El nem tudom mondani

mennyire hálás vagyok, hogy ma már péntek. Én tegnapelőtt és tegnap annyira fáradtnak éreztem napközben magam, mintha épp valami betegség felé sodródnék. Fájtak a karjaim a hátam, a derekam pont mint amikor tavaszi fáradtság lesz úrrá az emberen. Nincs semmi, nem fáj a torkom, nem érzem, hogy náthás lennék, egyszerűen csak ezer súly volt rajtam mindenhol. Így hét végére mindig ez van, gondolom a korán kelés miatt elsősorban, mert tegnap kb. 5 perc alatt elaludtam a gyerekkel együtt. Megint nagyon korán, negyed tíz körül feküdtem le és fél ötkor a telefonom pittyegése ébresztett fel, ebből tudom hogy mélyen aludtam végig. Ilyenkor nehezebb a felkelés, mikor nem magamtól ébredek.
De mindegy, ma korán itthon leszünk ez a lényeg. Se boltba, se máshova nem kell mennem fél háromkor már jövünk is haza. Tegnap sok mindent megcsináltam, mostam és főztem is. Gyros húst sütöttem, mellé jó nagy adag zöld,jégsaláta, uborka, apró paradicsom, olíva bogyó, feta sajt és tzatzikis, fokhagymás joghurt szósz. Ez volt a vacsora, nekem csak hús,saláta és szósz, Kiskorúnak még átsütött tortilla lap is, ő abba bugyolálta a húst és a salátákat, rá a szósz, nagyon szereti. Maradt belőle mára is. Holnap nem kell főznöm, suli aztán felugrunk anyósomhoz ebédelni, majd úgy haza. Nem szeretnék későn hazaérni, mert akkor olyan mintha nem is lett volna hétvége.
Jó hideg lett ma reggelre nem tudom meddig tart ez még, meg sem "merem" nézni az időjárás előrejelzést.
Azt hiszem most már lassan áthúzom a kanapén a párnák huzatát, kezd zavarni a piros karácsonyos dekor, meg a csillagos és nézek valami mást a Pepcoban. Tegnap vettem egy kis kosárnyi jácintot, fehéret remélem szépen megnő és ki fog nyílni, mert jelenleg csak három hagyma ül a föld tetején apró levelekkel. Valami ilyesmi jó lenne az ablakba, mindjárt vidámabbá tenné a lakást, ez nagyon tetszik:

pinterest
 Amúgy meg:







Megjegyzések

  1. Két jácintot vettem egy hete, apró tízcentisek voltak, most kb. 30 centis mindegyik és kivirágoztak az ablakban, és olyan illatuk van, hogy az egész lakást áthatja :). Mindenki szaglálódik, aki jön, hogy mi ez a jó illat :).
    Á, a hétvége mindig olyan rövid... :( azzal, hogy pénteken később érünk haza, máris borul az egész.
    Majd mutimeg, mit veszel a Pepcoba :).

    VálaszTörlés
  2. Nálam már nem nagyon van tél. Jysket kiraboltam és már kész az új nappali design - krémszín, mohazöld, világos szürke, arany. naggggggyon jó.

    VálaszTörlés
  3. Tegnap megtámadtam a Pepcot. Csodás ágytakarót vettem hozzá illő puha plédet és egy vázát. Homokszín, szürke, fehér és drapp az új dizájn nálunk. Egy hatalmas lila csokor tulipán hozza el a nappaliba a tavaszt.

    VálaszTörlés
  4. Nekem januárban még tél van és élvezem. És még a fele hátra van. Majd márciustól lesz tavasz. És júliusban sem rakom fel az őszi dekorációt, októberben sem díszítek fenyőfát. Én szeretem megélni a mostot:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Detto, de a virág odabent mégis jólesett. Viszont nem rakok ki én sem még semmi virágos díszt, meg ilyesmi, és vannak még pihepuha melengetős ezmegazok szanaszét, de pl. már mécsest sem égetek ilyenkor, hm, fura.

      Törlés
  5. Attól, hogy mohazöldet raktam a krém, világos szürke, fehér mellé, még nálunk sincs tavasz. nincsenek virágos díszek, egy fehér kis virág van az asztalon. Ez még inkább tél,mint tavasz hangulatában, de már frissebb.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése