Már látom, hogy

kovtama | 19:05:00 |
ez a hétvége is husss elszáll. Egy órája jöttünk haza, reggel tízkor mentünk el itthonról. Amíg a gyerek iskolában volt, mi a férjemmel pár dolgot vásároltunk. Kapott elő karácsonyos ajándékot tőlem, egy normális melegítőt aminek a vásárlását állandóan csak tologattunk illetve ő, mert rávenni hogy ruhát vagy cipőt vegyünk neki azért egy évet kell könyörögni. Mindegy kaptunk, tök jó anyagból van, ha lett volna nőiben tuti vettem volna magamnak is. Aztán vettem a gyereknek még karácsonyra egy pizsamát és melegítő alsót, mind a kettőt a Pepcoban és jaaaajjjj mennyi jó dolog volt ismét....és vagy 20 percig álltunk sorba a pénztárnál. Azt hiszem a férjem most volt velem ott először és utoljára. :) Nem vittem túlzásba, de egy ledes égősort nem hagyhattam ott, hófehér kis gömbök, pont jó lesz a nappali és a konyha fa gerendájára (itt vinnyogok a férjemnek, hogy holnap az legyen az első reggel, hogy felrakja nekem)  valamint egy cicás lámpabúrát, olyan kis cuki egyből beleszerettem. Volt egy barnás meg szürkés színű is, fehér pöttyökkel mind a kettő nagyon tetszett, pár percig gondolkodtam is, hogy az egyik..., de végül a cicás jött velem haza, legyen valami bohókás is a könyvespolcon a sarokban. Ha nem felejtem el holnap lefényképezem. Apropó könyvespolc, még mindig nem festettem le...:/  Egyszerűen az az oka, hogy még mindig nem tudtam eldönteni ,milyen színt válasszak. Képtelen vagyok dönteni a szürkés vagy régies fehér között és azt elhatároztam  már régebben, hogy amíg nem tudom biztosra mit hogyan csináljak a lakáson, milyen legyen az apró kiegészítés a színek addig nem nyúlok semmihez. Ha az egy év, akkor annyi de azért nem kezdek bele semmibe, mert már kell, vagy legyek rajta túl vagy éppen arra van pénzem. 
Aztán a vásárlás után mentünk anyóshoz ebédre. Ahhoz képest, hogy elhatároztuk csak kicsit maradunk ebéd után, közben megérkeztek sógoromék így persze elbeszélgettük az időt. Így értünk haza ilyen későn, jól el is ment a szombat. Elmaradt a ma délutánra tervezett takarítás és a sütés is, mosnom is kell még, úgy hogy holnap jó kis húzós délelőttöm lesz. Ez a hétvége sem az aktív pihenésről fog szólni. A gyereknek is tanulnia kell, hétfőn történelemből dolgozatot írnak. 
Ja és ne felejtsek a kocsimba pár CD-t berakni, mert baromira unom, hogy mióta nincs CLASS FM nincs egy normális reggeli rádió műsor sem, ami kicsit feldobná az embert, amíg a munkahelyére ér. Szerettem, hogy vicces volt, szerettem hogy ha néha kicsit túllőttek is a dolgokon, de mindegyik műsorvezetőnek volt öniróniája is, kigúnyolták még saját magukat is és úgy egyáltalán....jó volt kicsit kiszakadni a napi dolgokból. Próbálkoztam a Petőfi rádiót hallgatni, de jessszzzzzussssss. Peller Mariann nekem sajna nem jön be, se a műsorvezető párja, akinek a nevét meg sem tudtam jegyezni. Erőltetett vicceskedés, butaságok, semmi mondanivaló....ehhh. Jöjjenek inkább a CD-k most már lehet legalább karácsonyosat is hallgatni.

6 megjegyzés:

  1. Mi is betévedtünk ma a Pepcoba... velünk is jöttek haza cukiságok... és mi is elég sokat álltunk sorba...
    Peller Mariann egyszerűen bugyuta... nem tudok rá jobb szót... és Harsányi Levente sem sokkal jobb sajnos-( A Buda Marciék nekem nagyon bejöttek, de sajna őket lapátra tették...-( Nekem a Balázsék sem jöttek be, már túl sok volt... most nem nagyon hallgatok reggelente rádiót, esetleg a Kék Dunát, vagy a Fehérvár Rádiót...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem én is inkább maradok a CD-nél, pedig néha olyan jó lenne valami kis zenés rádió, már tényleg nincs semmi. Itt meg leginkább a közeli határ miatt a horvát adók vannak. :/

      Törlés
    2. Ugyanezeket írtam-gondoltam-érzem a rádiókkal kapcsolatban. A korábbi petőfis reggelek jók voltak, azokat nagyon szerettem. Balázsékat is, akármennyire bunkóciak is voltak néha, volt mögöttük agy....
      A Pepcoból valakinél láttam egy nagyon frankó pöttyös lámpabúrát, gondolom, olyan lehetett, amit nem hoztál el.... na, pedig az nekem is kellene! de a macskásra is kíváncsi vagyok.

      Törlés
    3. Hát, még az is lehet, hogy megveszem az egyik pöttyöset :D annyira jól néznek ki egyébként ezek a lámpabúrák, még van egy ahova fel lehetne tenni, 470 ft az a méret ami nekem jó, ha jól emlékszem annyi mint ez a macskás.

      Törlés
  2. Tami, Pécsen van a Pepco? Es ha igen, akkor hol?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Sziszó!! :) A Mömax (régen Baumax) feletti Tescoban nyílt egy, mindjárt ahogy bemész balra az első üzlet! Menj el, nagyon jó és jó áron vannak dolgok. :)

      Törlés