Csupa jósággal

kovtama | 19:33:00 | | |
volt tele a mai nap. De tényleg. :) Reggel ugyan nagy köd volt, de aztán kicsit kisütött a nap és jó idő lett, én reggel már a vastag szürke, kapucnis kardigánomban mentem, mintha tudtam volna valamit. Amúgy az egyik kedvenc kardigánom, jó nagy zsebe is van két oldalt, szeretem. A munkában haladok, már csak egy dolgot kell megcsinálnom csütörtökig, szóval tuti meg lesz az is, de már azért a pénteket várom, hogy legyen vége az ellenőrzésnek.
Aztán végre eltudtam menni futni!! És ami a legnagyobb jóság, hogy nagyon élveztem! Bár még csak 3km ment, illetve időm sem volt rá több. Igaz kétszer belesétáltam pár métert és az is igaz, hogy csak pár másodperc volt ez a pihenő de akkor is nagyon nagyon jó volt az egész. Élveztem, hogy újra rajtam van az edző ruhám, a kis órám ami méri a kilométereket, hogy sütött a nap, hogy nem zavart senki a bicikli úton, ahol általában futni szoktam, szóval minden szuper volt. Szerintem holnap is megyek. Aztán meg lehet szombaton kipróbálom kora reggel a pécsi futópályát, de ennyire még azért nem akarok előreszaladni, mert lehet a bezavar a psm :/ Na, majd meglátom de tény, hogy most nagyon nagyon "hepi" vagyok. :)
Aztán pedig a másik jóság, hogy Kiskorú azzal fogadott, hogy írtak matekból, 20 perc alatt 10 egyenletet kellett megcsinálni plusz egy szabály volt még és 100% lett. Az életben nem örültem még ennyire ötösnek, mint most. Még lesz ebből egy dolgozat és mennek tovább az anyaggal, de kettőt már írtak, az egyik négyes lett a másik meg most ötös szóval reménykedem, hogy jól jövünk ki ebből a részből. Ezek szerint jó, hogy járunk külön matekra és hogy pluszban itthon is gyakorlunk. A felvételin meg majd ebből csak kapacitálni lehet. 

Aztán pedig vacsira sütöttem DW -50 ch lisztből lángost. Ebből:

forrás
És ilyen lett:

sajnos a sajtot a munkahelyen felejtettem, de a fokhagymás tejföllel és a lilahagymával is jó volt. :)
Ez kb. egy tenyérnyi és higgyétek el egy ekkora pont elég volt vacsira, mert nagyon kiadós. És finom, minél vékonyabb a tésztája, annál finomabb, ropogósabb. 

Egy szó, mint száz a mai napot a jónak találtak közé sorolhatom. :)

8 megjegyzés:

  1. Uuuh, lángos. Ez hány kalória lehet így?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hét fogalmam sincs :D De mivel kimaradt az ebédem és a kalóriabázison számolom a dolgokat, még belefért a tegnapi napba egy ilyen darab. Mivel 50%-is szénhidrát van csak benne mint egy hagyományos lisztnek, mondjuk ez jobb. :D: D De ha érdekel, akkor ezen az oldalon nagyon sok receptet találsz a lángos is innen van:

      http://halmaireka.blogspot.hu/2013/01/langos.html

      Törlés
  2. Érdekes, mostanság már nem bírom a lángost. Mondjuk ritkán eszünk. Van egy jó lángosos nem messze, ahonnan hozunk néha haza. Ott is kicsik vannak, nem vastag, nem olajos, egészen jó, de nem bírjuk megenni mi felnőttek sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg nyáron nem, régen mindig strandon ettük de valahogy mindig kimarad az, így felnőtt korban. A gyerek szereti és ezt meg már olyan régóta kiakartam próbálni ezzel a ch csökkentett liszttel. Finom volt :)

      Törlés
  3. Ja, a matekhoz meg gratulálok. Biztos segít a gyakorlás is, meg talán az önbizalom is megjött kicsit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Itt leginkább az önbizalommal volt a gond azt hiszem, mert mindig megcsinálta eddig is itthon a feladatokat, de órára izgulva ment és nem is sikerült neki legtöbbször. Most meg már nem fél és sokat jelentkezik! Ez mindennél többet ér, végre rájött, hogy nem ördöngősség ez sem. Tényleg sokat jelent nekem is, mert bennem is mindig olyan görcs volt, mikor dolgozatra került sor, tudtam, hogy nagyon nagyon össze kell szedni magát, hogy hármast elérjen. Remélem ez így marad év végéig, rettenetes drukk van bennem, hogy végre megint jó legyen ez is.

      Törlés
    2. Egyébként pontosan tudom, hogy mikor kezdődött el az, hogy utálva ment be és elkezdett félni. Amikor tavaly, még év elején egy hármas után kapott egy kettest, akkor azt mondta neki a tanárnő, hogy na a következő majd egyes lesz és nem is mehetsz hetedikbe. És onnantól kezdve lettek a görcsök, és hiába magyaráztam, hogy neked mellette még vannak jó jegyeid, akkor se tudott kikeveredni ebből a mondatból :/ Most legalább már azt mondja, hogy nem fél. :)

      Törlés