Rettentő csúnya a

kovtama | 7:37:00 | | |
szemem. És most már emlékszem is (vagy legalább is úgy rémlik ez a szemem az) , hogy két napja mikor a fát hoztam be, hogy begyújtsak a cserépkályhába a szél belefújt valami apró szemetet, port vagy a fából egy pici darabot a szemembe. Így emlékszem és talán az sértette meg. Végül is tegnap sikerült annyira felspannolnom magam (és most itt tényleg igazán azt remélem, hogy attól volt) hogy elég rosszul éreztem magam, így elmentem a munkahelyemre (kórház) ahol bekopogtattam a doktornőnkhöz egy vérnyomás mérésre és 170 volt. Soha, mondom soha nem volt az életben gond a vérnyomásommal, így nagyon megijedtem, meglepődtem. Kaptam is egy szem gyógyszert, aztán egy óra múlva már jó volt, sőt este is mikor mértem már a tökéletesig ment vissza. Nagyon remélem, hogy ez csak egyszeri alkalom volt és nem valami alattomos dolog készül, na de ne is gondoljak ilyenre, nem kell bevonzani a rosszat. Azóta mondjuk folyamatosan mantrázom magamban, hogy nyuginyuginyugi. Tényleg remélem ez egyszeri alkalom volt!
Elég rohanósra sikerült így a tegnap, mert délben mentem el, fél kettőig ott kellett maradnom, hogy hat e a gyógyszer, kettőre értem haza és éppen csak felöltözött a gyerek és fél háromra már oda kellett érni a moziba átvenni a jegyét, mielőtt eladják. Rettenetesen sokan voltak mindenhol. Moziban, éttermekben, boltokban alig találtam parkolóhelyet. Aztán Kiskorú beült a filmre, én elmentem boltokba nézelődni, voltam ruhát nézni csak hogy elüssem az időt, aztán kávéfőzőt és kenyérpirítót néztem. A kávéfőző tervben van, mert leakarjuk cserélni a mostanit, abból nagyon szuperek voltak csak még gyűjteni kell rá. Kenyérpirító meg nem volt olyan ami tetszett volna, úgy hogy elodáztam a dolgot. 
Aztán bementem az Alexandrába, ott jó sokáig nézelődtem természetesen. Jaj, mindig mennyi sok jó könyv van! Tucatnyit tudtam volna hazahozni, de persze nem tettem. Csak egy jött velem. :) Tíz olyan könyvem van, amit begyűjtöttem de még nem jutottam el az olvasásukig, viszont ez annyira megtetszett, hogy egyszerűen nem tudtam ott hagyni. Jön a következő év és aktuális is, ráadásul kívül belül csajos, bele is olvastam és olyan érzésem volt, mint amikor a kedvenc könyvemet a Boldogságtervet olvasom. Szóval kis hezitálás után megvettem ezt:

"Minden ​​nő igazi NŐ. Minden test szerethető: a kerekded, a törékeny és a sportos egyaránt. Benned is ott rejlik a szépség és az érték, az a bizonyos PLUSZ kortól, bőrszíntől és testsúlytól függetlenül.
A mai világban, főleg a hamis mintákat hirdető média hatására, a legtöbb ember testképzavaros, önbizalma meggyengült. Meglehetősen veszélyes ez, hiszen a közérzeted, az önbizalmad áthatják a mindennapjaidat, az életed, befolyásolják a teljesítőképességed.
Szkiba Zsuzska, a Beauty with Plus bloggerének könyvéből te is erőt meríthetsz. Tudatosítja benned, hogy valódi értékeidet nem a külsőségek, vagy mások rólad alkotott véleménye határozzák meg, csakis te magad. Személyes történeteken keresztül ébreszt rá arra, hogy ha elindulsz, hogy megvalósítsd az álmaidat, bármit elérhetsz, csak rá kell lépned az önismeret, a tudatosság, az önmegvalósítás rögös és kalandos útjára. De ha egyszer elindulsz, soha többé nem akarsz majd visszafordulni.
A szerző pozitív életszemlélete, baráti hangvétele és a könyvben található egyszerű, de mégis hatékony gyakorlatok rávilágítanak arra, hogy több vagy mint egy szám, egy ruhaméret.
Egyedi, értékes és szerethető vagy. Egy igazi Szépség!"


Kicsit félreérthető a könyv leírása a témáról. A félreértések elkerülése végett nem csak arról szól, hogy igen is fogadjuk el a kinézetünket. Sok minden más téma is van a könyvben, ami segít kicsit pozitívabban szemlélni az életet. Nem szokványos alakú könyv. Ez egy kocka alakú (méretében kicsit kisebb mint egy hagyományos könyv) ami belefér a női táskába és belül nagyon csajos. Pár cím a fejezetekből:
  • Miért nem hiszel magadban?
  • Te döntöd el mire figyelsz
  • A média és az internet hatásai: mennyit ér egy nő?
  • Önmagad megszeretése lépésről lépésre
  • Ha kiabál az a bizonyos belső hang
  • A tökéletesség utáni vágy és a kreativitás
Ez csak pár fejezet a könyvből, amikről olvashatunk. Amikor beleolvastam olyan érzésem volt, mintha hozzám beszélne valaki, érthető, szerethető, valóban közel éreztem magam az írónőt. Tudom, hogy sok minden van a blogjában, mert már beleolvastam és azt is tudom, hogy a könyvben is hasonló vagy lehet hogy még ugyan azok is benne vannak, amik már felkerültek a netre. De azt hiszem jobb ez így, összefoglalva. Bármikor kitudom nyitni, eltudom vinni magammal mindenhova és kéznél lehet. Szeretni fogom biztos vagyok benne.
Ha valakit érdekel a Libri oldalán most akciósan meglehet vásárolni.

Aztán Kiskorú mekizhetett, mert a nagy kapkodásban egy előző napi negyed szelet pizzát evett otthon. Én is akkor kaptam észbe, hogy nem is ettem aznap még semmit egy apró pogácsán kívül, még a búcsúztatón csomagoltak pár darabot és abból ettem még délelőtt. 

Aztán még felugrottunk picit anyósomhoz, sütött nekünk palacsintát, kaptam tőle virágot, maradtunk még beszélgetni ( vérnyomást mért 123/79 volt) és fél nyolcra értünk haza. Gyakorlatilag szinte itthon sem voltunk egész nap.

Ma csak itthon leszünk és lógatni fogjuk a lábunkat. Azon még filózom, hogy igyak e egy lájtosabb kávét vagy inkább egy csésze teát biztos, ami biztos alapon, hogy ne legyen baj még véletlenül sem. Nagyon fura az egész, mert én akit orvos csak egy évben egyszer lát vagy még akkor sem most nem tudom hirtelen, hogy mi a jó és mi a rossz abban, amit teszek vagy tenni szeretnék, hogy még véletlenül se legyen baj. Főleg, hogy most így az év végén szinte senki sem dolgozik, még inkább nem szeretném "kihúzni a gyufát". Úgy hogy megerőltető dolgokat biztosan nem csinálok (milyen jó, hogy szépen elterveztem, hogy a futásomat 31-el kezdem, amolyan átfutok a következő évbe jelleggel, azt meg elfelejtettem megkérdezni, hogy futhatok e egyáltalán mostanában) pár napig.
Találtam egy sorozatot (Válás) azt kezdtem el nézni, majd csak elütöm vele az időt és olvasni fogok, meg Kiskorúval játszani. Főzni ma lencsét fogok és tudom, hogy új évkor kell, de a gyerek már két napja azért rágja a fülem, hogy főzeléket csináljak belőle sült virslivel, úgy hogy mi előre esszük, remélem azért a hozzá fűződő mondásnak ilyenkor is lesz foganatja. A palacsinta lesz a desszert. Ma nem csinálok nagy dolgokat, nem szedem le még sem a függönyöket pedig azt terveztem, inkább várok egy két napot, meglátom hogy alakulok egészségileg.
Azt hiszem kicsit le kell lassítanom, nem kell megváltani a világot egy nap alatt.

11 megjegyzés:

  1. Huh, a szemedre végülis kaptál valamit? vagy ma mész el dokihoz miatta?
    Nem megyek könyvesboltba.... :) - csak fáj a szívem. Komolyan. Egyszer szeretnék retttttentő sok pénzt "kapni", amiből annyi könyvet vehetnék, amennyit csak akarok... szép kis álom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kaptam a szememre is, remélem használni fog. Most ez egyelőre arra van, hogy felszívódjon ez a vérömleny vagy mi, aztán elmegyek szemészetre, mert nem fáj, nem ég, nem szúr, picit talán érzem, hogy van benne valami, mint amikor bogár száll a szemednek olyan, de amúgy látok rendesen is.
      Jaj ne tudd meg mennyi új és jó könyv van, volt még egy amit szívem szerint elhoztam volna de erős voltam :) Inkább megvárom, amíg letöltehetem ebookra. Ajánlom az olvasót! de most tényleg. Sokat olvasol és hidd el ez az a kütyü, ami nagyon nagyon megéri az árát. Lehet, hogy a könyv más és papír, meg minden én is mindig ezt mondtam és látod, azért csak veszek papír könyvet is, mert szép, mert jó megfogni, de tényleg hatalmas találmány az olvasó a legjobb dolog, amiben jól döntöttem, hogy vettem egyet. Vagy 300 könyv van rajta amiből válogatni lehet.:) Aztán még is találok olyat, aminek nem tudok a boltban ellenállni. :)

      Törlés
    2. Nekem is van olvasóm, szintén olyan 300 körüli könyvvel-) Én is csak ajánlani tudom, szuper találmány!!! Sokáig ódzkodtam tőle, mert hát a könyv mégis más...az illata...a tapintása... végül is kényszer is volt, mert este már lámpafénynél nem tudok olvasni... tavaly hozott egy Kindle-t a Jézuska, és nagyon megszerettem!!!!-) Mindenképpen jó befektetés!!! Ja, és én is veszek továbbra is könyveket, nem is keveset-)))

      Törlés
    3. Hát azért a könyv az csak könyv. :) De milyen jó, amikor nyáron csak berakod a vékony kütyüt és tudod, hogy több száz könyvet viszel magaddal amiből válogathatsz, mintha csak egyet ami esetleg nyaraláskor derül ki, hogy még sem tetszik vagy mást vártál. Jó kis találmány ez :)

      Törlés
    4. Azt már tudom, hogy soha nem mond, hogy soha :), szóval egyenlőre még tiltakozom az olvasó ellen, de ki tudja. Lehet, hogy nyolcvanévesen -amikor tényleg lesz időm olvasni - majd csak úgy látom a bötűket :D, és akkor kapok egyet az onokáktól...
      A szemednek meg jobbulást, és vigyázz magadra. (Bocs, hogy ilyet írok, de a vérnyomásos dolog miatt jutott eszembe.... volt egy időszak, amikor Mucus kicsi volt, és ketten voltunk, és valahogy féltem, hogy valami ha lesz velem, akkor akárhogyis ottvannak anyuék, de totál reálisan adott percben ketten vagyunk egy kisgyerekkel, szóval szegényement kioktattam, hogy mit kel tennie meg ilyenek.... meg most is fel vannak írva egy elérhető helyen a telefonszámok, ez van.... :( )

      Törlés
  2. Vigyázz magadra, a szemedre, jó olvasást. Én is a könyvek híve vagyok. Maródi, tudom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Nem baj, van amikor én is az vagyok :) Kinek mi jön be, nekem ez is az is.

      Törlés
  3. Mielőbbi gyógyulást kívánok Neked, és valóban nagyon vígyázz magadra!)
    Pihenj minnél többet!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Andi! Igyekszem, most többet ücsörgök két rend rakás és főzés között. Mert azért nem tudom csak úgy ülni a fenekemen, meg feküdni, de azért óvatosan csinálok mindent.

      Törlés
    2. Sokszor eszembe jutottál a mai napon, hogy hogyan lehetsz, a szemed bevérzése javult-e, a vérnyomásoddal mi lehet, rendben van-e...
      Amennyiben bármiben tudok segíteni, - nem lakunk messze egymástól - akkor ezen az e-mail címen elérsz
      meszaroska@gmail.com

      Törlés
  4. Köszi a könyvajánlót!Megnéztem a neten, a líránál még olcsóbb!

    A szememmel nekem is volt hasonló bajom, menj kórházba minél előbb! Nekem fémszilánk volt benne (hogy honnan jutott oda, fogalmam sincs), kivették, azonnal éreztem a jobbulást!

    VálaszTörlés