Még egyszer a gyerekem

kovtama | 4:38:00 |
kedvéért megteszem, de aztán nem vagyok hajlandó részt venni ebben a "harcban" és az iskola által generált feszkóban. 

Ha valaki még megtenné, hogy a facebook oldalán bemegy erre az oldalra:


És a linkre kattintva ott ( és nem a youtube oldalán! mert az nem számít pontnak) lájkolná Kiskorú videoját vagy megkérné pár ismerősét, tegye meg azt nagyon megköszönné ő is és én is.

Ilyennek kitenni gyerkőcöket, hát megvan a véleményem amúgy róla és a gyereknek is elmondtam, de ha már ennyit dolgozott vele neki sem szeretnék nemet mondani. Miért van az anya? :)

Köszönünk minden segítséget. :)

Ui. Igen tudom, hogy ez a játék hülyeség. A gyerek is tudja. De ettől függetlenül most nem akarok olyan anya lenni, aki erkölcsi prédikációt tart az egészről, mert tudom, hogy nem erre van szüksége. Nem én hoztam a szabályokat és bármennyire is viszolygok tőle a gyerek ezt nem hiszem, hogy teljesen megértené. Befogadja,  átbeszélhetjük, de ő sajnos csak azt látja, hogy mások jó indulatától függ az egész. :( Még az is lehet, hogy ennek szombaton véleményt is adok.

11 megjegyzés:

  1. hasonló a véleményem, mint a tied, de ettől függetlenül - mint te is - segítenék:
    lájkoltam K. Á. karácsonyi animációját

    VálaszTörlés
  2. Ment a like :-) bár elsőre tanácstalan voltam kire is... segitett Katalin :-) sok sikert!

    VálaszTörlés
  3. Ugyanaza velemenyem mint neked , lajkoltam sok sikert.

    VálaszTörlés
  4. még egy kérdésem lenne: amikor megosztja valaki a saját idővonalán, és ott lájkolják az illető ismerősei, az megfelelő helyre megy? (szóval, az a kért oldalon a fiad videóján is megjelenik?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem egy sajnos Katalin :( Be kell lépni az iskola oldalára, amit ide linkeltem: Digiscool Pécs és ott van a video és azt kell. Tehát se a youtubon nem érvényes, se a te oldaladon :(

      Törlés
    2. igen értem, onnan jutott eszembe, hogy láttam, sokan megosztják a saját oldalukon,
      remélem leírást is adnak a hogyan-ról

      sok sikert, szurkolok

      Törlés