Ma reggel napsütésre

ébredtem és már most plusz 1 fok van kint, remélem az még lesz több is és olvadni fog még a hó. Bár a jövő héten megint visszaesik a hőmérséklet úgy hogy nagyon ne szokja ezt meg az ember. Érzem a fejemet is, biztos a melegfronttól, de most nem bánom kibírható. Tegnap este későn feküdtünk le, moziztunk Kiskorúval, sajnos a popcorn elmaradt, leginkább az ő bánatára, mert elfelejtettem venni, így "kínjában" megevett egy csokimikulást. :) Micsoda problémák.
Most duruzsol a cserépkályha, mellettem a forró tejeskávém, minden rendben a lakásban. Este még lefekvés előtt csináltam curry csirkét, még sosem készítettem és na ez irtó finom, picit belekóstoltam. Nem álltam neki magam elkészíteni a curryt, hanem vettem kész alapot ezt:

kép a Tesco oldaláról


Véletlenül landolt a kosaramba mikor már a pénztár melletti sorban álltam ott volt kirakva és már olyan régóta szemeztem vele, le is volt árazva és csirkém is volt itthon így gondoltam kipróbálom. Jól tettem, tényleg nagyon finom, úgy hogy biztos csinálni fogok még. Csak hagyma, répa és ananász kell még hozzá, víz és tej. A csirkét és a zöldségeket meg kell pirítani, rá az alap és a víz és tej keveréke, egyet rottyan és kész is. Én basmati rizst és bulgurt csináltam hozzá, ez lesz majd a mai ebédünk. Ritkán veszek kész valamit, mert inkább a tiszta ételeket szeretem, de időnként jól jön az ilyen és ezek a Knorr és Maggi porok azért nem tartalmaznak "szemetet". 
Túl nagy tervek nincsenek mára, kicsit összerántom még a teraszt, mert tegnap felhordtunk mindent ahogy kint voltunk, aztán a kutya házát is kitakarítom, rakok bele tiszta ágyneműt :) pokrócot és párnát. Délután meg csinálok túrós hamis raffaello golyókat, cukor helyett viszont eritritet rakok bele. Recept ITT 
De gyakorlatilag tele van vele a net, bármelyiket vesszük mind kb. ugyan így készíthető el.  

Tegnap terveztem egy filmet, na az elmaradt inkább a gyerekkel moziztam, de ma délután sort kerítek rá, ha az időmbe belefér. Emlékeztem, hogy ilyen címmel van könyv is és most szembejött velem a neten a film és picit belenéztem. Csak pár percet láttam, de tudom, hogy nagyon jó lesz (amúgy a port.hu oldalán 9,8! az értékelése) így bátran ajánlom nektek. A filmet ITT nézhetitek meg, Alicia Vikander főszereplésével és amiben ő játszik az biztosan jó. :)

"A Janus-szikla egy sziget, messze kint az óceánon, ahová csak háromhavonta jön hajó. Két ember lakja: Tom és a felesége, Isabel. A férfi négy keserves harctéri év után nyugalmat keres, a nő családi boldogságra, gyermekkacajra vágyik. Terveik azonban nem válnak valóra, az asszony újra és újra elvetél. Búskomorságában egész nap csak a parton bolyong, emlékei, vágyai fájdalmasan összegubancolódnak, amíg már nem eldönthető, mi a valóság és mi a fantázia világa. Egy nap gazdátlan csónak tűnik fel az óceán közepén, és a lélekvesztő felől Isabel egyre csak gyermeksírás hangját hallja… Megrázó sorsokról, rossz döntésekről és az örök reményről szó."

Kép és leírás a moly.hu oldaláról


Most jó minden, maradjon is így.:)



Megjegyzések

  1. A könyvet olvastad már? Nekem is meg van, de még várakozik... most a film is felkerül a megnézendők polcra-)
    A kiskutyának nem túl jó a pléd meg a párna, gyorsan átnedvesedik, főleg ebben a locspocsos időben, és aztán majd azon a fagyott pokrócon kell aludnia... a szalma a legjobb, de gondolom azt nem akarjátok behordani a teraszról a lakásba... vagy minden este cserélni kell...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem olvastam, de a filmbe belenézve annyira szépnek ígérkezik, hogy szerintem megnézem előbb azt. Vikandert pedig imádom, nagyon jó színésznőnek tartom a Dán lányban eszméletlen szépet alakított. Tudom, hogy a szalma a legjobb, sajnos az most nincs itthon, de Tesóm ígért nekem, hogy hoz a munkahelyemre, addig remélem jó lesz a csere pléd és párna is, három garnitúrát hoztam leselejtezésből, azokat váltogattam, de ha nagyon hideg van akkor bent alszik a párnáján az előszobában. Kint csak akkor van, ha mi dolgozunk.

      Törlés
  2. Megnézted a filmet? Izgalmasnak tűnik a leírás alapján. Lehet, hogy én inkább a könyvet keresem meg először...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése