Tegnap ebéd közben

mondta egy kolléganőm (és este Krikszinél is olvastam) hogy a hónap legszomorúbb napja volt, hát mindjárt rátettem egy lapáttal és még szomorúbb lettem, mint a reggeli bejegyzésemkor voltam. Aztán valahogy délután, mikor vége volt a munkásnapnak és mentem a gyerekért és megláttam, hogy a főút már szép tiszta, elolvadt a hó vagy letakarították rendesen már jobb kedvem is lett. Elmentünk boltba, kutyusnak kellett már ennivalót venni, aztán gyorsan megejtettem egy bevásárlást is, vettünk gyümölcsöket, narancsot, banánt jó sokat kell a vitamin, jégsalátát és savanyú káposztát itt az influenza járvány a káposztában meg sok a c vitamin ( és állítólag még mindig van a hasmenéses is :/ ) és vettünk friss napraforgós kenyeret, meg sajtot, túrót, tejfölt körözöttnek és pár apróságot még úgy hogy a héten már nem is megyek boltba, legfeljebb szombaton míg a gyerek iskolában lesz friss kenyérért.
Aztán azon gondolkodtam hazafelé, vajon betudok e állni egyből az udvarba, ki tudja nálunk mennyi hó esett napközben, mert folyamatosan pötyögött az égből és ha a kocsifeljáró elé tolta egy hókotró, akkor a kocsit kint kell hagynom előbb lapátolni az útból a havat, majd úgy be....de szerencsére erre nem került sor és egyből lendületből be is álltam.  A kocsim pedig szuperül bírja a telet, ez az első amit együtt töltünk. :)
Ittam egy lájtos hosszú kávét, elpakoltam a vásárolt cuccost,  aztán a tiszta ruhát, felmostam az előszobát - ideje volt már - egy röpke porszívózás és mentem ki a teraszon is rendet rakni, mert éjszaka felhordta a szél a havat, reggel már nem volt időm lesöpörni, ahogy a ház melletti járdát sem itt bent az udvarban, így azt is megcsináltam még. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de ez a takarítási, rendrakási mánia nálam akkor erősödik fel igazán, mikor nincs jó kedvem vagy valami nincs rendben körülöttem, eresztek lefelé és akkor rendet rakok magam körül és egy fokkal máris jobb.
A gyereknek ma könnyű napja van, ráadásul a matek tanárnő sem lesz, úgy hogy az egyedüli "rendes" órája angol, ami tényleg nagyon megy neki, így nem kellett tanulnunk sem. ( a többi hittan, meg osztályfőnöki és két torna) 
És még azt a luxust is megengedtem magamnak, hogy Kiskorúnak mirelit pizza volt a vacsora, hálás vagyok Dr Oetkernek, hogy egy olyat is piacra dobott, amit szeret a gyerekem , én meg megnéztem a Királynőből ( Erzsébet királynő élete ITT találjátok) a soron következő két részt.
Kilenckor pedig már aludtunk is. 
Annyira nem is zárult rosszul a tegnapi nap. :)



Megjegyzések

  1. Néha a lányaim is kapják ezt a pizzát, a négy sajtosat szeretik, de nagyon. Milyen érdekes? Nekem az egy ilyen, na oké, nincs kedvem főzni, legyen akkor a vészmegoldás, pizza, nekik meg juhé, végre igazi kaja nap :-D
    Nagyon válogatósak.
    Tegnap egész nap lestem ki az irodám ablakából, hol az a hó, amit neked már reggel el kellett takarítanod, de hozzánk nem érkezett meg. azóta se.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is a négysajtosért vagyok oda, alatta pedig legyen sok paradicsom ha pizzát csinálok vagy valahova beülünk. Vagy tonhalas, ezek a kedvenceim. A gyerekemnek meg a sonkás ananászos a kedvence. :)
      Most itt sem esik, első volt ahogy felkeltem, hogy megnéztem. Már ne is essen, olvadjon el ami van, aztán legyen végre folyamatosan 0-10 fok között az idő az már nekem jó. :) Gyanítom erre várni kell.

      Törlés
    2. Nálunk is nagyon hideg van. Nekem a pizza is tiltós hagyományos formájában, de készítettem már a Szafi free pizzás lisztkeverékéből tonhalasat, sok paradicsommal, olajbogyóval. A másik kedvenc a négysajtos, - szintén. Na, újabb közös pontok. :-D

      Törlés
  2. Te, de a leszomorúbb nap hétfőn volt.... :)

    VálaszTörlés
  3. Tami, ha nagyon lent vagyok én mozgásos munkát keresek, legyen az takarítás, kerti munka, bármi. A mozgás lendületbe hoz, elűzi a depressziót.A négysajtos pizza nagy kedvencem, Budapesten a Ráday utcában érdemes kipróbálni, ha arra jártok.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése