Újabb dolgozós

kovtama | 5:01:00 | |
hét. Viszont már január közepe van és lassan lassan megyünk ki a nem szeretem hónapból. :) A hétvége ismét nagyon gyorsan eltelt és nem csináltunk tulajdonképpen semmit csak úgy voltunk. Pihentünk, társasoztunk, havat lapátoltunk, hógolyóztunk, főztünk, sütit gyártottunk, tanultunk. Nem valami eget rengető dolgok ezek, néha nem is baj ha csak úgy sodródunk. Végre befestettem a hajamat szombaton ez is meg van, egy darabig most el leszek vele. Most már csak egy jó frizkó kellene. Itt ne felejtsem el, hogy Kiskorút be kell jelentenem a fodrászhoz, már megint túl hosszú neki, annyira gyorsan nő ennek a gyereknek a haja. 

Tervben van a nyaralás ez ügyben keresgéltem szállást hétvégén Horvátországba. Véletlenül találtam Klenovicára :



Klenovica -  képek google
Egy csendes kis halászfalu, szerencsére még nem nagyon fedezték fel, bár az utóbbi időben nagyon sok szálloda, aparman és kemping létesült. Nekem elsőre nagyon megtetszett, ráadásul nagyon közel van, egyszerűen és gyorsan oda lehet érni kb. 5 óra az út, ami számomra elég fontos szempont. Ez a kis sziget, ahova belehet sétálni meg nagyon elvarázsolt.
Aztán szóba került még Lun, ez is egy kis halászfalu Pagon és nagyon jó szállást találtunk itt. Az egyetlen ami engem elbizonytalanít, hogy 7 órás az út én pedig annyit nem szeretek utazni, nekem ez már elég messze van.


Lun - képek google

Mindenképpen olyat keresgélünk, ahol nincs tömeg, nyugodt, csendesebb rész, mint a többi és nem túl felkapott. A nyaralás nálunk a pihenésről és a kikapcsolódásról szól a szállás legyen ehhez igazítva, ne kelljen másokhoz alkalmazkodni, elviselni egy egy éjszakai bulizást, ha pedig nyüzsit akarunk, akkor legyen elérhető távolságra más szórakozás, szórakozóhely is. Mindegy, időnk van elég a keresgélésre de az biztos, hogy a Balaton nem marad el augusztusban, mert mindig az marad a kedvenc.

11 megjegyzés:

  1. Azért érzed, hogy éppen most éppen ezeket a képeket kitenni nem volt túl fair? :-) Vagy éppen azért, hogy reménykedjünk, lesz idén is nyár?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D de ezerszer jobb, mint a havat nézni :D

      Törlés
  2. :) hú, de szép! Már én is elkezdtem gondolkodni, idén hova is.... nálunk most talán másként alakul - végre... - a nyár, mint ahogy megszokott. Szóval akár egy ilyen is befigyelhet, szóval köszi az ötletet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szivi :D Én meg azon lepődtem meg, hogy a férjem kijelentette hogy keressek, nem fogunk idén alkalmazkodni senkihez, csak saját magunkhoz. Gyorsan ki is használom.

      Törlés
  3. Tami, privát szállás, vagy hotel? Ellátással, vagy te akarsz főzni?
    Szép helyek egyébbként. Engem is nagyon vonz a tenger, de a férjem Erdélybe szeretne menni az idén.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Magán szállás, nem szeretjük a hoteles megoldást. Semmiképp nem főzök, ki van zárva, nyaralni szeretnék :D Melegszendvics sütőnket szoktuk mindenhova cipelni, az a régi NDK-s AKA talán tudod melyikre gondolok, az nagyon jól kisegít minket. :) Férjem azért egyszer kétszer feláldozza magát és lecsót szokott csinálni, de inkább valami félpanzió vagy étterem, kifőzde ezek szoktak előtérbe kerülni nyaraláskor. Reggelit megoldjuk az nálunk úgy is későn szokott lenni, ebédelni meg későn szoktunk ha nyaralunk, 4 óra körül.

      Törlés
  4. Azta, ez nekem is nagyon bejön, rá is keresek és megmutatom Gyuszinak is:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Nekem is nagyon tetszik.

      Törlés
    2. Akkor beosztjuk a nyarat :D itt - kérjél százalékot.... :D

      Törlés
  5. Pagon mi is voltunk, Novalján... szuper volt-) annyi, hogy oda vagy komppal tudsz bejutni, vagy el kell menni a sziget másik végéig, ott van híd... amúgy nekem a tenger annyira nem jön be... szép, meg minden, de azért a tavakat jobban szeretem-)) Szlovéniába szeretnék visszamenni... gyönyörű!-) Meg nagy álmom még Toszkána ♥ ♥

    VálaszTörlés
  6. Mi is Pagon voltunk egyszer nyaralni, igen ez egy sziget... De Pag nagyon szép város. Messze van, nekem sem jön be a tenger. De Toszkána álom lenne egyszer... :)

    VálaszTörlés