Ma reggelre leesett

egy rakat hó. A mai napom nagy része hólapátolással telt el, közben a gyerek és a kutya vígan játszottak a hóban, én meg szidtam a szidni valót. :) Végül két óra alatt végeztem és szerencsére most még a hókotró is betalált a faluba. Most már olvad ezerrel, plusz fokok vannak és süt a nap. Ebből kifolyólag és egy kis ráhatással (hősugárzó) végre, végre felengedett a lefolyócsövem és vígan megy a mosógép. :) Apró örömök és máris komfortosabb az élet! Ebédet nem kellett csinálnom, mert tegnap délután előre elkészítettem, ki is takarítottam, "mosodában" mosott tiszta ruhák elpakolva. Én meg kellemesen elfáradva lepötyögöm ezt a pár sort, aztán megyek felrakom a hajamra a festéket, töltök még egy pohár száraz fehér bort (ittam már egy pohárral a lapátolás után csak azért is) és amíg hat a festék megnézem a kimaradt Válótársak új részét. Aztán lemosom a festéket és forró fürdőt veszek és végre kiélvezem, hogy végre rendben van körülöttünk minden. :)
És ha ilyen marad az idő lehet holnap még is csak megejtjük azt a mozit, amit terveztünk.


Megjegyzések

  1. Ja, azt még akartam írni, aztán elfelejtettem, hogy itt a kerületben meg nyílt egy mosoda nemrég, egy hálózat része. Tiszta Amerika! Bár az rejtély számomra, hogy kik használják, és hogy megéri-e.

    VálaszTörlés
  2. Komolyan mondom, hogy tök jó volt nem itthon mosni :D Nem tudom miért, de olyan ámerikai érzés :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése