Végül rendben

kovtama | 18:56:00 |
elértünk a munkahelyre és utána haza is egyben, nem volt semmi nagyobb baj, kivéve Kiskorú iskolájának az utcája, na az katasztrófa volt! Tükörjég. De szó szerint. Egyesben mentem és hát nagy szerencsém volt, hogy nem jött éppen szembe senki, mikor megakartam állni, mert hogy sehogy nem tudtam. Csak csúszott a kocsi előre és balra, próbálkozott az ABS veszettül, de hát a jégen ugye tök mindegy, lebegett a kocsi felette. A padka állított meg, nem történt semmi nagyobb baj. Én nem értem, de tényleg hogy miért nem lehet erre felkészülni és hajnalban lesózni legalább az iskola és óvoda környékét??? Ahol amúgy is mindig nagy a forgalom és a gyerekek is csak estek keltek. Na aztán délutánra már el is olvadt, helyette jött az eső de olyan nagy cseppekben, mint a nyári zápor. Én beszaladtam a boltba, aztán a gyerekért és még időben értünk haza, mert ahogy lepakoltam a cuccot és átöltöztem meg kimentem a hősugárzóval a műhelybe a csövet olvasztani -  még nem tökéletes, de talán alakul - már el is kezdett óriási pelyhekben esni a hó. Már most nagyon sok van, mi lesz még reggelre?? Két napom van rá, hogy lapátoljak talán csak elég lesz. 
Chilis babot főztem ma estére és holnap ebédre, mert azt ígértem. Jó meleg van itt bent, rend és tiszta ruha illata és még gyorsan felporszívózom és be is fejeztem mára. Inkább fogom az olvasómat vagy keresek valami kikapcsolós filmet, hogy kipihenten és újult erővel vágjak majd bele a holnapi hólapátolásba. (és annyira szeretném, ha hétvégére a mosógépem ügye is megoldódna, mert ez agyrém :/ )

3 megjegyzés:

  1. Hümm, pedig úgy emlékszem, hogy tegnap írtam egy hozzászólást ide... na mindegy.
    Nálunk eső esett rengeteg, most a tegnap "akcióm" miatt nem sajnálom, hogy nem hóban jött le, és hogy nem volt hideg, meg még ma sem....
    De szép hétvégétek lesz! :) hétfőre meg csak letisztítják az utakat....

    VálaszTörlés
  2. Köszi lányok, végül is minden rendben volt csak az iskolánál volt katasztrófa és bár nem szoktam, de jól meg is írtam a magamét a harkányi önkormányzatnak a fészbukon :D Bár szerintem tojtak rá, elolvadt délutánra az eső miatt .

    VálaszTörlés