Ennyire korán még

kovtama | 7:48:00 |
sosem reggeliztem. Elég ramatyul keltem fel, náthás lettem én is most már ezerrel fújom az orrom, de szerencsére kitudom és fáj a fejem. A gyomrom se valami jó, de ezt már a hét elejétől kezdve éreztem nem tudom miért. Kevés kávét csináltam, most inkább azért, hogy ne legyek egész nap kómás az alig alvás miatt. Eszembe jutott, hogy tegnap vettem egy kefirt és lehet, hogy az jó lesz a gyomromnak, így elővettem és egy teljes kiőrlésű croissanttal megettem. Nagyon jólesett! A hideg kefir tényleg gyógyír, legalább is most jobban érzem magam tőle és közben bevettem egy algopyrint is a fejemre.
Kiskorú nyugodtan aludt, (alszik még) nem is köhögött az éjjel, többször néztem nem lázas e, szerencsére az sem volt. Remélem reggelire eszik pár falatot. 
Vár rám egy adag mosás, ebédre ott van a húsleves. Talán sütök még egy kis pizzát is, hátha abból fog enni, bár tegnap este már lecsúszott neki egy kis leves is. Addig fél narancs, meg egy dörmi volt az amit megevett. A nap vicce meg az volt, amikor közölte hogy a rostos narancslevet szűrjem át a legkisebb szűrőmön, mert őt zavarja a rost. :D Tipikus beteg pasi, semmi se jó.  Már előre sajnálom a menyem. :) Nem szűrtem le, sikerült azért így is innia belőle. 
Tegnap írt a kolléganőm, hogy megkaptam a csomagomat, amiben megrendeltem a táskarendezőt és az ételhordós kis táskát.  Nagyon kíváncsi vagyok rá, vajon milyenek, bár ezt a jövő héten fogom látni valamikor. Ha valaki esetleg megrendelte és megkapta megírná nekem? Jó lenne, ha  hordható lenne és nem valami gagyi oldalról sikerült kérnünk. Kicsi gombóc van a gyomromban, annyian írtátok, hogy ti is megrendelitek. Remélem nem fogunk csalódni! 
 




5 megjegyzés:

  1. Én nem rendeltem meg a szín miatt. Kéket szerettem volna vagy pirosat, de ugye azok már nem voltak. Előszedtem hát az Ikeás ételhordozó táskámat, azt használom azóta.
    Szép zöld :-D

    Én is nagyon éhes voltam, 3,15kor keltem, a gyerek nyugtalanul aludt, szuszogott. Hőemelkedése van itt ott, de nem lázas. Már náthás is.
    Az iskolát bezárták a sok beteg miatt, úgyhogy vidámság van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy szeretnék egy Ikeát ide Pécsre :( Helyett a Mömax és a Kika van, egyik se a kedvencem. Jyskbe néha megyek, ott meg nem minden minőség.
      Két kefirt kellett volna vennem, olyan jó volt a gyomromnak.

      Törlés
  2. Igen,a szín miatt végül én sem vettem meg, mert már csak világoszöld volt és elképzeltem magam, hogy battyogok a zöld tatyómmal, na mondom akkor marad a szatyor:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem meg pont a zöld tetszett meg, úgy hogy bármilyen lett volna nálam akkor is ez landol :D Na, akkor tele lesz az oldalam lukakkal a jövő hétig. Itt még nyitva a suli, ki tudja meddig??

    VálaszTörlés
  4. Hogy vagytok?
    Pozsonyban van egy Ikea, ami ugye olyan 20 km csak, de a közlekedés... szóval én egyedül nem merek-tudok kimenni, R-rel voltunk kint, és most rágom a fülét, hogy kellene.... árban ugyanott van, mármint csak ájrót kellene váltanom.

    VálaszTörlés