Az előbb voltam

kovtama | 5:15:00 |
kint az udvaron és mennyire meleg szél fújt! Elcsodálkoztam rajta, mintha április eleje lenne. És végre köd sincs. :) Ettől meg már most jó kedvem van.
A mai napra nem tervezek semmit, befejezem a benti munkám, hogy holnap legyen egy lazább napom, aztán beszaladok a boltba kelkáposztáért mert főzeléket tervezek itthonra. Hozzá karikára vágott krinolint, jól átpirítva serpenyőben. Szoktatok ilyet csinálni? Felvágni vékony karikára ezt, vagy akár virslit és jól átpirítani és ez egy feltét bármilyen főzelékre vagy hozzáadni felvágott hagymát, majd a végén pár tojást ráütni és az egészet együtt készre sütni. Valami isteni és egyszerű. Amikor már unjuk a házi kolbászt, szalámit, sonkát ezt azt akkor kerül elő a virsli és a krinolin. Egyszer egyszer belefér, nem fog összedőlni a világ, ha kitudjamivanbenne dolgot eszünk, de azért megnézem mennyi hús kerül bele. 
A keddi napom a lájtosabb takarításé, mert szerdán laza nap az iskolában, így ekkor van időm elpakolni a hétvégén kimosott és azóta megszáradt ruhákat, kicsit felporszívózni és persze főzni. A másik a péntek, mikor mindent elintézik, ez mindig is így volt, nem szeretem ha a hétvégém rámegy a házimunkára. 
Hát így nagyjából ennyi, nem sok, nincs benne semmi esemény , nem is vágyom most nagy dolgokra, főleg nem változásokra vagy valami kiszámíthatatlanra, pont jó most. Maradjon is így.

7 megjegyzés:

  1. Uh, engem mindig ez a hirtelen meleg készít ki:(
    Fejfájás, nyaffadtság, ingerlékenység és dekoncentráltság. Igaz, én nem szeretem a meleget.

    VálaszTörlés
  2. Hát, amikor belekarikázom a virslit a paprikáskrumpliba, és kétszeresére duzzad, akkor szoktam inkább nem belegondolni, miből van.... (ezért veszek juhbeles virslit mostanában, és hentesnél)
    Jaha, te csinálod jól, én is utálom, hogy a hétvégém rámegy a takarításra - nem így kéne....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg kell nézni, hogy mennyi húst tartalmaz. De amúgy is most már nem szabad árulni vagy nemsokára nem szabad árulni x hús alatti terméket. Én mindig megnézem, krinolin Lildben van 80% hústartalmú. Mindenből lehet kapni jobbat, ha megnézi az ember :) Szerinted a hentes honnan szerzi be egyébként a virslit? De most komolyan.

      Törlés
  3. Itt még mindig hideg van és a szél is hideg:( Én is pénteken takarítok és hétközben csak amit muszáj:) Hétvégén nem takarítok csak mosok mint a gép:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, de hogy jön össze annyi mosnivaló most éppen kettőnkre? :D

      Törlés
  4. Nálam a csütörtök a házimunka napja.

    VálaszTörlés
  5. Nálunk a szombat délelőtt marad erre. Ha nagyon akarnám a péntek délutánba talán beleférne (bár mind a két szint nem), de vagy valami más teendő van, vagy csak én megyek a gyerekekért (máskor nem tudok), vagy csak bámulok ki a fejemből az alatt a kb. egy óra alatt, amíg egyedül vagyok itthon...

    VálaszTörlés