Azt hiszem ma van az a nap

amikor először fázom a mostani télen. A szél végre elállt, tegnap majd levitte a fejünket és nagyon jeges levegőt vágott az arcunkba. Alig vártam, hogy hazaérjünk. Napközben az ebédidőmben kiszaladtam bevásárolni, így tényleg korán már három órára itthon voltunk. Mindenki bejöhetett, kutya, macska sajnáltam őket. Ma reggel ment ki mind a kettő hat órakor. Azóta vagyok én is fent, már pattog a tűz, de olyan lassan melegszik most fel minden, legalább is így érzem. Szerintem még a falakból is a hideg árad. Most valahogy nem találok semmi pozitívat ezekben az első januári napokban, hiába keresem. Régen volt már ennyire mínusz kint, most úgy érzem egyfolytában fázom.
Éppen ezért vagy  mert már olyan régen főztem, tegnap este csináltam egy jó nagy fazék húslevest. Teleraktam mindenféle jóval, sok csirkemájjal, vettem combokat, pulykanyakat is és raktam bele jó sok zöldséget, répát, borsót, kelbimbót. Nagyon nagyon finom lett és remélem megvéd a megfázástól is. :) Meggyszószt is csináltam, jó lesz a főtt húshoz. Kiskorúnak ha hazaérünk a suliból csinálok pár szelet rántott húst is. 
Nincs bennem most semmi gondolat, amit megtudnék veletek osztani. Haladnak a napok előre, ami jó mert legyen már vége ennek a hónapnak, nagyon hosszú. :/ A gyerek nyelvtan és matek dolgozata is ötös lett, ez volt a héten a legeslegpozitívabb dolog ami történt. 
Most csak igyekszem túlélni ezeket a farkasordító hidegeket. Mennyi nap kell még, hogy kicsit melegebb legyen az idő??? :(

Megjegyzések

  1. Na, valami,amiben nem hasonlítunk :). Nem tudom, lehet én vagyok felületes - ezen néha elgondolkodom - mert vannak dolgok, amik nem bosszantanak, vagy nem foglalkozom velük,vagy nem is tudom megmagyarázni, talán nem bosszankodom rajtuk, mert "adott" dolgok, és nem tudok rajtuk változtatni... ilyen az időjárás pl., kollegina szokott sokat nyígni - ő a bosszantó fajta, te nem ilyen vagy, nehogy magadra vedd :) - hogy jaaaaj, már megint esik/hideg van/meleg van/ süt a nap/ nemsütanap stb.... és akkor mindig elgondolkodom, hogy jajmár, ezen fennakadni??? ez van. Január van, hideg van, nagykabátom van, hosszúsálam van,piros orrom van, nevetős szemem van :)mégha csorog is a könnyem odakint a szélben... amikor erősebben érint meg a világ így, akkor én mindig azt érzem, hogy megélem, hogy élek, és megérint utolér a világ... szóval úgy jó az egész változtathatatlan környezet, ahogy van, ebben élek, élünk. :) Én máson akadok fent, valószínű, lehet, naszóval, én valahogy így vagyok a mostani januári léttel.

    VálaszTörlés
  2. Nem bosszankodom csak leírtam hogy fázom :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is tudnék mesélni kolléganőkről hajaj :D De az biztos, hogy rettenetesen nem szeretem hónap a január, de a legfőbb oka az, hogy nagyon hosszú. Na de sebaj a február meg rövid lesz.

      Törlés
    2. Mondjuk tankolni nem volt élmény pár napja, az öt perc tankolás után alig bírtam kihámozni a zsozsót a bukszámból, úgy lefagytak az ujjaim.... azért ilyenkor mindig elgondolkodom, hogy aki kint tölti az éjjeleket-nappalokat az hogy....:( ????

      Törlés
    3. Igen ez nekem is eszembe jutott :( Csak remélni tudom hogy ilyenkor aluljárók és minden más éjjel is nyitva marad.

      Törlés
  3. Én is húslevest főzök :) , úgy látszik ez a hideg idő hatása :) ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és milyen finom lett, még a gyerek is azt mondta pedig ő nem egy nagy leveses. :)

      Törlés
  4. Tegnap Siófokon nem bírtunk elmenni a gyerekekkel a vízig. Leértünk a partra, de vissza kellett fordulnunk. Nem lehetett kibírni azt a jeges szelet. -11 fok volt. MInden ismerősöm a Tátrában síel, -21 fok :-D
    Jó volt hazaérkezni, a házban meleg volt, de lehetett érezni, hogy a falak tényleg hidegebbek és a talaj is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Férjeméknél alig volt kint hó, mikor elindult, két nappal ezelőttig. Akkor annyi esett, hogy hóágyúztak, mert féltek egy esetleges lavinától. -17 fok volt délelőtt 10-kor :)

      Törlés
    2. Barátnőm a Fátrában síel (Szlovákia): -28.

      Törlés
  5. Felénk még mindig erős szél fúj.

    VálaszTörlés
  6. Azt hiszem, még elég sok nap telik el addig, amíg majd (nekem) megfelelő hőmérséklet lesz odakint. Én nem is merek már megszólalni... de a tűrőképességem lassan a határt is túllépi, úgy érzem. A munkahelyemen 10 fok van. Ahol fűtenek is, ott 17, de ott ülve kell dolgozni. Nem bírok felmelegedni sosem.. de mindegy, majd lesz még hőségriadó is (aligvárom). :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dius én is simán bírom a hőséget. Bár azért 38-40 fok körül már csak víz alatt :D

      Törlés

Megjegyzés küldése