Egy szép nagy

leszúrt rittbergerrel kezdtem a hajnalt, mikor fát hoztam be a cserépkályhába. Kicsúszott a lábam én meg a hóban landoltam, egyből fel is ébredtem. Tízes skálán tuti a legmagasabb pontszámot kaptam volna, ha pontozóbizottság lenne most itt. Tele a hócipőm! Most meg már szó szerint is. DE. Felindultságomban megnéztem az időjárás előrejelzést éééééééééééééssssss úgy néz ki, hogy elsejével elkezdődik valami pici emelkedés, napközben már (állítólag) plusz 4-7 fokok is lehetnek és éjjel sem megy nagyon le, -1, -2 . Legalább is erre délre valami ilyesmit mertek előrejelezni ajánlom, hogy így legyen! Azért is lenne jó, mert akkor ha napokra ez lenne végre elolvadna a sok lefagyott hó, a legtöbb helyen még mindig tiszta jég minden, ahogy letapostuk, lejárták az autók és már olyan kemény, hogy csákánnyal se tudnám feltörni. 
Végül tegnap este megrendeltem a táskarendezőt és mivel mind a kettő le van árazva rendeltem mellé egy hőtartós uzsonnás táskát is. 

táskerendező tele zsebekkel, remélem mindennek találok helyet

hőtartós uzsonnás táska. végre nem kell a dobozaimat a táskában vinnem, nem kell majd félni attól, hogy kiborul, beborul. mind a kettőt INNEN rendeltem
A kettő együtt postaköltséggel, (mivel le van árazva mindegyik)3500 Ft végül is olcsóbb, mint egy új táska. :) Remélem be fognak válni, ennek az ételszállító kis táskának meg tényleg nagyon örülök, mert amikor nem ebédelek a kórházban a dobozaimat nehéz normálisan cipelni. Itt meg nem borulnak fel, nem csúszkálnak ide oda, csak bezipzározom, összecsatolom és stabilan megáll. Ráadásul képen még jól is néz ki, remélem igaziból is. 
A gyerek egész nyugodtan aludt, nem köhögött adtam neki köhögés ellen gyógyszert, még amit múltkor írt fel a doktornő, remélem használt. Nem tudom még milyen lesz, ha felkel. Láza mindenesetre nem volt egész éjjel. Hát persze, hogy csak félig aludtam időnként ellenőriztem nincs e neki. 

Megjegyzések

  1. Épp most mondja a rádió hogy péntek reggel minusz 19.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát....köszi :D már éppen kezdtem magam jobban érezni :D

      Törlés
  2. Tami, lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de a táskám, amibe jó lenne egy ilyen rendező, mondjuk olyan inkább magas, mint széles... szóval akkor annak az aljára teszem ezt be pl....?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem igen, ezt minden táskának az aljába állítod be. Bár még sose volt nekem sem. De 1690 ft, mindenki dícsérte hogy jó dolog, meg hogy ha megunom a táskám csak átrakom egy másikba...remélem beválik.

      Törlés
  3. Egy ilyen ételszállító táskát én is akarok. 160 grammos diéta étrend szerint étkezem, otthonról hozom a reggelit, tízórait, ebédet, uzsonnát. Szóval nekem is KELL!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Én is igy, kalóriát és ch-t számolok, én is reggeli, tízórai, ebéd.Szerintem jó lesz ez nekünk. Nyáron jártam úgy, hogy gyümölcslevest hoztam és az egész kiborult a kocsiba a bevásárló kosaramba, pedig rendesen be volt csomagolva. :/ Hát, ha itt véletlenül valami kiborul, legalább nem áztat el mindent. :D De szerintem ide olyan szorosan belehet pakolni, hogy nem lesz gond.

      Törlés
    2. már csak menta színben van. te még tudtál más színűt rendelni?

      Törlés
    3. Nem, én is csak ebben de én pont ezt néztem ki magamnak :)

      Törlés
  4. Gyógyulást kívánok a gyermekednek!!!!!
    Nagyon szuper ez a két táska! A kaját én is szállítom magammal és csak egy olyan kis dobozom van,amiből nem folyik ki a kaja. Szuper ötlet,köszi,hogy megosztottad!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Remélem nem lázasodik be és "csak" nátha lesz ez.
      Ugye, hogy jó? Most nagyon megörültem a másodiknak főleg, mert napi szinten hozok valamit és mindig körülményes volt szállítani. :)

      Törlés
    2. Kicsit buta a kérdés : a dobozok nem járnak a kajaszállító táskával ugye?

      Törlés
    3. Meg is rendeltem! :) NAGYON KÖSZI!!!!!
      Mindig gond volt az unokákhoz való kajaszállítás , vagy ha a telekre vittem kaját.Mert az is pocsék, amikor a kocsiban kifolyik valami, a hűtőtáskát szoktam használni, de az meg elég nagy .
      A kajásból már csak világos zöld maradt, de jó lesz az is. Kosárba is be tudom tenni szerintem,ha utazok.És nyáron milyen jó lesz! Mindig gond volt,nehogy megromoljon a kaja,míg beérek a dolgozóba.

      Törlés
    4. Remélem tetszeni fog! Még én sem próbáltam, most láttam hogy van ilyen én is izgulok :D
      Bocsi csak most láttam, hogy írtál de gondolom már láttad, hogy nem ez külön van.

      Törlés
    5. Megérkeztek a táskák.:) Hát, jót nevettem,amikor kibontottam a csomagot,merthogy picik.:) Pedig cm-en megnéztem a méretét. A táskarendező nem is baj,hogy nem nagyobb, belaktam már, kiváncsi vagyok,hogyan válik be.
      A hűtőtáskába méretre kell vennem dobozt, mert amikbe belefér a kajám-1 napi-,az nem fér bele a hordozóba.Több kisebb dobozt lehet tenni egymás tetejére. Jó lesz ez!:)

      Törlés
  5. Ó ez a táska kell nekem, azaz mind a kettő! Imádom,hogy helyettem is gondolkodsz Tami! :) És én is ch-t számolok két hete:) ,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, remélem neked is jó lesz majd! Jól megdobtuk az oldal rendeléseinek számát :D :D

      Törlés

Megjegyzés küldése