Jó pár évvel ezelőtt

kovtama | 5:11:00 | |
láttam egy filmet, ami karácsony előtt mindig eszembe jut és szeretek megnézni. Régi film és nem is tudom igazán mi fogott meg benne, talán nem is az én korosztályomnak való vagy legalább is nem az akkori énemnek amikor először láttam, mert sokkal fiatalabb voltam. Még is van valami megmagyarázhatatlan benne, ami miatt szeretem és szívesen nézem ismét az ünnep előtt. Hétvégén biztosan sort kerítek rá ismét, mert lassan tényleg itt a karácsony és ez a film karácsonyi hangulatot varázsol bő másfél órára.

Egy különös éjszaka a címe és a teljes filmet a youtube oldalán nézhetitek meg. Itt:




7 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Nem,mindig korán kelek :)Miért?

      Törlés
    2. semmi, bocs, csak azt hittem insomnia

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Szerintem nekem a havas erdő és a kis ház miatt volt anno, de persze a történet maga is nagyon szép.

      Törlés
  3. Köszi, megnézem. A napokban keresgéltem - éreztem és érzek rá nagy vágyat - hogy karácsonyos szerethetős filmeket nézzek...
    sokáig nem volt elérhető a Szörnyecskék, most meg szembejött - meg is néztük egyik este Hannával, hát, nem az az érzés volt, ami bennem emlékként megmaradt, úgy tűnik, gyerekként sokkal nagyobb hatása volt, na mindegy. Azért jó volt megnézni.

    VálaszTörlés