Könyveshétfő

kovtama | 5:25:00 |
kép és leírás: moly.hu
 Szeretem Milly Johnson regényeit, amelyeket akkor jó olvasni, mikor az ember fáradt és egész nap arra gondol, ha hazaér leül egy kis zugba, tölt magának egy teát és előkap egy nem gondolkodós, csajos, kicsit habos, kicsit romantikus amolyan pont ez kell a lelkemnek könyvet. Milly könyvei ilyenek és bár a fülszövegből általában azt a következtetést lehetne levonni, hogy csepegős, semmit mondó történetekről van szó én sosem éreztem ezt. A könyvek borítói pedig igazán szívet melengetőek.


A karácsony a vidámság és a szeretet ünnepe…
Vajon Eve is megtalálhatja a boldogságot?
Eve soha nem szerette a karácsonyt, azóta pedig különösen gyűlöli, hogy a vőlegénye karácsony napján veszítette életét egy afganisztáni bevetésen. A legkevésbé sem számít arra, hogy kedves, idős nagynénje egy élményparkot hagy rá a végrendeletében, mégpedig olyat, amelynek fő témája épp a karácsony…
És nem ez az egyetlen meglepetés. A nagynénje végakarata úgy szól, hogy Eve-nek egy rejtélyes üzlettárssal, Jacques Glace-szal közösen kell vezetnie a parkot. Ki ez a Jacques Glace, és vajon miért vette be Evelyn néni a végrendeletébe?
Ám Eve nem retten vissza a kihívástól. Elhatározza, hogy bármi áron sikerre viszi Winterworldöt. Vajon sikerül egyszer s mindenkorra felülkerekednie a karácsony és a mindent eluraló karácsonyi giccs iránti ellenszenvén? És végül sikerül Jacques-nak felolvasztania a lány jéggé fagyott szívét?

7 megjegyzés:

  1. Na, jó, ha azt mondod, hogy nem giccses, legközelebb megkeresem a könyvtárban (már ha megvan nekik).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Tavaszi affért keresd! Én azzal kezdtem és nagyon szerettem. Pont annyira volt könnyed és romantikus amennyire kellett, egyáltalán nem csöpögős és IQ romboló! :)

      Törlés
    2. Mármint, ha még nem olvastál tőle semmit és biztosra akarsz (akarok) menni, hogy megszeresd. :)

      Törlés
  2. Nekem a Yorkshire puding volt az első. Rengeteg valós problémát vet fel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem olvastam, de rajta van az olvasómon :)

      Törlés
  3. Én bocsi nem a könyvről írok, hanem - mivel olvastam, hogy szeretnél menni a KIKA-ba - most minden karácsonyi termékre -30 % akció van, és hétvégén pedig még több mindenre leárazás lesz, aki ott dolgozik az szólt, én meg Neked sok szeretettel tovább adom.)

    VálaszTörlés
  4. Írtam neked privit:)
    Kati

    VálaszTörlés