Már tegnap este

kovtama | 12:52:00 |
éreztem, hogy valami bujkál bennem, olyan semmilyen nem volt a közérzetem éreztem a torkom is már. Aztán hajnalban arra ébredtem, hogy nem tudom kinyitni a számat annyira fájt már a torkom és tiszta víz vagyok, szerintem lázas voltam. Az egyetlen amit nehezen viselek az a torokfájás és a fejfájás. Nem is tudtam elvinni a gyereket a suliba, férjem vitte én pedig majdnem délig ágyban voltam. Negrot szopogattam és két stampedli pálinkát ittam. Most keltem fel nem rég, nagyjából már jól vagyok legalább is a torkom most éppen nem fáj csak kicsit érzem, hogy van. Anyósom hívott, hogy túrógombócot küld ebédre ne főzzek semmit, férjem az előbb telefonált, hogy elmentek a mekibe, úgy hogy esznek egy nem túl egészségeset, de nem is bánom, mert főzni most semmi kedvem. Nagyon jó idő van kint, itt bejött a 10 fok meleg, süt a nap ezerrel és nem is bánnám, ha ilyen maradna az idő még legalább egy két hétig vagy karácsonyig. Vagy akkor, amikor a férjem hétfőn éjjel elindul. Ahogy hazaérnek a fiúk mennek ki a kertbe, szerintem én addigra összeszedem magam, lenyelek egy Rhinathiol Coldot, aztán még is csak rendbe rakom a lakást, hogy holnap feltudjuk állítani a fenyőfát és kicsit ünnepeljünk. Amúgy sem tudok sokáig fetrengeni ez csak is akkor fordulhat elő, ha már tényleg baromira a halálomon vagyok vagy ahogy szokták mondani "cigánygyerekekpotyognánakazégből"Hétfőn öt órakor a kamaszok sérüléséről tart egy pszichológus a suliban előadást szülőknek és szerintem én oda elmegyek kíváncsi vagyok nagyon rá, így jobban látom ha vasárnap karácsonyoznánk. 
Este megsütöm a bejgliket, vettem ki húst a fagyasztóból majd valamit összerittyentek holnap ebédre. Talán brassóit, úgy is olyan régen rágják érte a fülemet. 
Na, egy fél óra pihit még engedélyezek magamnak, aztán nekiállok a dolgaimnak. 
Szép hétvégét nektek. :)

5 megjegyzés:

  1. Köszi! :) Jobban vagyok, így délutánra már egészen virgonc :)

    VálaszTörlés
  2. Mert mi anyák... :)))))
    Szép hétvégét nektek!

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást :) (olvastam, de jó szokásomhoz híven szépen magamban mondtam egy kommentet :) )

    VálaszTörlés
  4. Jobbulást! Neocitran az segít... jó forrón :)

    VálaszTörlés