Amikor már azt hiszed

hogy ok, túllépsz a hidegen, tél van, beletörődsz és próbálsz visszarázódni a dolgokba, na akkor tuti megint lesz valami, amit nem vártál. Gyerekért tegnap délelőtt a második óra után el kellett mennem és hazahozni, mert megint beleesett ebbe a hányós vírusba. :/ Tök jó, másodszor. Már reggel is mondta, hogy fáj a hasa, de nem engedtem, hogy maradjon tegnap volt (lett volna)  egy régi matek dolgozat javítója, sokat készültünk rá és tök jól megy minden feladat. Na akkor már elmondása szerint még be sem csöngettek, már rohant a mosdóba, aztán óráról is, aztán a második óráról is és akkor hívott fel. Az osztály persze jól járt, mert a dolgozatot elnapolták, mert együtt írják, úgy hogy most ő lett az osztály császára, mondjuk ez engem nem vigasztal. Hazahoztam, készítettem neki tálcára egy pucér zsemlét, hideg kólát, pár ropit, ezt az én meg mentem vissza dolgozni. Délutánra egész jól lett, már nem volt semmi, úgy hogy megengedtem, hogy két vékony szelet húst egyen, na ezt nem kellett volna, mert már este úgy feküdt le, hogy nyom a hasa, egész éjjel forgolódott, éjjel egytől még hol fent van, hol alszik (én meg végig fent) most éppen alszik. Most gondolkodom, hogy maradjak e itthon vele egy napot, míg jobban lesz vagy később menjek be dolgozni, ahogy megint mindent elé rakok, nem tudom még. Az biztos, hogy el kell szaladnom boltba kekszért, zsemléért, mert csak egy van már itthon és lehet úgy megyek a dolgomra tovább, na majd eldöntöm még fél nyolcig. Ennyit egész évben nem szokott beteg lenni, mint most szeptember óta. :( Tele a hócipőm amúgy. 
A kutya meg úgy horkol komolyan, hogy lehet mindjárt megijesztem :D Tegnap délután óta bent horpaszt az előszobában, ki sem lehet robbantani.  Én igazán állatbarát vagyok és imádom ezt a kis dögöt, nem is zavarog itt bent, nem ugrál, nem mászkál, nem szemtelen, de na én akkor is jobban szeretem, ha jó az idő és kint van. A jó időn azt értem, hogy nincs ilyen hideg.  Mondjuk ebben nem ért velem egyet az tuti :) Most már nem nevetem ki a kutyakabátba bújtatott állatokat, sőt én is ráadnám most, ha lenne az tuti.

Egyébként észrevettétek, hogy már milyen sokáig világos van?? Lassan haladunk előre az időben  :)




Megjegyzések

  1. Igen, tovább van világos, de azért reggel fél hétkor a szó szerinti feketeségben elindulni mínuszokban, nem semmi. Fúj.
    Jobbulást Kiskorúnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt meg olyan párás ködös most vagy csak még félig alszol :) Köszi! Most alszik rendesen.

      Törlés
  2. Sztem jó ez így, ilyen hidegen. Végülis ez a tél. Plusz októbertől mindenki a bekuckozós, forró teás igazi tél után ácsingózott. Eljött. Most meg mást se látok hallok, csak, hogy mikor lesz tavasz. Ha tavasz lesz, akkor kezdődik a mikor lesz nyár és nyaralás. Nyáron jön, hogy borzasztó a meleg, jöhetne a hűvös meg az avar, a színpompás ősz. Szeptemberben meg mindenki elkezd karácsonyra gerjedni.
    Az vhogy épp sose jó, ami van.

    Nem is épp miattad írom, csak tényleg ezt érzem.

    Nekem tetszik a végre igazi tél és nálunk még nem is havazott:( Pedig pici gyerekkel vagyok otthon, lehetne panaszkodni, hogy nem lehet kimenni, de fene tudja, szép ez a jeges világ :)

    Szép napot és gyors gyógyulást!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsuzsa szívemből szóltál!!!!!!!!!!!)

      Tami minnél előbbi gyógyulást kívánok a gyerköcnek!
      Marianna

      Törlés
    2. Nem a kuckóval meg a téllel van bajom, hanem a jeges szeles hideggel. :) Most már minden hónapot megkedveltem, pedig régebben mennyi mindennel bajom volt, pl. november és hű az most már az egyik kedvencem is lett. De ez a január, ez csak nem akar változni :D Köszi!!

      Törlés
    3. Köszi, végül is otthon van és éppen hasmenése van :/ De remélem ez már tényleg a vége.

      Törlés
  3. Na, mindig van valami... :-( Jobbulást a betegnek!

    VálaszTörlés
  4. Jobbulást a kiskorúnak! :( pedig Ti aztán háromszor sokkal több vitamint - gyümölcsöt - esztek, mint pl. mi. Á, nemtom, mitől függ.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ez az! Igazságtalanság :D Hétvégén is nyomtam bele a sok gyümölcsöt, meg a mézet. Mondjuk náthás már ezer éve volt, kopkop ez a hányós hasmenéses vírus meg nem a vitamintól függ :/

      Törlés
  5. Jobbulást neki hamar! Márkónál is volt ilyen kb ennyi idősen havi egy hányós napot tartott, aztán a harmadik után mondta a dokinéni, hogy csináljunk neki egy probiotikumos kúrát, így is lett, megevett egy doboz valamilyen probiotikumot és vége lett a dolognak ( én már attól féltem komolyan, hogy bélférge van . Biztosan a kamaszodással van összefüggésben, most nagyon nőnek 13-14 éves koruk körül és szerintem az immunrendszerük is gyengébb, legalábbis ezt tapasztaltma a saját fiammal hetedik, nyolcadikban- elég ijesztő volt. Akkor szokott rá a vitaminokra és azóta is eszi magától marokszám:) C vit és Cal-Mg napi szinten.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm, ez a kúra lehet jó lenne. Mi is szedünk C vitamint, augusztusban kezdi, hogy mire suli jól tele legyen, és még is :/

      Törlés
  6. Amikor azt hiszed végre felszusszannál - na akkor jön az újabb támadás... kitartást és gyógyulást a betegnek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! Remélem lassan majd kikecmergünk belőle.

      Törlés
  7. A hasfájás gyerekeknél tudom gyakori, de érdemes utána olvasni, hogy milyen pszichés dolgok kísérő tünete lehet. Csak egy ötlet. Nem okoskodás.

    VálaszTörlés
  8. "úgy szép az élet, ha zajlik" :((
    nem jó, de mindennek oka, és haszna (is) van
    több közmondás nem jut eszembe, vigyázzatok magatokra

    VálaszTörlés
  9. Jobbulást Kiskorúnak, remélem hamar meggyógyul!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése