Ma már tényleg

lángost fogok sütni késő délután, mert fehérjéből és szénhidrátból azért csak feltankoltuk a szervezetünket a három nap alatt. :) A lángost pedig tönköly lisztből készítem, kicsit kompenzálva a dolgokon.
Nagyon jó idő van, ezerrel süt a nap és 10 fok. Azért, ahogy Krikszi írta a blogján én is valahogy vágyom a hűvös idő után, (ez is ritkán fordul elő)  végül is tél van.  Bár a java még biztosan vissza van, gondolom Januárban változni fog. Itthon leszünk, kertezni fogunk kicsit rendet rakunk kint, mivel az előző napok szele hozott pár falevelet, összeszedjük, játszunk a kutyával ezek vannak tervben. Na meg ma már elővesszük az irodalom könyvet, verset tanulunk. Holnap viszont gyerek megy az egyik osztálytársához, még a suli előtt megbeszélték, én pedig nyugdíjas búcsúztatóra a céghez. 29-én moziba viszem a gyereket, egyedül akar menni addig én meg csak el leszek egy könyves boltban vagy valahol a pláza egyik üzletében jobb híján. 
Bírom ezeket a szabadságos napokat na, az az igazság. 
Most, hogy vége az ünnepnek és az azt megelőző hajcihőnek olyan elveszett az ember vagy mi. Én legalább is úgy érzem. Valahogy megint üres járat van, szokásos napok jönnek. Jó ez a semmit tevés, de egy idő után persze unalmas. Vissza kell rázódni, valami ilyet érzek. Aztán a szilveszter ugyan ilyen gyorsan fog véget érni és jön egy újabb év, amikor mindent tiszta lappal lehet kezdeni gyereknek, felnőttnek egyaránt. Már töröm a fejem a jövő évi listámon, hogy mit szeretnék megvalósítani és elérni. Próbálok kis lépéseket majd előre tenni és nem nagy fogadkozásokat tenni, mert azokhoz ahogy ismerem magam vagy nem lesz energiám vagy időm vagy kedvem. Szóval csak apró változtatásokat szeretnék, mert végül is nagyjából rendben vagyok, legalább is mostanában.  Na megyek, bekeverem a lángos tésztáját.

Megjegyzések

  1. Krikszi, küldenél nekem meghívót a blogodra? ivetabt@hotmail.sk. Köszi ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Krikszi! kérhetek én is ? fintaeniko@yahoo.com :-)

      Törlés
    2. Ó! :) küldtem mindkettőtöknek. :)

      Törlés
  2. Tami, én ma lencselevest készítettem, hozzá pedig lángost, Szafi free lángosliszt keverékből. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg találtam Hadarik Rita féle lángos lisztet :D :D Úgy hogy átpártoltam hozzá :D Egy irányba gondolkodunk, ez jó :)

      Törlés
  3. Tami, most volt, annnnnyira emlékszem... hogy szintén erről beszélgettünk itt a blogban, mármint az újévi fogadalmakról. És akkor most eltelt egy év....!!! hihetetlen, nem?
    Mi is megcsömörlöttünk a húshússal-tól az ünnepek alatt, úgyhogy ma öóréhagymakrémleves volt és tojásostészta salátával. Jólesett, na! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, olyan gyorsan megy az idő :( Póréhagyma imádom. A tojásos tészta a fiúk kedvence. Viszont soha többé ilyen liszt, nem ízlett és a recept vagy el van írva a papíron vagy nem tudom, pedig mindent úgy csináltam ahogy le volt írva még is olyan híg lett, hogy kellett hozzá tennem másik lisztet. És nekem ízre sem volt jó, de a gyerek evett belőle két nagyot sok tejföllel és reszelt sajttal.

      Törlés
  4. Azt hiszem, én most nem bírnám megenni a lángost, pedig nem ettünk túl sokat az ünnepek alatt, mégis elteltünk valahogy. Az év elejét nem szeretem, pedig valami újnak a kezdete, mégis, vagy éppen azért? Olyankor elkezdem várni a tavaszt, ami még elég messze van...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése