Reggel a szokásos

rituálé. Hajnali négykor felkelek, (már háromtól ébren vagyok az ágyban, fáj a torkom) ráfűtök a lakásra. Rutinosan veszem elő a kedvenc bögrém és csinálok egy jó adag sok tejjel készült kávét. Kedvenc blogjaimat nyitogatom, csalódott vagyok ha nem találok új bejegyzést. Tudom már kik ébrednek velem azonos időben, kitől lehet korán reggel olvasni valamit.
A hétvégi tragédiáról én nem írok semmit, sok helyen olvastam ezzel kapcsolatban bejegyzést, nem lehet szavakkal leírni, amit az ember ilyenkor érez. Nem írok semmit, nem érzem helyénvalónak. Még inkább felmerül bennem, én mit tegyek ha elérkezik az osztálykirándulások időszaka? Bemerjem e vállalni, hogy az enyém is egy ismeretlen cég ismeretlen gépjárműjén utazzon? Köztudott, még ha nem is beszélünk róla, leginkább a hogyan hozzunk ki legolcsóbban egy kirándulást szokott lebegni a szem előtt....
Ma hosszú napunk lesz, délután Kiskorúnak elkezdődik a matek, így fél hatra fogunk hazaérni. Most nem nagyon örülök neki, lappang bennem valami, zúg a fejem és a torkom is fáj. Még nem tört ki rajtam, hatott a szombati két korty pálinka, (köztudott, hogy gyógyír minden bajra :D ) de gyorsan kell vennem valamit rá, amivel eltudom kapni az elején. Gondolom nem tett jót a korán reggel egy szál pólóban kiugrom a teraszra enni és inni adni a kutyának projekt. :( Jó pap holtig tanul ugyebár. Már húzok ehhez az akcióhoz kabátot. 
Fázom. Gyakorlatilag végig fáztam a januárt, tényleg így érzem. Én már unom a trikó, póló, pulcsi, kabát variációt. A fel le vetkőzést. A Michelin baba kinézetet, a csizmát, a sálat. Már csak ez a hét ami január és a jövő héten már lehet örülni. Én legalább is nagyon fogok a februárnak. :)

Ez pedig Pepcos szerzemény, leárazás van ott is, kemény 490ft volt. A színe nem ilyen ronda, hanem nagyon szép szürkéskékes. Próbálom kicsit feldobni a lakást, nagyon sok üres fal van, nézem a lakberendezős oldalakat, ötletelek és csak apránként szerzek be mindent, inkább tartson hosszabb ideig de jól meggondolva mi hova kerüljön.



Megjegyzések

  1. Állítólag jövő héten enyhül, de én csak akkor hiszem már el, ha érzem. Januárt is enyhének ígérték...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legyen enyhülés, mert nyüsszögök :D az meg senkinek sem jó :)

      Törlés
  2. Jó ez a tálca! :) defura, szerintem most nem ugyanazon a bolygón élünk :) - a hétvégén rennnngeteget voltunk kint, mászkáltunk, túráztunk, koriztunk, sütött a nap, lefagyott az arcunk, és annyit nevettünk... :). És persze, jó volt bejönni, forró teát és lilahagymás zsíroskenyeret enni... mindennek megvan a maga ideje, de én sem ragozom már tovább :). Várom a tavaszos - és boldog :D - bejegyzéseidet.

    VálaszTörlés
  3. Nem is tálca :D :D Ez egy kép :D :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése