Éjjel kezdhetett el

esni a hó, mert most mire felkeltem már akkora, hogy mindjárt mennem kell havat lapátolni,különben nem tudok kiállni az udvarból. Klassz. :/ Még van időm hogy alakul később, mert hóátfúvásokat mondanak, meg egyes riasztást és még mindig esik, ha meg belebotlunk a faluig vezető úton hóbuckákba , meg a Tenkesen is akkor se előre, se hátra. Baromira örülök tényleg, tele a hócipőm szó szerint az egésszel már. A hó alatt itt ott jeges az út, az ember nem is látja, most is mínuszok repkednek szóval csodás napnak nézünk elébe. :( Szó szerint már a tűrőhatárom alatt vagyok időjárásilag. Nyáron hallottam már valahol, hogy az idei tél az kemény lesz - legalább is az elmúlt évekhez képest - de hát az ember már úgy van vele, hogy csak akkor hiszi el lassan, ha majd lesz. Hát lett.
Kiskorú bizonyítványa is kiakaszt, majdnem mindenből egy jegyet rontott, a fő tantárgyak amik számítani fognak majd a továbbtanulásba azok is, az eddigi ötösök négyesek, matek meg gyenge, jóindulatú hármas, mert a témazárói mind rosszak. Hétfő 4 órára megyünk a magán matektanárhoz innentől kezdve heti kétszer reményeim szerint, remélem a második félévben így lesz egy biztos közepesünk. Tegnap elbeszélgettem vele, jövő héttől már az összes jegye beleszámít mindenbe, szóval baromira nem fog érdekelni semmi kifogás és semmi, de semmi, de semmi bele kell húzni és kész.  Szar oktatás ide vagy oda, nincs mit tenni ebből kell kihozni amit kilehet. :/ Sajnos. Úgy hogy kevesebb számítógépezés lesz és az is csak is akkor, ha felmondja a leckét. Nem tudok mit tenni, meglátszik hogy ketten is vagyunk, szabadabbnak érzi a dolgokat. Ha engedek, mostanáig elég elnéző voltam szerintem, akkor ő fogja megsínyleni a dolgokat év végére és jövő félévre. Rettenetesen utálom ezt. 
Nem vagyok jó passzban, az időjárás váltakozása a pluszok és mínuszok egymás után következése letaglóz. Tegnap majdnem elaludtam a munkahelyemen, erre még rátett egy lapáttal némi görcsölés a nőies napjaim miatt, szóval úgy összességében most harcban állok az egész világgal és legszívesebben a fejemre húznám a takarót és ki sem jönnék alóla egészen tavaszig. Folyamatosan fáradtnak érzem magam, hét közben hajnalban kelek, hogy mindenre legyen időm, begyújtani, reggelit elkészíteni és hogy lássam milyen az idő (látom:/ ) mert ha ilyen, mint ma akkor még ki kell bányászni magunkat a hó alól is. Tényleg nem szeretek panaszkodni, nem is akarok csak itt nyávogok magamnak.
Jövő hónapban könyvvizsgálat, addig el kell intéznem pár dolgot, megcsinálni apróságokat amik elmaradtak, de ahhoz meg kellene találnom a munkához való kedvemet is. Szörnyű.

pinterest


Megjegyzések

  1. Nyah... vannak hasonló problémáink :) :S.
    A gyerek bizijével én is úgy vagyok, ahogy te - ez a vonat most erre a félévre elment, nagyon-nagyon gáz lesz a korábbihoz képest, és muszáj kézbe vennem még ennél is jobban - pedig én úgy érzem, most jobban odafigyeltem rá, pedig minden porcikám tiltakozik azellen, hogy én tanuljak vele, nem, egy ekkora gyereknek el kell(ene) rendezni a saját dolgait, és tudni kellene nagyjából a mit-hogyant, és ha elakad, akkor jöjjön segítséget kérni... és tegnap gondolkodtam el olyan dolgokon, hogy valami gixer tényleg van a tanítástban, mert alapvető összefüggéseket nem tudnak alkalmazni, ergo megtanulnak egy tantárgyból valamit, és egy másik tantárgynál egy ugyanolyan megoldásrendszerben kellene alkalmazni, magát a sémát, és az már nem megy, sőt, rá sem jön, hogy ugyanaz, csak helyettesíteni kellene, szóval pfff, a logika és az összefüggések felismerése és alkalmazása, nos, ezek kimaradtak a tanításból, vagy nemtom....
    Az idő olyan amilyen, itt "csak" jég van, meg nem is annyira veszélyes, szóval most sajnállak nagyon :(.
    És a kedv-indexem meg valahol nagyon alacsony értéket mutat :) nekem is....

    VálaszTörlés
  2. Hétfőtől matek tanár. Rettenetes most matekból, vergődik pedig basszus ha leülök vele megcsinálja!! A suliban nem tudom mi történik, nagyon izgulós egyébként dolgozat előtt, ráadásul fél a tanártól, gondolom benne van ez is a pakliban. Ő jobban szeret szóban felelni, összefüggően, változatosan beszél, nincs vele gond. De ez a matek :/ Komolyan kínomban éppen az iskolákat olvasgatom, hogy hol mi a követelmény, hogy ne emiatt a tárgy miatt kerüljön nagyon hátrányba. Nagyon félek, hogy mi lesz így később. Pedig tényleg olyan okos, valamiért ez a hetedik rémálom :( Tegnap beszéltem a korrepetitor tanárnővel és kérdezte hány éves, mondom 13 egyből rávágta, "na most ne lepődjünk meg ám ezen, 13 éves korban a fiúk nagyon meghülyülnek, egyik nap ötöst írnak, másik nap meg simán egyest." Hát kivagyok segítve :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy meg ha nem mondtam volna, rühellem már a januárt :D :S

      Törlés
    2. Egypárszor :D :D :D (vágjál centit....:) )

      Törlés
  3. "..............Tényleg nem szeretek panaszkodni.............")))))))))))))
    még szerencse a szerencsében, hogy nem........milenne, ha igen, mert akkor kő kővön nem maradna, vagy szem nem maradna szárazon......DDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  4. Én inkább nem mondok semmit csak valami csodában reménykedek továbbtanulás ügyben... - esküszöm, hogy itt van a nyolcadik félév és még mindig nincs észnél a lányom, azaz csakis azokra a tantárgyakra figyel, amik számítanak, a többi mintha nem is lenne holott vér ciki szerintem fizikából kettesnek lenni. Nem értem komolyan! De nem is kell értenem, minden elméletem lassan dúgába dől. Nem olvas pl semmit ami nem tankönyv ( azt se sűrűn), ehhez képest ötös fogalmazásokat ír és a helyesírása is ötös - én meg papoltam neki évekig, hogy ha nem olvas akkor egyik sem fog menni, szóval még csak igazam sincs:) Fura a világ, furák a kamaszok, szorítsatok értünk, hogy felvegyék a kézőművészetibe, mert ha nem akkor lövésem nincs mit csinál majd egy gimiben, ahol kémia, fizika, föci is van 4 évig, amik szerinte totál feleslegesek:(
    Ja a beszélőkéje szuper, azzal neki sincs gondja:) Hó kevés van, jég sok, utálom a telet én is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A te lányod az én fiam. :) Most éppen kiolvasott két könyvet, meg pár éve a Kér Lottit, de azóta....És helyesírás, fogalmazás detto ötös és úgy ül le történetet írni, hogy fogja a tollat és csak ír és ír...ezzel nincs gond. Nekünk meg fizika és kémia semmi gond, ötös. De amúgy lehet egy választhatót ezekből ami pontszámnövelő, fizika, kémia, biológia meg informatika legalább is most ezt olvastam pár gimis és szakgimis oldalon. Ez vigasztal engem is, mert így legalább a matekot kompenzálja valamivel. Nem merek írni az időjárásról semmit, pláne nem a hóról mert az előbb lehurrogtak, hogy mi lenne ha még panaszkodnék is :D

      Törlés
  5. Panaszkodjatok nyugodtam, mert könnyít kicsit a lelketeken. Amúgy pedig igenis jól csináljátok a gyermeknevelést , csak most tojnak bele a kölykök mindenbe, ahogy anno mi is így tettünk. Remek emberek lesznek és egy vigasztaljon mindenkit, a többi gyerek az osztályukból ugyanilyen. Aki véletlenül más, az vagy zseni, vagy a szülője teljesen megnyomorítja az elvárásaival és szerencsétlen kölkök levegőt sem kap az őseitől. Mindenkit felvesznek majd nem kell aggódnotok! De ezt csak úgy mondom, mert anno én is hasonlóan paráztam.
    Ami a januárt illeti. Végre szép fehér hó van, aminek itt az ideje. Röpködnek a mínuszok, így elpusztulnak a kártevők. Legalább nem szürke minden.
    Taminak van cserépkályhája, ami duruzsol és jó meleg. Részemről azt igazán irigylem.
    Tehát hajrá ifjúság! Higgyetek abban, hogy minden jó, mert a maximumot hozzátok ki magatokból.
    Ez most igen, igaz,ez egy lelkesítő duma akart lenni, mert megérdemlitek, hisz csoda jó csajok vagytok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úgy legyen! :) A lelkesítés mindnig ránk fér! :)

      Törlés
    2. Györgyi!!! Ezer hála <3

      Törlés

Megjegyzés küldése