Még 5 óra

kovtama | 5:41:00 | | |
gyomorgörcs. Ennyit kell kibírni, amíg a férjem célba ér. Tegnap este tízkor indult, én meg tegnap reggel óta nem aludtam. Az előbb belenéztem a tükörbe, csuda "jól" nézek ki. Az ilyen napot kb. két nap alatt heverem ki, addigra regenerálódom.
Kiskorú elsírta magát a búcsúzáskor, még sosem sírt. Gyanítom valahol ez is a kamaszkorral függ össze, nagy krokodil könnyeket hullatott. Elég nehezen aludt el utána. :(
Tegnap délután még egy utolsó közös késői ebéd, rántott hús és rizibizi tartármártás és házi savanyúság, férjem készítette. Na, én olyan rántott húst amilyen ő csinál sosem tudok készíteni. Omlós, puha, szétesik a kés alatt és tökéletesen ropogós a panír. 
Volt még pár apróság, elintézni való és aztán kb. 2 órát aludt csak, utána indult. Nem szeretem mikor alig pihenten indul el erre a hosszú útra. Még öt óra. Ennyit kell kibírni gyomorgörccsel.
Ma és holnap befejezem a fontos munkáimat ( persze hiába végeztem az egyikkel, két másik közben jött) aztán jövő héten 22-től végre szabadság!! 
Ma megrendelem a karácsonyi tálakat (minden évben elhatározom, de sosem tettem még)  van egy étterem ahonnan időnként ebédet rendelünk a munkahelyre és tudom, hogy nagyon jól főznek, tegnap beszéltem velük bőséges tálakat készítenek, úgy hogy nem bajlódom a főzéssel a megmaradt időt másra fordíthatjuk. :)  
Azt hiszem iszom még egy kávét, elalszom ülve pedig még messze van a délután mikor vége lesz a mai munkának.
 

7 megjegyzés:

  1. Remélem nem sokáig kell már aggódnod, iszonyú lehet! Karácsonyi tálat én is akarok rendelni egyet, bár még én sem rendeltem soha:) Egy öt személyes csülöktálat néztem ki, ezt már próbáltuk, hatalmas, mindjárt fel is hívom az éttermet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is éppen most rendeltem meg. :)

      Még 150 km és ott lesz :) Az előbb beszéltünk.

      Törlés
  2. A búcsúzkodás a legrosszabb dolgok egyike. Az utóbbi időben sajnos többször kijárt nekem is.
    Kívánom,hogy gyorsan teljen el ez az időszak, hogy újra együtt lehessen a család!! ♡

    VálaszTörlés
  3. Ó:(
    Mikor jön haza a férjed????

    VálaszTörlés
  4. Április utolsó hetében vagy május első hetében.

    VálaszTörlés