Hát megint itt van

egy dolgozós nap. Megint korán reggel pötyögök a gép előtt, kezemben egy lájtos kávéval. Kávéról jut eszembe, lehet hogy vennem kellene koffeinmenteset biztos, ami biztos. Úgy is csak az íze miatt iszom. Ma már munka, iskola a fene vinné el. 
Tegnap mindent, de mindent elvégeztem amíg még itthon voltunk. Leszedtem a fenyőt, elpakoltam a díszeket vissza a helyükre, pihenjenek egy évet. Kimostam a párnahuzatokat, a takarókat, Kiskorúnál a függönyt is, már csak az volt vissza. Egy adag lement a mosogatásból, (én mennyire örülök ennek a gépnek) tisztán ülnek az edények, tányérok, poharak a szekrényekben. A konyhapult üres, végre csak egy gyümölcsöstál van rajta, benne sok sok vitaminnal. Tegnap délután még elmentem tankolni is, egyrészt hogy ma ne bajlódjak vele, másrészt nem ártott megjáratni a kocsit, három napja pihent nem szeretném ha valami lenne az aksival, bár soha nem volt gond, de még is. Hidegek az esték. Jó most minden, rend van és illatos a lakás, vannak új tervek, talán még a munka is jól fog esni mától. Remélem a suliban is még csak bejáratják a gyerekeket és ma még nekik sem lesz olyan nagy nagy tanulás. 
Csináltam mára spenótot és főtt tojást hozzá, jól jön most a könnyebb ebéd az ünnepek után, bár nem tudom most valahogy ha rágondolok, hogy spenót akkor annyira nem lelkesedem mint tegnap mikor kitaláltam. Na de akkor is, kell a folsav a főtt tojás meg kifejezetten lelkesít és sokat dob is rajta. Amúgy meg ha majd nem nagy kedvvel fogom enni, akkor majd arra gondolok, hogy tegnap este fürdés után jól belenéztem a nagy egész alakos tükörbe és hát nem kellett volna. :/ Meg is néztem mindjárt a regisztrált profilomat a Garmin oldalán (ahova az edzéseket lehet rögzíteni) és hát 2016-ban 13-szor voltam csak el futni, ami azt jelenti, hogy kb. havi 1. :( :( (mondjuk azt hittem csak kétszer, mert arra nem emlékeztem, hogy nyáron is el el jártam, de akkor is rohadt kevés) Szóval azért majd csak legyűröm ezt a spenótot  valahogy és regenerálódom. És futni is elmegyek. A szemem meg tegnap este már mintha nem is lenne annyira vörös, talán kezd helyrerázódni. Azt olvastam egyébként, hogy egy ilyen sérülés gyógyulása akár hetekig is eltarthat. :/
Remélem hamarosan mindenki visszarázódik a blogírásba, mert eddig még nem sokan kezdtek bele és hiányzik a reggeli olvasgatás, most még könnyen átnézhetem mindegyiket. :)
Na, elkezdem a napot, csinálok reggelit a gyereknek, elrakom az ebédem, reggelire meg viszek egy natur joghurtot, meg egy banánt. A gyerek még aludhat két órát, én meg összekészítem a dolgokat ébresztés előtt és közben valami ilyesmit mantrázom, hátha jobb kedvem lesz, ami a munkát illeti.

pinterest

Megjegyzések

  1. Ha megkérdeztél volna, én mondtam volna, hogy többet voltál futni. :-) Irigykedtem is, azért emlékszem rá. ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D Na majd ebben az évben figyeld! :) Ámen.

      Törlés

Megjegyzés küldése