Ahol reggelente

kávézom a nappaliban az a hely, ahonnan pont rálátok az utcát bevilágító lámpára. Illetve most egyáltalán nem látok el odáig, mert akkora köd van. Ez azt jelenti, hogy napról napra melegebb az idő, jövő hétre ahogy néztem már mondanak egy egy napra akár 15 fokot is. Remélem így lesz. Úgy szeretném már végleg lerakni a téli kabátot és a csizmát! 
Bele kell húznom a munkahelyen, mert vészesen közeledik a könyvvizsgálat ideje - bár tegnap tudtam meg, hogy két nappal később lesz, hurrá! -  és nekem még van pár befejezetlen ügyem. Mindannyian várjuk már, hogy végre más jöjjön ahelyett aki van - az előző kettő annyira jó fej volt és segítőkész -  mert sosem talál semmi hibát, ezért olyan apróságokban talál javítani valót, ami egyáltalán nem az, legalább is nav törvény és adózás és mi egyéb miatt, de szerinte jobb, ha úgy csináljuk, ahogy ő mondja. Szóval kekeckedős na. 
Tegnap olyan szép két darab kicsontozott csülköt láttam reggel a húsosnál, hogy nem lehetett ott hagyni, így majd holnap délután, mikor hazaérünk jó kis babérleveles, borókabogyós, fehér borsos vízben kicsit előfőzöm, majd szombaton mikor a suliból hazaérünk szép ropogósra sütöm sok sok répával és zöldséggel, félbevágott hagymákkal és édesburgonyával és ez lesz az ebédünk. Mert ez is belefér az életmódváltásba, (jó, nem vacsira) ha olyan körettel esszük, amiben nincs sok szénhidrát. (az életmódváltásról meg elkezdtem írni egy hosszabb bejegyzést csak be kellene fejeznem) 
Egyébként meg, ha valami megtetszik egy boltban, ráadásul olyan valami, amit amúgy is vennétek vagy szükségetek van rá és megtaláljátok akkor ne vacilláljatok rajta, mert utána úgy is megbánjátok. Ahogy én azt az őz barna jó kis tavaszi félcipőt, amit szombaton végül otthagytam a boltban, mert ráérünk még úgy is tél van. Azóta sem megy ki a fejemből, tök kényelmes volt, belül puha talpú és pont kellően magas a sarka, ráadásul egy pár volt már csak a méretemben belőle, meg le is volt árazva, de úgy gondoltam, hogy majd később. Tavaszi cipőm az egyáltalán nincs, mert ami volt azt két év alatt szétjártam, úgy hogy a téli selejtezéskor pont kidobtam. Gondolom majd később meg már nem fog megvárni.
Amúgy meg erről nem írtam még, de van egy kedvenc oldalam ez itt:   http://galeriasavaria.hu
Ezen lehet régiségek között kutatni, de minden félét ágyneműtől kezdve a függönyig, meg lakberendezésig. Vannak szép árak nem mondom, de jó kutatgatni, mert időnként tök jó dolgokat lehet kifogni, alacsony áron és még alkudni is lehet. Nekem innen lett végül a konyhabútorom porcelán fogantyúja, amit olcsóbban megkaptam végül is mint a boltban. 
Most régi, dupla ágynemű és függöny után kutatok, még mindig a hálószobát "újítgatom" szeretnék valami szépet, egyedit, "régiségeset" vagy nem is tudom....van is pár ami tetszik jelenleg alkudozom rájuk. Olyan ágyneműt és párnahuzatot, amelyekről Frances Mayes is ír a Napsütötte Toszkána című könyvében, hímzett és ropogós és finom kézi munka...valami ilyesmi. Ma kitöltök egy skandi lottót, mert amiket én itt találtam gyönyörűséges holmikat, ahhoz muszáj megnyernem a főnyereményt. És ez így is lesz, punktum!










Megjegyzések

  1. Itt is köd van, de tegnap meg gyönyörű napsütés volt, sétáltunk a délutánban picit.
    Jó, hogy nálad - is - olvashatok régi dolgokról, mert pl. a kolleginák irtóznak a turis (mások által használt) dolgoktól (kollegina olyan utálattal tudja mindezt kifejteni, hogy majd elsűllyedek néha...), nekik pl. nem tudok lelkendezni - szerencsére a barátnőm meg pont ilyen, mint én.
    Szerintem gyönyörűek az ilyen dolgok! és élni kell velük - el vannak pakolva nekem is az ágyneműtartóba, de minek is? elő kell szedni, ki kell találni, mit hova... és élvezni a szépségüket. Nincs a közeletekben, Pécsen hétvégenként ilyen lomis vásár? Győrben szokott lenni, a horgolt függönyeimet pl. ott vettem - és fillérekért.... szóval lehet, hogy nem is az ilyen nagyon drága helyeken lehet beszerezni, tökvéletlenül is szembejöhet minőségi cucc.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De van, a pécsi vásárban szoktunk menni csak a lomis részre, de már nem minden lomi lomi van ami csak igénytelen bóvli :/. De ezt az oldalt szeretem, mert igényes dolgok vannak és itt is lehet alkudni. A vaterán már szinte több a bóvli, mint a normális cucc, itt még nem csalódtam.

      Törlés
    2. ennyi szóismétlést :D :D

      Törlés

Megjegyzés küldése