A kakas éve

kovtama | 11:25:00 | |
A kínai horoszkóp szerint én disznó vagyok. Ezen mondjuk először naggggyyyon nagggyon kiakadtam, mert én ennél sokkal aranyosabb állatnak képzeltem magam, de hát ez van állítólag ez lennék én. Ritkán szoktam nézni ilyen horoszkópos bigyókat, meg jóslatokat, meg ezzel kapcsolatos dolgokat, mert én nem nagyon hiszek az ilyesmiben (bár valóban sok hasonlóságot vélek felfedezni a csillagjegyem és a személyiségem között ) de most valahogy szembe jött velem. Elolvastam a  2017-es évre írt jóslatot és most már annyira nem is vagyok kiakadva, hogy ez a kis négylábú állatka lennék én. És itt most erősen Malackára gondoltam a Micimackóból. :) Szóval baromi jó lenne, ha tényleg valami ilyen év elé néznék:

Disznó
 
A Kakas éve kellemes energiákkal ölel körbe, csak az nem sikerül, amibe bele sem kezdesz. Mindenféle szempontból az alkotás ideje jön el számodra, olyasmit hozhatsz létre, ami hosszú időre sikert jelez. Végre kilóghatsz a szürke tömegből, megmutathatod rejtett kreativitásodat, meglepheted szeretteidet, kollégáidat egy különleges javaslattal. Többször is a figyelem középpontjába kerülsz, épp ezért fontos, hogy kihasználj minden adódó alkalmat arra, hogy fejlődhess. Kézben kell tartanod a pénzügyeidet, a kardinális kérdésekről magad dönts. A hiteleket kerüld el, ha szükséged van rá, leghamarabb októberben folyamodj érte. Szerelmi téren átformálod a vágyaidat, és megfogalmazod végre pontosan, mire is van valójában szükséged. Új utak nyílnak meg előtted, bármi megtörténhet. Munkafronton csodák történhetnek veled, feljebb lépsz, váltasz, vállalkozást alapítasz... bármit, de az nagyon jó lesz számodra. 
 
kép: Steve Thompson art


 

3 megjegyzés: