fél nyolcra egy kávé mellett befejezem a novemberi könyvelésem, szeretek csendben, egyedül dolgozni ilyenkor haladok a legjobban. Mert most bármilyen a hangulat is mindenhol azért csak jön a karácsony és beszélgetünk erről, arról ki mit süt és főz és vesz ajándékba, hova megy és mit csinál a gyerekkel a szünetben, szóval sokszor minden van csak rendes munka nem. Nem mintha annyira tiltakoznék ellene, de na. Én papolok a gyerekemnek, hogy először a kötelesség aztán a szórakozás és én is fordítva csinálom, eh. 
Hazaéve összerántottam a lakást, jó forróra felfűtöttem a cserépkályhákat, adtam mindenkinek enni és inni (kutya, macska, papagájok ) és leültem egy capuccinoval a gép elé. Beszélgettem a férjemmel pár mondatot, tegnap ő sem volt valami közlékeny, fáradt volt, aludt aztán mire felkelt mi is mentünk lefeküdni. Én még próbálkoztam előtte film nézéssel, de nem ment se az, se az ágyban olvasás, így kilenckor már simán aludtunk. Nem is voltam álmos, mikor hajnali négykor felébredtem, azóta fent is vagyok. 
Lassan lassan összeáll az egész, hogy a szabadság alatt csak pihenhessünk. Ma még beugrom a boltba és veszek pár üdítőt karácsonyra, meg valami jó fajta étcsokit a Sacher tortához amit sütni fogok pénteken, (hogy jól összeálljanak az ízek 24-re)  ( és el ne felejtsek celofánt venni, mert Kiskorú úgy akarja csomagolni az osztálytársnak szánt ajándékot, hogy átlátszó legyen és nagy szalag fogja össze az egészet a tetején ) Én Gizi receptjei blogon lévőt szoktam megcsinálni, nekem az összes közül, amit eddig kipróbáltam az ő tortája volt az, ami a legjobban az igazi Sacher tortára hasonlított. Cukrot nem használok, azt cserélni fogom eritritre és a liszt helyett is teljes kiőrlésűt vagy tönkölyt rakok bele, bár az az 5 dkg, amit az egész tortára ír nem hiszem, hogy földhöz vágna. Ha valaki szeretné kipróbálni őt ajánlom mindenképpen. Na meg, a blogján lévő többi recept se semmi! 
Valami egyszerű sósat még összehozok, mert én annyira nem vagyok sütis, inkább a sós, sajtos ropogtatni valókat kedvelem.  Még az a jó, hogy lassan másról sem szólnak a blogok bárhova nézek, mint a sütésről és a karácsonyról - nem mintha baj lenne - úgy hogy biztosan találok valakinél kipróbált fincsi receptet erre is. :)
Tegnap megkaptam a meglepetés csomagot és végre kiderült, ki "húzott" ki engem a virtuális világ kalapjából. Azt hiszem írtam már, hogy van egy csoportunk, amolyan életmódváltós (meg pletyis, dumálós) tornázós, futós, ki mit eszik és hogy próbál fogyni, élni, jól lenni! és ez már a második karácsony, amikor ajándékot küldünk egymásnak. Úgy hogy volt meglepetés tegnap és lesz 24-én is, amikor kibontom. És ez olyan jó dolog, hogy így próbálunk ismeretlenül is örömöt okozni egymásnak. Hát így.




5 megjegyzés:

  1. Itt semmi hangulat, már nem is akarok olvasni inkább senkit és semmit, mert mindenhol olyan jó kis dolgok jönnek - ajándékozás, meglepetés egymásnak stb - itt meg annyira nihil, hogy nem is tudom elmondani....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csatlíkozom.Bezáródtam,nem akarok tökéletesen szép díszítéseket látni, tökéletes otthonokat ,ötleteket. Olyan lesz a mienk,amim van.Kész.:)
      A mai nap nekem is az utolsó a munkah.en, beteg is vagyok, nem kaptam meg a 2 nap túlórámat, nincsen határidős munkám, úgyhogy fújom az orrom és tervezem az otthoni Karácsonyt.:)

      Törlés
    2. Szerintem nem kell tökéletesen szép díszítés. Nekem sincs. :)

      Törlés
    3. Én annyira elbeszélgetnék veled élőben!

      Törlés
    4. Na, ezt Krikszinek szántam :D

      Törlés