Ma óvatosan

kovtama | 19:50:00 |
csináltam mindent. Lassan elpakoltam az apróbb karácsonyi díszeket, én ilyenkor már nem nagyon szeretem magam körül látni ezeket. Marad persze még a fenyő és a díszként felrakott kis led lámpás világítás a nappali és a konyha körül a gerendán. De a többi ment vissza a szekrénybe, majd jól átalszik mindegyik egy évet, amikor ismét előkerül minden.
Én az ünnep elmúltával, főleg mikor már a szilveszternek is vége már jácintokat szeretnék magam körül látni és apróbb virágokat, amivel várni lehet a tavaszt. Az igazság az, hogy ha véget ér a karácsony alig várom, hogy frissüljön itt bent minden megint egy picit. A piros takaró és a piros párnák, meg a szürke csillagos még marad egy darabig, azok amúgy is jól mennek a kanapéhoz kár lenne értük. :) De az étkező asztalon az adventi koszorút már felváltotta anyósomtól kapott névnapi ajándék fehér liliom csokor, apró fehér rezgő virágok vannak körülötte, nagyon szép. Jó ránézni. Vigyáztam rendrakás közben, mindent csak nyugisan csináltam, nyugisan teregettem és közben le is ültem pihenni, biztos ami biztos alapon. Lehet, hogy ez egy intő jel is volt arra, hogy nem kell mindig mindent tökéletesre megcsinálni vagy azon törni a fejem, hogyan legyen állandóan rendben minden körülöttem. Lazábban, ezt is.
Délutánra lett lencsefőzelék, nagyon finomra sikerült és lett virsli is. Kiskorú palacsintát reggelizett fél tizenegykor, akkor ébredt fel. A tegnapi nap őt is kihúzta rendesen, már hazafele mondta a kocsiban, hogy nagyon fáradt. Nem hiába aludt ekkorát.
Pakolásztam a szekrényekben, ahogy mondtam próbálom a következő évet renddel nyitni. Azokban is.
Megállapítottam, hogy nem hülyeség a kevesebb néha több mondat. Talán nem írtam, de pár hete beszereztem egy fekete zakót. Régen is volt nekem, de hát az eltelt évek alatt a méretem már nem egyezik meg sajnos azzal a régivel, úgy hogy kellett egy új. Sokáig nem találtam, aztán végre megvan az igazi, ami tetszik, pont jó, szóval szeretem. És igaz az a mondás, hogy jó ha van egy alap ruhatár, amibe a fekete zakó is beletartozik. Már volt rajtam farmerrel és egy pólóval, futkosós félcipővel egy blúzzal és fekete nadrággal csinosabban, de volt rajtam farmerrel és egy inggel is, amikor valahova mentünk, szóval sokféle variációban és tényleg olyan így, mintha megnöveltem volna a ruháim számát, pedig csak jobban lehet variálni mindent. Szóval ez jó befektetés volt. Ebből kifolyólag kivettem pár felsőt és kardigánt, pulcsit a szekrényből amik így feleslegessé váltak, ajándékozásra kerülnek, mindig lehet (sajnos) adományozni, mindig lehet gazdát találni nekik.
Elkezdtem olvasni a bemutatott könyvet és nagyon nagyon tetszik. Ez most rám fér megint csak azt hiszem, ahhoz hogy végre tényleg egy pozitív gondolatokkal teli évet nyissak majd. Holnap van az év utolsó napja. Lassan kezdem összegezni és lezárni ezt az évet és  összeszedni a jövő évi terveket.

És most megyek és próbálok valamit ilyesmit csinálni, amíg tudok ülni a fenekemen így este már és nem ugrabugrálok kis pihenésekkel megszakítva.


11 megjegyzés:

  1. Tami, leírnád kérlek a te olvasód pontos típusát? köszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze. Ez az, itt találsz róla pontos leírást. Nekem nagyon bevált. Érdemes olyat keresni, ami sok fájlt képes beolvasni, mert akkor nem kell konvertálni a könyveket és ha van benne led lámpa még jobb, mert nem kell éjjel kislámpát felkapcsolni, ráadásul a led világítás nem rontja a szemet és közvetlenül a szöveget világítja meg.

      http://www.alcordigital.hu/termek/alcor_myth_led_e_book_olvaso

      Láttam karácsonykor akcióban volt és szerintem így ünnepek után is biztos le lesz árazva.

      Törlés
  2. Tami, hol vetted a zakod? En is szeretnek egyet, de fogalmam sincs itt Baranyaban merre induljak. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziszó, ezt most kivételesen netről rendeltem. Kicsit féltem tőle, hogy milyen lesz de tökéletes. Amúgy ha nem jó akkor vissza lehet küldeni.
      A ruhaözön oldalán találtam, ez teljesen új darab. Itt van az oldal:ruhaozon.hu

      Törlés
  3. Én imádkozom, hogy január 6-ig kitartson a fa, mert már akkor potyogott, amikor díszítettük... :(
    Még nincs meg az az érzés, hogy "frissítenem" kellene, én még élvezem a részleteket, valahogy a rohanás miatt most van időm jobban ráfigyelni egy-egy szépségre a lakásban, vagy egy érzésre.... nem is tudom. És itt gyönyörű hideg és napsütéses téli napok vannak - csak a karácsony két napja volt szottyos - és hihetetlen szép az éjjeli ég is, kristálytiszta és milliárdnyi csillagos.... na, ezt nem is ide kellene írnom,hanem hozzám :), csak eszembe jutott :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Én második bontom a fát, hogy mikor már dolgozni és suliba megyünk ne kelljen bajlódni vele. Nekem már nincs meg a karácsonyi hangulat, főleg igy szilveszter napján :) Most itt is hideg van, fagy meg minden. Brrrrrrrrr :)

      Törlés
  4. Olyan furcsa, hogy nem is ismerjük egymást, mégis olyan sok közös érzés van bennünk:) Az első bekezdést én is írhattam volna, azt gondolom, hogy holnap pakolok majd el minden "karácsonyit", én is azt szeretem, ha már a tavaszt várhatom, pedig mostanra lett igazán kopogós a tél. Az a zakó is nagyon jól jönne nekem is, pont mostanra jutottam el odáig, hogy valóban szükség lenne rá:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem jövőre - mindjárt ittvan! :) lőjünk be egy napot és egy helyet, ahol találkozhatnánk :) miközépkorú egyívásúak (bocs, ezen nem bírom magam túltenni, majd jövőre! :D )

      Törlés
    2. Nagy szerencse, hogy mind a szomszédban lakunk:)))) Lőjünk, de helyet is és szép idő dátumot!

      Törlés