Lassan megszokom a

kovtama | 5:00:00 |
hideget, tegnap már többször kidugtam az orromat is, futkároztunk a kutyával, teraszt takarítottam, söpörtem a járdára fújt faleveleket. Persze azért nem estem túlzásba, de jót tett egy kis mozgás. Ez azért nem azt jelenti, hogy megkedveltem ezt az időt, nagyon várom már, hogy véget érjen az éjszakai nagy hideg. Elszoktunk már tőle ez az igazság, viszont a kertnek jót tesz, megfagynak a kártevők. Mondjuk azt meg csak remélni tudom, hogy más virágom nem fagyott el, pl. a Hortenzia, bár betakargattam jó sok falevéllel, de még is....
Tegnap délelőtt és délután is járattam az autót kicsit, biztos ami biztos alapon. Tavasszal tényleg muszáj lesz nekiállni a garázsnak, remélhetőleg most már megtudjuk csinálni. Délután kiraktam a szemetest is a ház elé, ne kelljen ma reggel ezzel foglalkozni.
Elkészítettem a mai munkába cipelős reggelim és ebédem. Volt még itthon ananász, sikerült egy nagyon finom édeset kifognom Kiskorúnak gyártottam is a feléből banánnal és mézzel gyümölcssalátát még tegnap, a maradékot viszem ma, gránátalmával és egy joghurttal. Ez lesz a reggelim, aztán ebédre meg tonhalat, salátával és főtt tojással fogok enni. A gyereknek szendvicset gyártottam, almát raktam mellé. A nap többi részét nem tudom, bár még mindig van húsleves és bár hétvégén jó sokat ettünk lehet, hogy még az lesz a vacsora.
Na itt hagytam abba tegnap, most meg itt ülök mellettem duruzsol a kályha és fel nem foghatom, hogy ma már megint hétfő. Igen, nyüsszögök, én ezért. Simán elbírtam volna még egy napot itthon, ez a két nap mindig úgy elrepül hogy az ember szinte észre sem veszi. Az időről nem mondok inkább semmit, ez van viszont az nagyon elszomorít, hogy a kutyus egész nap kint lesz most és hiába van bélelt háza a teraszon, azért csak hideg lesz neki. :( Szinte az egész hétvégét bent töltötte csak pár percekre ment ki ő is és vígan durmolt az előszobában a párnáján. Remélem nem lesz baja, legyen már pár fokkal több ezért is.
Hétvégére kellene valami programot csinálni, szombat délutánra ha már úgy is bent leszünk a városba. Most ezen töröm a fejem mi legyen az. Kellenek a programok, hogy gyorsan teljen ez a nem szeretem hónap.
Rengeteget gyakoroltam a gyerekkel hétvégén, ma megint dolgozatot fognak írni és felelni is, fél évi hajrá, remélem ő nem fog se izgulni, este legalább is úgy láttam rajta és jól sikerül neki.
Ma ezért izgulok én. :)

9 megjegyzés:

  1. Két óra múlva már az irodámban fogok ülni :-(
    Fura érzés, december 22-től nem dolgoztam. Ahh....
    Nappali is olyan sivár lett, tegnap este lebontottuk a fát. Színtelenség van. Nem szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, pont ahogy írod. A január nekem is színtelen. Már nincs karácsony, de még nincs tavasz, valahol a kettő között a semmi...igen, pont így ahogy te is. :)

      Törlés
  2. Hosszú és most hideg is ... de van jó meleg otthonunk, csakládunk aki szeret, munkánk, sok sok dolgunk, szóval jó nekünk:) Csak lenne már tavasz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, pont ezért. A február azért már más lenne, az rövid és utána mindjárt itt a tavasz...főleg ha nem márciusban lesz megint akkora hó, mint pár éve :D Illetv :(

      Törlés
  3. Lehet menni szánkózni. Csúszkálni. Korizni :) vagy csak úgy sétálni, aztán haza bekuckózni. Ezek máskor nincsenek, csak télen, és egy ilyen télen. Szóval hajrá! :).
    Én imádok ilyenkor bentről leskelődni is kifelé. Állok az ablaknál, és nézem az erdőt. Az udvart.
    És mindig van mit matatni is odabent. Január azért jó, mert tényleg semmimást nem lehet csinálni, mint rendezkedni. Szerintem. Ha már jön a tavasz, akkor meg úgy húzunk kifelé, hogy a bentire nem lesz idő.... (na jó, a melós dologban egyetértek -hétfő , pffff....)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, de nem :D Végre egy olyan dolog, amiben különbözünk, már úgy is olyan egyhangú volt :D :D

      Törlés
  4. Nekem tél és hideg (inkább hideg...) allergiám van... :( képtelen vagyok megszokni a hideget, én kifejezetten szenvedek tőle.

    VálaszTörlés