Ja, az meg ki is

maradt, de csak leírom magamnak, hogy megmaradjon és majd később már röhögve tudjam mesélni bárkinek is. Tegnap este, miközben olyan elégedett voltam azzal, hogy jó meleget csináltam és szépen kitakarítottam, felmostam - hogy aztán beengedjem a tiszta előszobába a kutyát és megint lábnyomos legyen :D - és a gyerekkel matekoztam és aztán olyan finom brassóit csináltam, mint még soha és örülés volt meg minden egészen addig amíg...
nem kezdtem el meghallani, hogy a fürdőszobában valami nagy zubogás van, de tényleg mint egy közeli vízesés és már rohantam is, mert azt hittem hogy eltört a főnyomó cső vagy mi a tököm, 
de nem az volt, hanem az előzőleg berakott mosás. Illetve már a centrifugálás végén egyszer csak nem ki hanem befelé jött a víz és úszott minden. 
Na most, nekünk egy másik csőbe van vezetve az egész, de a kivezető cső befagyott - mint utólag megnéztem, mint egy dugó a végén úgy zárta le a műanyagot - és valószínű pont a mosás utolsó szakaszában. 
Nos, van két adag ruhám, amit a cégnél fogok kimosni nemsokára plusz majd otthon melegítenem kell a csövet hajszárítóval és hősugárzóval, hogy lehetőség szerint még tavasz előtt tudjam használni a mosógépem. 
Aztán amúgy ez már este nyolc óra tájban volt, úgy hogy gyorsan pakoltam a vízóra aknára is plédet meg párnát, mert már azon gondolkodtam, hogy majd a végén ott is lesz valami. Ha hazamegyek még azt is ellenőriznem kell, biztos ami biztos, hogy nincs e esetleg elrepedve már a vízóra vagy valami. Minden évben letakarjuk hungarocellel, arra még pluszban egy fedlap, de idén elmaradt. 
Szóval a január és a hideg most már tényleg mondjon le!!!!!!! Még sosem volt semmi a nagy hólapátolásos éveken kívül - igen nálunk minden évben van két hét, amikor rengeteg, szó szerint rengeteg hó esik, mivel a Tenkes északi oldalán vagyunk - szóval eddig mindig sikerült átvészelnem mindent egyedül, mindent megoldanom egyedül, mindig körültekintőnek lennem és most beütött a ménkűűűűű. Hú, de próbálom kihozni a pozitívat. 
Egyet találtam is, mégpedig azt, hogy most úgy járok el egy darabig, mint az amerikaiak. Mosodában mosok és így kevesebb lesz a vízszámlám. :)

Ui: és miközben ezt leírtam kint ezerrel csöpög mindenhonnan a víz. +3 fok van, juhéééééé. mindjárt elő is kapom a fürdőruhám. :)

Megjegyzések

  1. :) Még jó, hogy otthon voltatok, mondjuk én sem szoktam a mosást "egyedül" hagyni, fene tudja, ez milyen szokás.... óvatos :)!
    Egyébként juhúúúú, megyünk korizni - pedig denincskedvem :) - az előbb a gyerek lelkesen hívott, hogy mikor érek már haza....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szoktam azt is. Ja, jó hogy otthon voltam. Tavaszt akarok.

      Törlés
  2. Bakker ezzel a befagyott vízórával már tegnap is beparásítottál, de ezzel a bejegyzéssel még inkább... mi sose takargattuk be a vízórát, így most se jutott eszünkbe...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt mondta a vízóra leolvasó, hogy a legjobb, ha a fedlapra belül hungarocelt ragasztunk, ugyan is nem a hidegtől, hanem a vas fedlapból áradó hideg levegőtől lehet baj. Ha már 125cm mély az akna, akkor elvileg nem lehet gond. Nekünk pont annyi, de ki tudja. Ma délután belekukkantok, komolyan én már mindentől kezdek parázni.

      Törlés
    2. Nahát, ez érdekes! Egyben - bizonyos szempontból - megnyugtató, mert nekünk majdnem két méter mély az akna, a fém fedlap jóóó messze van... de azért jobb lenne ha jobb idő lenne! :)

      Törlés
    3. Akkor tökéletes! Megnéztem, csontszáraz az egész akna, minden a helyén, legalább ennek lehet örülni! Nekem marad azért a takarás is, mert havat, ónos esőt mondanak, legalább ha ráesik a hó akkor még jobban szigetel. Komolyan a január "monnyon" le!

      Törlés
  3. Én azon izgultam, hogy ne duguljon el a cső, mert ott meg a kézmosó gyűlt össze a kifolyócsőben, s az dugaszolta el. Mire rájöttem, egészen máshol tisztogattam. Már profi módon szedem szét, tisztítom a le(ki)folyó(csöve)t. Ezt a fedőlap hűtést jó tudni. Itt a faluban takarják, alapból, mert sok volt a lefagyás , már korábban is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az is elég ha szépen letakargatjátok pokróccal, vagy mással. Hát biztos, ami biztos, én is lehettem volna elővigyázatosabb a mosógéppel.

      Törlés
  4. áááá! Én is olvastam itt-ott a vízórás dolgot, aggasztott is, aztán a családfő (gondolom, benne is felmerült a gondolat) belenézett az aknába valamelyik nap, és nem látott semmit.
    A mosógépet én szoktam egyedül hagyni, vagyis reggel beállítom, hogy akkor járjon le, amikor már hazaérünk. Szoktam is aggódni emiatt is, de ha meg akkor indítom, amikor hazaérünk, soha nem jár le (az alapprogram 3 óránál hosszabb). Hétvégén meg nem tudok annyit mosni, hogy beleférjen az időbe (szintén a program hossza miatt), persze lehetne rövidebbet indítani, de azt írta a gép használati utasítása, hogy ez a leggazdaságosabb és legjobb program a sima mosáshoz. Nem is tudom, nem is tudom, mi a jó megoldás...

    VálaszTörlés
  5. Bocs,hogy belebeszélek,de a lefolyót nem lehet úgy megjavítani,hogy fazékból meleg vizet öntesz bele, és megnyomod az ürítést?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése