Lassan megyünk kifele

ebből a hétből is.  Jövő hét után pedig már február! Hihetetlen, hogy amiért nyüszögtem az már csak egy karnyújtásnyira van. A február az már jó, az már rövid hónap, az már majdnem tavasz, az már ha az időjárás is kegyes lesz már kevésbé vizes. :) És öregebb leszek egy évvel. :/ Mondjuk ez nem túl jó.
Másrészt, ahogy közeledünk az első hónap végéhez az új évben látom, hogy  egészen jól mennek azok a dolgok, amik benne voltak a változtatok rajtuk 2017-ben listán.
  • spórolás
Ez szuperül megy, minden héten dobom a kis dobozkámba az aktuális heti összeget EZ alapján. Mindenképpen végig szeretném csinálni.
  • hűtő, fagyasztó figyelése
Ez is rendben van egyelőre. A zöldség , gyümölcs készleteken és a gyereknek vásárolt tej, kenyér, apróbb dolgokon kívül nem is nagyon vettem semmit, minden van otthon. A fagyasztóba elég hús, mirelit dolgok kerültek még karácsony előtt, a konyhaszekrényben rizs, tészták, bulgur, ez az halmozódott fel. Étel sem került kukába. ami megmarad időnként (most már tényleg pici adag) azt a kutya és a macska kapják, akik nagyon örülnek. Ide tartozik
  • mindenféle kozmetikai termékek
Tartom magam az elhatározáshoz. Nem veszek semmit most, megvárom amíg elfogy a készletem és akkor szeretnék újat venni. Ilyen pl. az arckrémem, amiben változtatást szeretnék.
  • selejtezés, rendrakás
 A nagyján már túl vagyok. A szekrényemben csak azok a ruhák vannak már, amiket tényleg hordok. Minden mindennel párosítható, így nem ér meglepetés.  Már csak a régi újságok átnézése van vissza, miket tartok meg belőlük, miket nem fogok már kézbe venni. Amit már biztosan nem azt beviszem a munkahelyemre.
A blogomban is selejtezni fogok, mert azt még nem tettem meg. Van pár olyan oldal, amit elmentettem mert akkor tetszett, most meg már vagy nem ír a tulajdonos vagy rájöttem még sem az én világom, de még itt ragadtak. Majd a hétvégén lesz rá időm.

Ezek voltak a háztartással, pénzzel kapcsolatos dolgok. A pozitív gondolkodást még gyakorolnom kell, a futást pedig már nagyon várom, de erre az idő miatt még várnom kell. Tegnap nekiálltam este tornázni, mint régen. Ez amolyan "séta" a szobában, van belőle több fajta. 
Leslie Sansone videoit megtaláljátok a youtubeon , ajánlom tényleg nagyon jók és jól átmozgatnak, pedig az elején azt gondolhatja az ember semmit sem ér. Nem így van! A végére tökéletesen elfárad az ember és érzi minden porcikáját. Kezdetben a zene lassú, aztán felpörög és úgy gyorsul minden lépés. Régen, amikor még nem futottam rengeteget tornáztam erre. Lassan el is felejtettem milyen jó tud lenni.

Én ezt csináltam végig:

https://www.youtube.com/watch?v=DYuw4f1c4xs&list=PLbwN3y8ChVSKJBMUGtbrx8HC9gs81xHt9

Időnként kell nekem ez az összegzés, hogy lássam haladok előre. Ez visz tovább.

Ma befejezem a nemszeretem munkámat és az is letudva. Február végén könyvvizsgálat, most nem hagyok semmit az utolsó pillanatra, szépen elrendezek mindent. Ha még a nap is kisüt, ahogy olvastam az időjárás előrejelzésben akkor még jobban is megy majd a dolog. Elég régen láttuk már a napfényt.
Azt hiszem kezdek megint a semmiről írni, úgy hogy nem is folytatom. Nem nagyon történik eget rengető dolog most körülöttünk, ez most inkább jó, nyugi van, úgy hogy nagyon nem is tudok miről beszámolni csak mennek a napok. Olyan, mintha  a férjem még csak most ment volna el, pedig már több mint egy hónapja nincs itthon. Gyorsan teltek a hetek.

Ma legszívesebben ezt csinálnám:


Megjegyzések

  1. -10 fokra keltünk. Rámfagyott a kabát. Durva.
    A januári terveimmel én is jól haladok ezidáig. Mindig a hónap utolsó pár napja a kritikus. Akkor költök tervezetelenül. Na, majd most nem így lesz :-D

    VálaszTörlés
  2. NAgyon ügyes vagy! :) A videót ismerem, szerintem csináltam már én is, nekem a szenvedős rész egy kicsit hiányzott belőle, de lehet, hogy kénytelen leszek ráállni és csinálni a JM helyett, mert beállt a derekam három napja és nem akar javulni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jobbulást! Akkor én puhány vagyok, mert először rendesen lefáradtam tőle, aztán persze hozzászoktam :) Olyan jó volt tegnap kicsit mozogni, végre érzem hogy tényleg hiányzik!!!!!!!! Mennyit vártam erre.

      Törlés
  3. Ügyes vagy. Az éjjel nem aludtam a "nemcsináltammeg" dolgaim miatt. Most téged olvasva még gázabbul érzem magam - SEMMIT nem csináltam meg, amit terveztem. Pfff...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj, majd megcsinálod! Nem vagy elkésve, még az első hónap van!!

      Törlés
  4. Februári vagy? Én is :)
    Ez a spórolási módszer ismerős! Ha fent vagy a nagy közösségi oldalon, ott a bravúros beosztóknál találhatsz nagyon jó tippeket spórolás tekintetében, illetve itt: http://www.penzugyiterkep.hu/rolam, de a facsés oldala nagyon jó :)
    Amúgy hasonló terveim vannak nekem is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aha. Február 2 :) Vízöntő, a legjobb :) Köszi az oldalakat megnézem! A bravúros beosztókat mintha már láttam volna, de bekukkantok hozzájuk.

      Törlés
  5. Na kérem, én most ezt a walkingot végignyomtam. Naggggggggggggggyon tetszik, de jól esett! Köszi a tippet. ♥

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése