Egész sokat

kovtama | 5:22:00 |
aludtam, 4.20 a mostani rekordom és még fáradt sem vagyok. Lehet, hogy az esti levendulás fürdő tett jót, alaposan kiáztattam a forró vízben és levendula illatban, így hamar elaludtam és ilyen "későn" keltem. Ma már gőzerővel kell befejeznem a munkahelyen a dolgokat a héten könyvvizsgálat, jó lenne ha már péntek lenne, mert az azt jelentené, hogy túl vagyunk rajta.
Tegnap kicsit kint voltam és sok helyen láttam az előbukkanó tulipánokat és krókuszokat, sőt a labdarózsán, aranyesőn is láttam rügyeket és pár bokron, talán akkor nem okozott a fagy olyan nagy károkat! A föld még mindig nagyon vizes és sáros, olyan jó lenne már egy kis meleg napsütés széllel együtt, mert akkor felszárítana mindent és lehetne kint dolgozni a kertben. Én nem bánnám, ha hiphop mondjuk lenne olyan 15 fok folyamatosan. :) 
Nyugisan telt a hétvége, szombat kivételével itthon voltunk, mindenki azt csinálta amit akart, kivéve Kiskorút neki azért tanulnia is kellett azt annyira nem akart, de azért nem volt nyafogás, tudja hogy miben egyeztünk meg. Várom már az év végét, de nagyon! 
Ma be kell ugranom a suliba is, ebéd befizetés és az erdélyi utat is befizetem a kettő akkora összeg, hogy nem bízom most a gyerekre jobb ha én adom oda. 
A hétvégi két napos (és még mindig van a hűtőben) csülök parti után ma nem kívánok semmi meleg ételt, így a munkahelyre kefirt fogok vinni, gyümölcsöt, puffasztott rizst (hamlet) és kivételesen veszek valami felvágottat, mert a házi cuccok se akarnak most csúszni.  Azért időnként nekem sem fog az agyam mit is vigyek magammal és mit egyek, vagy mit kívánok. Most valahogy semmit. A futócuccom jön velem, lesz fél órám az pont elég egy alapozáshoz, most már pluszokat mondanak így ideje belevágni, remélem nem jön már vissza a rossz idő. A fél óra meg pont elég az első meghaláshoz. 
Az időjáráson kívül csak egy biztos dolog van - mert az időjárás mostanában elég kiszámítható reggelre a ködön kívül más nincs - szóval a hétvégén elmegyünk a pécsi vásárba kicsit nézelődni, ezer éve voltunk már. Hogy ezen kívül még mi lesz a program , fogalmam sincs. 
Nem történik velünk igazából semmi, megyünk előre a mindennapokban.
 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése