Jó lenne

kovtama | 4:16:00 | |
összekapni már magam, ez tény. Komolyan elanyátlonodtam az idő miatt. :(  Ráadásul tegnap ez a pár centi hó úgy lefagyott, hogy veszélyes volt az autózás, természetesen nem is volt sózás, minek az?? majd elolvad magától, hát nem?? Bele is szaladtam egy balesetbe, sajnos mint később kiderült halálos volt :( :( ez meg tényleg annyira letaglózza az embert. felelőtlenek is voltak, gyorsan mentek, nem kötötték be magukat. ez még nem változtat a döbbeneten, mikor az ember ilyet lát)
Keresgélem, hogy mit tudok kihozni még ebből a három hétből ami vissza van a hónapból, hogy jobban teljenek a napok és ne süllyedjek egy mélyebbre.
Például azon gondolkodtam, hogy bejelentkezem kozmetikushoz, még karácsony előtt voltam, talán október - vagy már szeptember ? - körül és egyrészt rám férne, másrészt olyan jól el lehet lazulni egy jó kis arcmasszázs közben. Azt hiszem meg is kérdezem mikor tudok elmenni. A kozmetikusi téma miatt mondom, hogy a múlt hétvégén a Müllerben voltam csak úgy nézelődni. A mindenfajta krémek, kencék között nézelődtem és egy pillanatra belenéztem a tükörbe, nos nem kellett volna. Nem verem nagy dobra csak nektek írom le, hogy nagyon fáradtnak és öregnek láttam magam és a bőröm. Nem, nem volt rossz kedvem szóval nem azért. Kifejezetten láttam a korom - 46 éves leszek a jövő hónapban - és amiről azt gondoltam, hogy pár év letagadható lenne ha akarnám, nos most egyáltalán nem úgy láttam. Olyan fakó és színtelen voltam, mint egy ezer éves papírlap vagy "mittudomén", pedig volt rajtam pici szemfesték és szempillaspirál, jó más nem nagyon, de akkor is. Egy fáradt arc nézett vissza rám. Most azon töröm a fejem, vajon van e valami olyan csodakrém, ami egy picit segítene a dolgon. Jó tudom, elsősorban a belső harmónia az, ami a külsőnket befolyásolja és én most a hideg miatt abszolút csak a nyomoromat látom :/ de azért az idő múlásával jó lenne már egy igazán testhez álló arckrém, mondjuk amiben van ránctalanító is. Hajlandó lennék erre picit többet is áldozni csak jó legyen. Vízhiányos a bőröm szóval valami ilyesmi kellene, no meg hogy fiatalítson rajtam úgy egy 3-5 évet. Esetleg ha valaki használ valami jót szívesen venném, ha megírná. Rengeteg márka zúdul ránk reklámokból, újságokból, jön velem szemben a neten de fogalmam sincs melyik legyen az. Én évekig egyhez ragaszkodtam a Helia D krémei azok, amik nekem beváltak és szeretem őket, de sose lehet tudni van e új a nap alatt. Eddig nem nagyon foglalkoztatott a téma, de én nem tudom, valahogy most úgy érzem foglalkoznom kell ezzel is. Múlik az idő. Egyébként ez valami borzasztó, mennyire gyorsan. És valahogy egyre inkább ráparáztam ette az öregedés témára. :/ Pedig azt hittem nem fogok, mert ha az ember nem érzi magát annyinak, amennyi biztos nem is látja. Nos én látom.
Na szóval a kozmetikus az első, ami kicsit kirángathat a hétköznapok rutinjából egy délutánra.
Nem is tudom mi lenne még. Gondoltam már a lakás átrendezésére is, de annyira kötött minden, hogy az eléggé nehézkes, főleg a nappaliban. Nem igazán lehet variálni, mert ahhoz nem elég nagy, hogy csak úgy átrendezzek mindent, a jól bevált nagy étkezőasztalról meg nem szívesen mondanék le, hogy nagyobb hely legyen. Talán a kiegészítőkkel lehetne még variálni, képek, apróbb polcok és egy két kisebb szekrény, amolyan pici lerakodó, most ilyenekben gondolkodom. A lakberendezés szerintem az egyik legjobb időtöltés és a legjobb hangulatvidámító dolog. :)
Van még pár apróság a szanálásban is, pár fiókban még nem néztem körül, hogy mi az ami mehet a szemétbe, mi az ami még kell és a gyereknek a szobájában, főleg a ruhásszekrényében sem, hogy mit nőtt ki, mit nem hord, mi az ami csak foglalja  a helyet. Ezeket majd megejtem hétvégén. De amúgy a nagyján már túl vagyok és olyan jó, hogy rendezettebb lassan minden. Amúgy sincs nagy kedvem az ilyen mínuszokban kint lenni, ez már nem az én világom, jobban szeretek bent ténykedni.
Egy jó könyv mindig kikapcsol és múlik vele az idő, de valahogy hétvégén napközben nem foglal le vagy egyszerűen mást csinálok helyette és amúgy is jobban szeretek este, mikor már lefekszünk, elalvás előtt olvasgatni.  De tény, hogy ez is jó időmulasztó és rossz kedv elűző dolog.
Vidámító dolog lehet még a netes áruházakban nézni a tavaszi virághagymákat, nézegetem a tulipánvilág oldalát, hogy mik lesznek az újdonságok, kaptam Starkl magazint, bár még sosem rendeltem tőlük semmit jó átböngészni, hogy  milyen új dolgok vannak. Régebben mindig onnan tudtuk, hogy na nemsokára tényleg itt a tavasz, hogy kirakták a boltok polcaira a vetőmagokat, virághagymákat, ezt azt. :) Most már majdnem egész évben ott vannak, elveszett a varázs.
Mindenképpen valami friss zöld és színes az ablakokba. Virág, nárcisz, jácint, amit éppen el lehet csípni a nagyobb üzletekben. Egy jó forró fürdő, egy finom illatú fürdőhabbal....Ritkán engedem meg magamnak, mert alapból jobban szeretek zuhanyozni, de ilyen januári hideg napokon azért jó tud esni. Hétvégére tervezek egy mozit is, megnézzük az Utazókat, legalább is eddig még úgy van, remélem az időjárás is engedi. Nem szívesen vezetnék egy olyan úton, mint a ma reggeli. :/
Végül tegnap délután szép rendet csináltam, jól befűtöttem, mostam egy adagot és csináltam a hétfői sült hús maradékából (magamnak szeltem két szeletet a holnapi munkahelyre becipelős ebédemhez. Sült hús lecsósan elkészítve bulgurral) brassóit a gyereknek, majd tanultunk egy kicsit és még egy részt is megtudtam nézni a Bosszú című sorozatból, amit régebben elkezdtem, aztán beleuntam, majd most jó pár hónap kihagyásával ismét nézem, ha időm és kedvem van hozzá. Hát így.
A tegnapi nap vége azért nem is lett olyan rossz, mint ahogy indult.






8 megjegyzés:

  1. Úgy látom, kb. egyszerre ébredtünk, csak én a munkahelyi e-mailekkel kezdtem a napot. :-)
    Krémet nem tudok ajánlani, vagy kikísérletezi az ember (bár nehéz, mert amikor azt hiszed, hogy jót használsz, egyszer csak belenézel a tükörbe valamilyen más szögből vagy fénynél, és rájössz, hogy mégsem olyan tuti...), vagy szakembert kérdez. Én speciel Nivea-t használok, éjszakait és nappalit, de néha elmarad az éjszakai. Egy-két nap után érzem is, hogy szárazabb. A kozmetikust megkérdezhetnéd, szerintem, ő ismeri a bőrödet, látja, amit te nem feltétlenül.
    A hangulatunk hasonló, asszem. Mára itt is esett hó, szép, puha, csendes - lehet, hogy kimegyek járdát seperni, mert a férfiak nemigen szokták ezt megtenni mifelénk. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kozmetikus mondta a vízhiányos bőrt és hogy a Helia D-nek van ilyen és jó. Tényleg jó, már nem is tudom mióta használom és még is öregszem :D :D :D Ha megyek hozzá megkérdezem azért mindenképpen.

      Törlés
    2. Az öregedés nem krém-kérdés...)))DDD A gének és a gondolkodás nagyban közrejátszik......))))
      Kérdezd meg - a hidegen kívül - magadtól, de nagyon őszintén, hogy mi az az életedben ami miatt nem érzed magadat komfortosan, és "otthon" az életedben a mindennapokban, majd keresd meg - a hideget meg hagyd a csudába, most ennek van itt az ideje, békélj meg vele)) - mi az amivel javítani tudsz a helyzeteden, hogy jól érezd magadat a bőrödben.
      Sok szeretettel Marianna

      Törlés
    3. Az öregedés ellen nem, de az arcbőrömnek jót tesz. :) Köszi, majd körülnézek :D Jelen pillanatban tuti jó lenne, ha kinéznék az ablakon és nyíló tulipánokat látnék, vettem egy csomó újat, szépeket kiváncsi vagyok már rájuk. Amúgy mást sem teszek csak hangulatjavítókat nézegetek, és tervezek erről szólt a blog :)

      Törlés
  2. :) amikor voltunk szemöldököt szedetni, kértem nagykezelésre időpontot a kozmetikustól, no lám :).
    Sajnos a krémekben teljesen járatlan vagyok, és ráadásul hiába veszek bármit, egy idő után egyszerűen elfelejtem használni, eh... :(
    Spec én most örülök a hónak - nálunk ma reggelre esett - de van egy-két program, amit a napokban terveztünk, és hát nem örülnék annyira,ha most nem jönne össze az időjárás miatt, ez tény.
    Egyébként attól függetlenül, hogy gyönyörködöm a világban, a hangulatom abszolúte nyomott, nem vagyok jóban magammal és másokkal sem, és nem tudom megfogni a "miért"-et, de elégedetlen vagyok - kellene az elégedettség az évre, Tami, ahogy írtad... - szóval valami nem oké :(.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem speciel tegnap este fél nyolckor visszajött a mosógépemből a víz, befagyott a kivezető cső. Nem nagyon dobott a hangulatomon még ez is. :/ Valahogy fel kell olvasztanom. Ma bent mosok a cégnél.

      Törlés
  3. Tudod, az a baj, októberben már karácsonyoznak, januárban ültetnek, semminek nem adják meg az idejét.

    VálaszTörlés
  4. Nekem eddig szó szerint egyik krém sem vált be, pedig nem csodát vártam tőle esküszöm.
    Aztán egy ismerős ajánlására pár hete vettem a DM-ben Bio kókuszolajat, 220 ml-es kiszerelésben volt 1290.- Ennél jobban soha semmi nem táplálta a bőröm, a kéz bőröm is rendbe hozta, na és az a finom kókuszillat :-) Egy próbát megér Neked is, olyan jól bele tudod masszírozni a bőrbe, ez már maga a kényeztetés. Most töltöttem múlt héten az 50-et és teljes békében vagyok magammal, amit szívből kívánok Neked is.
    A Nők Lapjában olvastam: "Meg kell tanulni vágyakozni azután, ami a miénk!" Nagy igazság. Ne siettess semmit, minden pillanatot meg kell élni. Minden jót:Gabi

    VálaszTörlés