Távol áll tőlem

kovtama | 21:23:00 |
mint írtam pár napja a lájk vadászat. De ahogy tippeltem hiába nyert Kiskorú a csoportjában az összes csoport legjobbjai felkerültek a fészbukra és aki a legtöbb lájkot kapja az nyer a legvégén. Sajnos úgy alakult, hogy 24-én elfelejtették felrakni a gyerek projektjét az iskola oldalára, így két nap lemaradással indulunk, úgy hogy most kivételesen megkérlek benneteket ha megtennétek, hogy az iskola oldalán lájkoljátok Kovács Ádám videoját akkor talán még behozható a lemaradás. A gyerek persze el van keseredve, hogy ez történt , de azért nem adjuk fel. :)

A képre kattintva egyből a fészbukra visz az iskola oldalára és ott kell megkeresni a videot.

Köszönöm mindenkinek előre is. :)

 https://www.facebook.com/digiscoolpecs/?fref=ts

13 megjegyzés:

  1. Szavaztam. :) Holnap felhívom a család összes tagjának a figyelmét is a szavazásra. Hajrá Ádám. :)

    VálaszTörlés
  2. Ó, én sem szeretem az ilyet, mert a mozgósításon múlik főleg. De rajtam ne múljon, lájkoltam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( :( Nagyon kiakadtam tegnap éjfélre jól fel is húztam magam. Köszönöm!!!

      Törlés
  3. Lájkolva, két helyen megosztva. Amúgy beszarás, hallod e! Elnézést a kifejezésért :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, nem?? Nem szeretem ezt a lájk vadászatot, de basszus igy kicseszni a gyerekkel. :/ Most már azért is. Az meg főleg nem tetszik, hogy az dönti el az egészet, kinek mennyi ismerőse van. :( Azt hittem ez tényleg arról szól, hogy ki hogy teljesít. Áh, bosszantó!

      Törlés
    2. A legfontosabb lemaradt: Köszönöm!!

      Törlés
  4. És ha vkinek nincs is Facebook fiókja??? Nekünk pl. nincs. Elvi okokból meg nem is érezzük szükségét és a hivatásunk sem nagyon engedné.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A gyereknek sincs, egyelőre nem is lesz. Nekem sok mindent könnyebbé tesz, pl a férjemmel is könnyebben tudok gyorsan kommunikálni időnként.

      Törlés
  5. Szívesen lájkoltam volna, de nem visz rá a lélek, hogy támogassak egy fegyveres Télapót. Üdv:Katalin

    VálaszTörlés