Minden jó, ha

kovtama | 15:57:00 |
a vége jó. Férjem szerencsésen megérkezett, éppen a munkahelyén rendezkedik. Egy csomó cucca kint van már, ruha, munkához szükséges eszközök, pipere cuccok és minden más, ami 4 hónapra kell. A tegnap esti pakolásnál már nem is emlékeztünk rá mennyi minden van már ott ( észre sem veszem és kiköltözik :) de most szembesült vele, hogy néhány dolog nem is kellett volna. Mindegy, majd kint hagyja ezeket is nem kell hazacipelni. :)
Reggel a gyereket ébresztettem, megnyugodott már , helyette most rettenetesen náthás és köhög. Reggelizés után már éppen öltözött mikor hasmenése lett, gondoltam a vajas mézes kalács és a coldrex, c vitamin keveréke segített rá a dologra. Aztán ismét és még indulásnál a kocsiból is vissza kellett mennünk. Közben persze rájöttem, hogy őt is elérte az iskolában már második hete tomboló hányós hasmenéses vírus, szerencsére az előbbi nem jött elő. Mivel a köhögés már két napja tart, telefonáltam az osztályfőnöknek, hogy orvoshoz megyünk. Útközben meglátogattuk a Tesco illemhelyét, de azért csak odaértünk az orvoshoz. Gyógyszer, majd gyors keksz, ropi vásárlása mivel ma koplalás van. Hazahoztam, elrendeztem én mentem dolgozni mert határidős melóm van még csütörtökig (még jó, hogy múltkor írtam végeztem vele, ja azóta kaptam másikat). Fél órával előbb jöttem haza, mert nem hagyott nyugodni a dolog, hogy itthon van egyedül betegen. Nincs semmi, tette a dolgát, pihent, ropizott szóval el volt, láza nincs. 
Ma megrendeltem a karácsonyi tálat, 24-én délre megyek érte. Ráadásul megérkezett Ella könyve is, már nagyon vártam. Ráadásul kaptam törzsvásárlói kupont is, úgy látszik "ezek" tudnak valamit. :)
lira.hu


Belelapoztam és hát azt kell hogy mondjam barátok leszünk! :) Nagyon szép, olvasmányos és nagyon jó receptek vannak benne. Szeretni fogom és biztos, hogy rengeteget fogok belőle főzni, főleg most hogy kicsit lesz alkalmam visszatérni az egészségesebb étkezéshez. Este tuti ezzel fogok aludni. :) Ja és 3300ft volt, ahogy néztem máshol 4800 körül van az ára, szóval ha valaki ajándékba szeretné adni vagy megakarja venni csak is a LÍRA oldalán! ( nem a reklám helye, de tényleg így van)
Én meg most éppen takarítom össze a konyhában az este itt hagyott káoszt, várom hogy felszáradjon a kő, felporszívózok, rendet rakok és megnyugodva lefogok ülni a gép elé megnézek valami lájtos filmet, ha még fent tudok maradni az átvirrasztott éjszaka után. Most 4 hónapig (remélhetőleg) nyugi lesz, csak akkor kell megint izgulni ha a férjem visszaindul. Hát így.

2 megjegyzés:

  1. No, örülök, hogy minden rendben van. A tegnap bejegyzésed is ma olvastam, így most a dolog lefutásával látom, hogy okés minden, és már te sem izgulsz. Meg a könyv is tuti :), hm, most nem is tudom, magamnak rendeltem-e valamit idén karácsonyra..... :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy rendben kiért... Nem akarom fájdítani a szíved, de az azért nagyon kemény lehet, hogy négy hónapig nem találkoztok...
    A gyerkőcnek jobbulást! Azért az jó, hogy már egyedül is otthon tudod hagyni, még ha gondolatban ott is vagy vele.

    VálaszTörlés