Tegnap egy akkora

kovtama | 8:43:00 | |
kört tettünk Pécsen, hogy ihaj. 
Gyerek elment suliba, én pedig még egy utolsó sétát tettem bevásárlás ügyileg, friss kenyér és tej, gyümölcs miatt. Ráérően nézelődtem és még a tömeg sem zavart (kb. 50-en álltak csak a húsos előtt és kígyózott a sor végig a fél üzleten) és még az sem hozott ki a sodromból, hogy a kasszánál szólt a pénztáros, hogy le kellett volna mérnem a gyümölcsöket. Ok, mondtam bepakolom a többit a kocsiba, aztán ismét megyek egy kört. Ha a férjem látta volna a nyugalmamat biztosan büszke lett volna rám. :)
Aztán mentem a gyerekért, aki azzal fogadott, hogy megnyerte a versenyt, titkosan kellett szavazni kié lett a legjobb és hét szavazatot kapott "anya, mindenki rám szavazott és azért lett hét, mert magamra nem szavazhattam, így xy egyet kapott",  bár az ajándékot még nem kapta meg és valami olyanról is beszélt, hogy felrakják a fészbukra is. Na innentől járt az agyam, hogy akkor az olyan lesz, hogy bár ő nyert, aztán majd mindenki még lájkokat is gyűjt hozzá és a végén majd az dönti el? És végül nem is az nyer, aki odatette magát, hanem akinek több az ismerőse? Az baromi igazságos lenne, de várjuk ki a végét. Nem szeretem ezt a lájk vadászatot semmiben. 
Innen mentünk tovább ebédelni és legalább megtudtuk, többet hova nem tesszük be a lábunkat. :/ Szóval ettünk egy baromi rossz menüt ami ráadásul kevés is volt, bár ez utóbbin így nem bosszankodtunk, ellenben az előzőn. :( :( 
Kiskorú kitalálta, hogy menjünk be az Árkádba (én nem szívesen, de már olyan régóta rágta érte a fülemet, hogy beadtam a derekam) Tömeg, tömeg, tömeg. És mindenhol ugyan az: ruha, cipő, gyertya, karácsonyi kézzel készített fatáblák, izzók, macik, nyuszik, gömbök, szappanok, stb.stb.stb. Alig volt valami, ami igazán egyedi lett volna. Mindegy a karácsony ilyen, nézelődtünk, voltak azért szép dolgok is. Kívülről fújom azóta a gamer laptopok márkáját és a gamer egerek működését, a ps3 játékok címét és a ps vitáét, meg mindenféle műszaki dolgokét, hát persze, hogy elsősorban ezért kellett árkádozni, tudtam én mindjárt :D (ja és láttam gyönyörű ezüst karpereceket, hát én spórolni fogok egy ilyenre jövőre az tuti ollllyaan gyönyörek voltak és 14 évvel ezelőtt elvesztettem az enyémet, azóta is fáj érte a szívem :( :( )  Itt vettem neki egy sajtburgert, mert éhes volt még, amit nem is csodáltam. Az egészségtelen részét nem néztem. 
Aztán elmentünk az adventi vásárba a Széchenyi térre, szép volt minden (és jó drága, de hát a kézzel készítettek mindig azok és ezerszer többet is érnek, mint a gagyik) Az úton magyaráztam, hogy itt egyenesen végig, aztán egyszer jobbra és ott végig a Király utcán....és elérkeztünk az egyik kinézett sulihoz, szóval mutattam a gyereknek, hogy majd merre kell menni, ha éppen oda veszik fel.
Utána meglátogattuk egyik barátnőmet az üzletükben, kicsit beszélgettünk majd mentünk tovább, most már a kocsihoz és jöttünk haza.
Késő délután még sütöttünk pár darab mézest, amit este díszítgettünk, éppen most eszi reggelire a gyerek egy pohár tejjel.
Ma megcsinálom a Sacher tortát, mert az jó ha pihen egy napot és csinálok valami sósat, meg talán egy kis lekváros linzert, ezeket már diétásan fogom, bár a mézesek is tönkölylisztből lettek készítve és nagyon jók lettek.
Az ebéd meg egyszerű sütőben sült krumpli lesz a gyerek kívánsága és valami majd hozzá.
Nincs hideg kint, legalább is annyira mint pár napja, úgy hogy délután szerintem teraszt fogok sikálni, mert a kutya nagyon összemaszatolta, rettenetesen utálok ránézni, tiszta sár, meg kosz. Remélem nem fog esni semmi és akkor talán pár napig szép marad.
Amúgy nem tervezünk mára semmit, holnap kell elszaladnom majd a karácsonyi tálért. Ha az időbe belefér, talán járunk egy kört az erdő körül, bár ha ennyi sütnivalónak nekiállok akkor ennek kicsi az esélye.


1 megjegyzés: