Egész jó kis

Oscar gála volt (mikor írom még mindig tart, de már nem sokáig) ez az idei, végre voltak benne újdonságok és nem azok a megszokott dolgok, mint minden évben. Ma este biztosan lesz rövidített ismétlés, amit majd újból megnézek (ok, én egy megrögzött rajongó vagyok na :) ) 

De a lényeg a lényeg, hogy 2017-ben is van magyar OSCAR! :)  

A rövidfilmek kategóriájában nyert Deák Kristóf  Mindenki (Sing) című filmje!

A Kaliforniai álmot viszont már illene megnéznem, ha már ennyi díjat kapott, mert eddig nem vitt rá a lélek - Ryan Gosling ide vagy oda - hogy leüljek és szánjak rá két órát. Valahogy nem tudtam még feldolgozni, hogy az egyik kedvenc színészem ilyen filmben játsszon, pedig nagyon dicsérik magát a filmet. 
Na majd talán egyik este ez lesz a program.





Megjegyzések

  1. Én megnéztem, részemről nem kellett volna, de ez csak egy vélemény, úgyhogy nehogy elvegye a kedved. :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ettől tartok én is :) Lehet egyik este rászánom azért magam. Bár az Oroszlánt inkább, mint ezt.

      Törlés
  2. Hogy érted, hogy "ilyen filmben"? (én a hölgy főszereplővel nem szimpatizálok, ezért halogattam a megnézést...) és hurrá magyar Oscar! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Musical. Nekem ő abszolút nem ilyen alkat.

      Törlés
  3. Én megnéztem kétszer, nem az a mézesmáz. S bemerték vállalni a végét. Tudod, jót nevettem magamon, mert én még egyes táncos jeleneteket sem vettem filmesnek, mert a szerepükhöz oly természetesnek találtam. A műfajában belül jó film. Számomra, de nem vagyunk egyformák.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szóval neked tetszett. Az a baj, hogy eleve az ilyen tipikus "hálivúdi" dolog nem jön be. De nem akarok előre ítélkezni, főleg hogy még meg sem néztem.

      Törlés
  4. Én is láttam és imádtam :) Könnyeden elgondolkodtató,elegáns;zseniális muzsikával tálalva :)

    VálaszTörlés
  5. Na, majd megnézzük mi is! És ahhoz a boríték-összekeverős blamához mit szólsz? Az kínos lehetett...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése