Hú, hát ez

kovtama | 4:52:00 |
a szél, ami tegnap óta van. A hideg az nem is érdekelne, mert az ember legfeljebb kettővel több valamit húz magára, de a szél az nagyon nem jó. Csak kapkodom a fejem, mint egy nyári vihar csak mínuszokkal. Amúgy is a január az én nem szeretem hónapom, mert szinte mindig akkor van tél és ráadásul hosszú hónap és most még sarki hideggel is jött. Eddig még nem fáztam, de ez most szó szerint kikészít. Az ágyból egyáltalán nincs kedvem felkelni, kimenni, elindulni itthonról meg pláne. És hétvégére ez a hideg még fokozódik.:( Tegnap előtt este meg olyan nagy pelyhekben esett a hó, pillanatok alatt lett fehér minden, hogy ahogy néztem eszembe jutott, ha ez így fog menni egész éjjel reggel négykor kell kelnem, hogy végezzek a lapátolással mielőtt elindulunk itthonról. Szerencsére este 10- re elállt, sőt másnap reggel azt a kicsi pár centit mire felkeltünk Kiskorúval a szomszédom el is lapátolta, amit nagyon meg is köszöntem.
Na de mindegy, ez van és ha siránkozunk sem lesz jobb szóval lépjünk túl rajta. Keressünk valami jót akkor, ha már az idő nem az. 
Nekem a jó a mai napban, hogy hát ugye egyrészt a péntek már félig hétvége, ma fél háromig dolgozom, lesz időm bevásárolni és kicsit előbb érünk haza. A boltból csak apróságok kellenek, tej, kenyér, mindenféle és jó sok zöldség,  mert egy finom mindent bele húslevest készülök hétvégére főzni. A másik jó, hogy még ma is lehet annak örülni, hogy a gyereknek a kedden írt nyelvtan dolgozata ötös lett, a legjobb az osztályban - istenem ebben a sulis évben olyan ritkán hallom, hogy a legjobb - és a matek dolgozatába belepillantva azt mondta a tanár, hogy látszik, hogy tanult, úgy hogy reménykedem, hogy az is jó lesz. 
Aztán persze a legjobban annak lehet örülni, hogy bár egy nappal rövidebb ez a hét, végre még is csak mindjárt itt a hétvége és lehet pihenni. Nem tudom ki hogy van vele, de nekem nehéz volt a kezdés, visszaszokni a munkába a reggeli koránkelés meg pláne. Jó fáradt is vagyok, de ez gondolom tényleg csak attól van, hogy vissza kell szokni a "munkás hétköznapokhoz."
Holnap ismét lesz kicsi időm magamra míg a gyerek suliban lesz és szándékomban is áll kicsit nézelődni itt ott csak úgy a kedvemre, mert mint leírtam az idei évben inkább spórolni szeretnék, mint költeni és ebből kifolyólag nem akarok költekezni viszont a nézelődést nem tagadom meg magamtól.
Mára nincs nagy tervem csak túlélni a délelőttöt, gyorsan bevásárolni és időben hazaérni és bekuckózni és megnézni egy egy részt a sorozataimból vagy olvasni a mostani könyvemet. Tegnap délután rendbe vágtam a lakást, délután lemegy egy mosás majd és kész. Hogy Meryl Streepet idézzem az Ördög Pradát visel című filmből: Ennyi. :)

Viszont van ilyen az ablakomban, kolléganőm biztos kitalálta a gondolatom, mikor itt írtam, hogy a karácsonyi díszek után már jácintokra vágyom , mert amikor mentem első nap dolgozni ez várt az asztalomon. Névnapi ajándék és gyönyörű :)




7 megjegyzés:

  1. Pont így:) A húsleves is:) Miért nem keresel egy konditermet amíg a fiad suliban van hétvégén? Én azt szeretném, de nekem nincs ilyen holt időm, amikor én is a városban vagyok, meg ők is és nekem nincs "dolgom", bár erősen gondolkozom,hogy beáldoznám a péntek délutánjaimat, ami nekem szent takarítós-főzős-kutya sétáltatós- otthon tornázós és bemegyek velük, hogy én is mozogjak, amíg edzésen vannak csak egyedül nehéz elindulni... csajnos sak spinning jöhetne szóba a térdem miatt,az meg nem vonz annyira, de majd kitalálom ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jártam oda, nem szerettem. A futás ami kikapcsol igazán. Volt hogy a teremben várni kellett gépre, volt hogy két kis decukivagyokazedzőruhámban csaj trécselt a gépnél és már nekem volt kellemetlen hogy szugerálom hogy lépjen már el. A másik meg nekem pont az egyedüllét ami jó, én azt szeretem a futásban hogy egyedül lehetek a gondolataimmal. Amint jó lesz a szemem és nem lesz ez az idő, megyek is, ez az egyik idei "fogadalmam."

      Törlés
    2. És ha nem konditerem, hanem valami ugrálós óra - zumba???

      Törlés
    3. futás. csak.:P én ott értem el látványos eredményt.

      Törlés
  2. Tegnap míg a kutyát sétáltattam szétfújta a szél a fejem, féltem is vissza ne essek, nem hiányozna. Itt nincs hó, még nyomokban sem. Szépeket kaptál. Utólagos boldog névnapot neked, most néztem meg mikor volt.

    VálaszTörlés
  3. Boldog Névnapot! Irigylem , hogy tudsz futni. A virágod is gyönyörű éls az apró öröm gyüjteményedet is csodálattal olvastam. Csak így tovább.

    VálaszTörlés