Éjjel fél három óta

vagyunk fent, Kiskorúnak 39 fokos láza volt. Valami anyai megérzésem volt tegnap este, mikor mondtam neki, hogy aludjon nálam a hálóban, olvassunk este még egy kicsit és ott is maradhatna velem. Így feküdtünk le és éjjel arra ébredtem az amúgy is csak félálomból, hogy forró az egész háta. Nem is aludt, lázmérés, fél algopirin, friss citromos mézes tea. Köhög, kapar a torka, náthás tipikus influenza. Tegnap már csak 14-en voltak iskolában az osztályából. A harmadikosokat össze kellett vonni, mert a két osztályban összesen voltak 12-en. Reméltem, hogy időben elkaptam még, két napig nem is jött ki rajta a láz, volt is itthon gyógyszer, c vitamin meg hát a sok gyümölcs, amit eszik. Ma megyünk orvoshoz. 
Amíg hatott a lázcsillapító friss ágyneműt húztam a szobájában, alaposan kiszellőztettem (nincs is annyira hideg most kint, mint pár nappal ezelőtt) aztán bevackolta magát és most megy a tévé.
Nem érdemes már visszafeküdnöm sem, pattog a tűz mind a két cserépkályhában, itt a forró kávém, gyerek mesét néz, hallom ahogy köhög. Szerencsére a láza lement. Emlékszem mennyit kínlódtunk egészen az óvódás kor végéig a lázzal. Általában az ügyeleten kötöttünk ki mindig, mert semmi sem vitte le és olyan hirtelen ment fel sokszor 40 fokig, hogy még átmenet nem volt. Egyszer félre is beszélt, rettenetesen féltem a lázgörcstől, de hálisten mindig elkerült minket. Szegénykém ahogy beültünk a kocsiba már sírt, mert tudta, hogy injekciót fog kapni, esélyünk nem volt, meg hát minek is ? mást mondani. Az iskolás korral kinőtte ezt most már azért le lehet vinni neki, de voltak húzós, aggódós napjaink. Ő vagy jól volt, vagy nagyon beteg nem volt köztes rész. Szerencsénkre leginkább jól volt, nem nagyon volt beteg. Bezzeg most nem tudom mi van, nem csak ő de sokan betegek itt, már két hónapja nem tud kikeveredni az iskola ebből. 
Úgy hogy pár napig kényszerpihenő itthon, remélem gyors gyógyulással. 
Vigyázzatok magatokra. 

Pascal Campion art



Megjegyzések

  1. Jobbulást kívánok nektek! Én is fél háromkor keltem, a kicsi nyugtalanul aludt, aztán átvackolt hozzánk és hajnalban már éreztem, hogy meleg a teste. Nem láz, de hőemelkedés. Jól van szerencsére, mesét néz, kapott lázcsillapítót, vitaminokat, Immuno glukánt, aztán megy a mamáékhoz pihenni. Remélem, nem lesz rosszabbul. Ebben bízom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jobbulást nektek is!! Az enyém alszik, le is ment a láza a gyógyszertől. Remélem nem lesz nagyobb betegség nálatok.

      Törlés
    2. Nem lesz, én ezt már fejben eldöntöttem.

      Törlés
  2. Jobbulást kívánok a betegnek, swatwork lányának is! Ákos is náthás napok óta, aggódva figyelem, mi lesz belőle.

    VálaszTörlés
  3. Remélem semmi csak nátha. Bár mi is így kezdtük, csak köhögés kis nátha. Szerintem nem is lett volna nagyobb baj, ha itthon tartom az elején, de hát nem volt láza, nem fájt a torka sem. Egymást fertőzik oda vissza :(

    VálaszTörlés
  4. Ó, mi is pocsékul aludtunk. De ez "csak" fogzas.
    Jobbulást kívánok mindenkinek!

    VálaszTörlés
  5. Gyors jobbulást mindenkinek, én egy kicsit berágtam a dokira a múlthéten, hogy rögtön ab-t adott Leilának és egész hétre kíírta, pedig csak egy kcisit lázas volt és piros volt a torka, de úgy tűnik jól tette. Remélem hamar rendbejöttök ti is! Akkor most ottohn is maradsz Tami? Ha igen, akkor pihnej is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fiam osztálytársa már a második hetet tölti otthon, pont ezért, az első héten a szokásos kegyszereket kapta, aztán csütörtökön végre AB-t is, de amíg azt szedi, nem jöhet suliba. Hatodikosok, jó sokat kell pótolni. :(

      Törlés
    2. Itthon vagyok, igen bár 13 évesen már nem jár táppénz. A múltkor egyedül volt itthon, de a magas láz miatt most nem hagytam itthon, teát főzök, piritóst, húslevest gyártottam. Tegnap sokat aludt délután.
      Közben én is benáthásodtam és fáj a fejem :/ Szabadságot vettem ki.

      Na, az de "jó" lenne :/ Nagyon köhög, fluimucilt iszik, sok folyadék és lázcsillapító. Nem szeretném ha visszaesne :(

      Törlés
  6. Jobbulást kívánok én is mindenkinek. Akartam kérdezni, de Banyuc beelőzött: Tami, ilyenkor szabin vagy itthon? mert ugye gyáp már nem jár.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem ilyenkor kiír táppénzre a doki, (saját) ha kérem. De most szabit vettem ki csüt, péntekre, aztán majd meglátjuk mi lesz a jövő héten.

      Törlés
    2. Én is ezt csinálnám :).

      Törlés
  7. gyors gyógyulást Ádinak!

    Marciéknál is irtó kevesen vannak, kedden heten, tegnap 9-en voltak bent (22-ből). A rekordot eddig az ötödikesek tartják, ők kedden öten voltak bent, 27-ből. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Mindenhol ez van. A tanárok se tudnak haladni, hogy mikor pótolják ezt a csodás, sok tanulnivalót?? :/

      Törlés
  8. Jobbulást Kiskorúnak! Nálunk ugyanez a műsor megy Mátéval, csak nem fél 3-tól, hanem reggelt 7-től, viszont cserébe nem megy le a láza, általában 39,6 körül tartja magát... Remélem gyorsan túllesznek ezen a kórságon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj Jobbulást Máténak!! Jó magas, azt mondják egy két napig eltart a láz :( Tavaly megúsztuk az influenzát, idén nem.

      Törlés
  9. Szia!
    Új olvasó vagyok. Jobbulást kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy itt vagy. Köszi!

      Törlés
  10. Néhány hónapja találtam a blogodra, azóta rendszeresen olvaslak :).
    Gyors javulást, gyógyulást a Fiadnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy olvasol és a jókívánságot is :)

      Törlés

Megjegyzés küldése